Citat:
Ursprungligen postat av
greyhoundbus
De kanske helt enkelt vill att han ska få reda på det på det sättet. Eftersom de nu sett att han vid varje nytt som kommer fram vrider till historien igen. Han kan helt enkelt inte hålla tyst. Och ur hans pladder kan de få svar.
Madsen har hela tiden tillgång till media. Han fick alltså reda på det när vi fick det. Eftersom Madsen inte kan hålla tyst, tror jag det är ren taktik att han nu får grunna på ett erkännande (som jag inte tror kommer) eller en förklaring vilket säkert pekar mot den/de som styckat Kim, för han har inte gjort det. Skall bli intressant hur han i så fall knyter ihop den storyn.
Fyndet måste naturligtvis undersökas ordentligt. Samt obduktion företas av delarna.
Men består det av de nu saknade kroppsdelar, såg och kniv .... då kan de knappast vara annat än att hela kroppen, samt mordvapnen som har hittats.
Då kan föräldrarna få begrava hela kroppen av Kim ... Hoppas på det.
Kanske går jag händelserna totalt i förväg. Men jag tror inte det.
På en fråga till Åklagaren om dykningarna sa han att dom dykt igår och idag, på följdfrågan om dykningarna skulle fortsätta ... så sa han att han skulle fråga dykningsledaren om dom trodde dom var klar. Jag tog det dröjande svaret som intäkt på att allt var hittat. Hittills endast min tolkning.