2017-10-06, 19:16
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Enligt de uppgifter jag hört så har Paddock en skottskada i de nedre regionerna/bålen, som inte syns på bilden jag tror alla sett. Om det där ens är Paddock. Bilden kommer från Alex Jones, take it or leave it.

Länka gärna källa till att han hade skada på sig förutom i skallen? Alltså inte från någon bloggare utan en riktigt källa.

Han kanske sköt sig själv i snoppen före skallen.
Citera
2017-10-06, 19:16
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Enligt de uppgifter jag hört så har Paddock en skottskada i de nedre regionerna/bålen, som inte syns på bilden jag tror alla sett. Om det där ens är Paddock. Bilden kommer från Alex Jones, take it or leave it.

Du tror väldigt mycket i dina inlägg.
En källa på alla dina tror vore på sin plats. Annars finns konspirationsforumet.

Här diskuterar vi fakta relevant till vad som är bekräftat. Inte vad varje enskild fb-medlem tror.
Citera
2017-10-06, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
https://www.youtube.com/watch?v=SPZFN6VFFow

Hans "bror"

En skådespelare som de tagit in

Börjar ni inse att det är en fake story ? En dupering av folket.

Säger givetvis inte att händelsen är fake utan den officiella storyn.

Det var flera skyttar. Sök på youtube så ser ni själva.

Istället för att säga åt oss att söka på youtube, som har oändligt med bullshit postat, så kan du väl länka eller berätta för oss vad som för dig klassas som bevis för att det skulle vara flera skyttar.

Jag har sett en video som är hyfsat suspekt baserat på ljudet, men kan man lita på det?
Citera
2017-10-06, 19:18
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell
Hur fan fick du det jag skrev till en automatkabin?
Nej jag menar sådana där handgranater som inte dödar utan desorienterar. Att de inte skulle använda detta ser jag som en omöjlighet? Varför skulle de inte? Att spränga upp dörren vet jag inte ens varför de gjorde. Var inte direkt någon ståldörr.

Men om det är som logiken säger så är det nog därför vapnet ligger över honom. En sådan smällanordning lär ju skapa viss kraft även om de inte dödar

Tror inte det var läge att börja bryta eller liknande i dörren då man visste att det fanns automatvapen där inne. Samt en skytt.

Han hade ju riggat kameror så medan dom adapterade dessa sprängsaker till dörren så hade han fan pepprat som en dåre mot dom som gjorde det, ifall han hade varit vid liv.

Detta gör att jag verkligen tror på polisen när dom säger att han var död när dom stormade rummet.
Citera
2017-10-06, 19:22
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell
Hur fan fick du det jag skrev till en automatkabin?

Du frågade efter något SWAT använder som desorienterar folk och smäller som fan. Automatkarbiner gör precis detta. Flashbangs också.
Citera
2017-10-06, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Som jag tolkar det så var detta inte hela delen av hans plan. Han hade ju bilen full i sprängämnen samt 1600 patroner. Och polisen sa att man tror hans plan var att försöka fly från rummet.

Så jag tror att han hade en betydligt större plan än denna enstaka skjutning.

Men det gick väldigt mycket snabbare än han trodde för säkerhet att nå hans rum så han lyckades inte fly. Tror han sköt sig själv ganska snabbt efter att han träffade en vakt i benet utanför rummet. Han fattade att det var kört då.

Ja så var det. Han låg död i över en timma innan polisen stormade rummet. Hade säkerhetsvakten inte kommit så hade förmodligen massakern fortsatt, men han ville absolut inte bli skadad i en eldstrid med polisen och därför var det säkrast att ta livet av sig då han insåg att det var kört.
Citera
2017-10-06, 19:29
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Som jag tolkar det så var detta inte hela delen av hans plan. Han hade ju bilen full i sprängämnen samt 1600 patroner. Och polisen sa att man tror hans plan var att försöka fly från rummet.

Så jag tror att han hade en betydligt större plan än denna enstaka skjutning.

Men det gick väldigt mycket snabbare än han trodde för säkerhet att nå hans rum så han lyckades inte fly. Tror han sköt sig själv ganska snabbt efter att han träffade en vakt i benet utanför rummet. Han fattade att det var kört då.

Ja det tror jag också, att han hade en betydligt större plan! Ok, träffade en vakt i benet... att han inte sköt ihjäl vakten? Det borde han ha klarat. Han kanske var onykter? Det tror jag han var.
Citera
2017-10-06, 19:32
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Länka gärna källa till att han hade skada på sig förutom i skallen? Alltså inte från någon bloggare utan en riktigt källa.

Han kanske sköt sig själv i snoppen före skallen.

Jag upptäckte det först nu. Det här är ett collage av Paddock med överdel och ben i rätt proportion. Man ser att tröjan är blodig nedtill.

VARNING!

https://imgur.com/a/wpQNl
Citera
2017-10-06, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ja det tror jag också, att han hade en betydligt större plan! Ok, träffade en vakt i benet... att han inte sköt ihjäl vakten? Det borde han ha klarat. Han kanske var onykter? Det tror jag han var.
Källa på det!
Citera
2017-10-06, 19:34
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Källa på det!

Källa på något man tror? Äsch, klart man tar sig ett sista järn om man ska ut på ett sånt äventyr?
Citera
2017-10-06, 19:38
Medlem
Citat:
Jag upptäckte det först nu. Det här är ett collage av Paddock med överdel och ben i rätt proportion. Man ser att tröjan är blodig nedtill.
VARNING!

Ja det ser ut som han även är skjuten i magen. Kanske sköt han sig först i magen och sedan direkt i munnen för att vara 100% säker på att dö.
Citera
2017-10-06, 19:38
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

VARNING!

Kan tyvärr inte bekräfta att det ens är blod. Än mindre en skada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in