Citat:
Ursprungligen postat av
FlashyBear
Foliehatten börjar bränna ser jag?
Jag är dock imponerad att du lyckas lägga till din R/D trams i nästan varenda inlägg.
Jag håller varken på R eller D; jag är neoconofob och hoppas neocons Bush/McCain/Graham/Hillary dör/dödas så snabbt som möjligt
Min topp-3-lista presidentkandidater:
1 Trump
2 Bernie
3 Obama
Min botten-3-lista:
1 Hillary
2 McCain
3 Bush (GWB)
Annars är ditt substanslösa inlägg inget annat än abstrakt bajs i vakuum och ett levande exempel på "Don't do drugs or you will end up like
klyban"
Nja. Det finns ett annat alternativ - att Manafort/Sessions/Kushner/Flynn/Bannon/Pence/Melania eller varför inte Barron Trump var med när Trump/hans krets konspirera med Putin eller varför inte marsianer och har några bevis.
Det är ju vad Mueller efter. Han vill få ovannämnda att vittna mot Trump genom att bevisa att de har begått några orelaterade, men allvarliga brott.
Men det är iofs troligare att de hittar 'Golden Shower'-tejp

Berätta nu istället hur du kan vara så säker inget samarbete med främmande makt har skett och med Trump
Hur vet du detta, före utredningen är klar?
Det går utför, och desto aggressivare blir du.
Varför så aggressiv på en sak du inte har en aning om vad som är A och vad som är B här.
Du vet inget mer än oss andra dödliga, så varför låtsas du annat för?
Men det är så skoj, inga möten hade skett, sen hade möten skett, sen inte det skett, men vänta det hade det, osv...osv.
Du flyttar fram gränsen hela tiden, och sen kommer utredningen och flyttar på den åt dig, sen sätter du en ny gräns, sen kommer utredningen och flyttar den åt dig.
Sen om detta slutar i inget, so be it, jag är för en genomför utredning, oavsett vart det slutar.
Det är vad vi objektiva vill.
Sen har du ett väldigt lustigt beteende, där du hela tiden flyttar gränsen ett steg när man konstaterar en sak i utredningen.
Och varför du inte välkomnar en utredningen inte komemr ge nått, är rätt märkligt.
Eller är du så tappad under vagnen att du inte kan se de strategiska möjligheter där?