2017-10-05, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Vad har de för relation till Atto som dog i Hjulsta i December?

A2 var väl nära till a mekky??

Kam väl tillägga att
Said franks äldre bror hade kontakt med folket i Rinkeby/Tensta. Said franks dog väl någon gång innan bröderna i rinleby dog och anledningen till det var att det inte gick att hitta sen äldre brorsan.

Det är många fulingar som har gjorts i denna soppa
Citera
2017-10-05, 14:43
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
De känner varandra men pga affärer som gått fel så har vänner vänts mot varandra och det ändras hela tiden så jag vet inte exakt. Det är en stor del av kaoset i Malmö detta

Intressant, men du vet inget om den andra snubben jag nämnde?

Men det börjar växa fram en motivbild iaf... sedan om de är skälet till mordet är fortfarande osäkert....
Citera
2017-10-05, 14:46
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettmedsyra
Sid.821

Tack! Någon form av kran säkert....
Citera
2017-10-05, 15:15
Medlem
Camcalderons avatar
Kan en vänlig själ lägga upp fupen?
Citera
2017-10-05, 15:16
Medlem
Dugins avatar
Hittar bara FUP till utpressningsmålet, vilken sida finns mord-FUPen på?
Citera
2017-10-05, 18:26
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camcalderon
Kan en vänlig själ lägga upp fupen?

Citat:
Ursprungligen postat av Dugin
Hittar bara FUP till utpressningsmålet, vilken sida finns mord-FUPen på?

Citat:
Ursprungligen postat av Privatdeckare
Expressens censurerade bild är denna:

https://i.imgur.com/25BQJlC.jpg

FUP:

https://minfil.org/p9adB2c5b9/Solna_TR_B2205-17_Aktbil_92.pdf
https://minfil.org/r3a8B3c3b9/Solna_TR_B2205-17_Aktbil_93.pdf
https://minfil.org/s9a5Bfcdb1/Solna_TR_B2205-17_Aktbil_95.pdf
https://minfil.org/qfa0B5c2bc/Solna_TR_B2205-17_Aktbil_96.pdf

Igår funkade tredje fup-länken som heter något med 95 bra....testade och den funkar än
Senast redigerad av drunknar 2017-10-05 kl. 18:28.
Citera
2017-10-06, 00:48
Medlem
På vilka grunder är lanko misstänkt??? (Bortsett fr. Silvriga bilen) känns intr att det framgår direkt eller är det jag som varit slarvig med min läsning?

Min teori är, att lanko var lejd till att styra upp mötet. Alltså har han ordnat upp att merhawi skulle vara på angiven plats den tidpunkten och gjort fällan. Däremot är både han och lillbroshan shad fegisar och skulle aldrig kunna, hålla ii ett vapen, mindre än att avlossa skott haha.
Citera
2017-10-06, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Igår funkade tredje fup-länken som heter något med 95 bra....testade och den funkar än
Igår funkade det, ja😭 men idag funkar sen inte. Äre ngn aom har samma problem
Citera
2017-10-06, 00:57
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Igår funkade det, ja😭 men idag funkar sen inte. Äre ngn aom har samma problem

Jo men den funkade när jag kollade och den funkar nu också. Jag har alltså inte laddat ner utan endast öppnat....är något strul med pop-up men jag sitter med den öppnad i detta nu.
Citera
2017-10-06, 02:34
Medlem
-om nu någon ville hämnas ledaren, varför har det inte hänt ngt? Man kanske väntar på domen ?

Man kan ju inte säga att det har varit lugnt i Västerort sedan GM häktad ?
Eller är det nya grupperingar o’på G när merha*i är ute ur spelet ??
Citera
2017-10-06, 07:29
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
På vilka grunder är lanko misstänkt??? (Bortsett fr. Silvriga bilen) känns intr att det framgår direkt eller är det jag som varit slarvig med min läsning?

Olika vittnen har sett honom springa ifrån platsen. Två vittnen har pekat ut honom specifikt med namn. Sedan har en annat pekat ut hoonom efter sett ett foto (visserligen efter att läst online). De är skjutna innefrån bilen och skytten har suttit i baksätet. Bara någon minut innan han ses springa därifrån. Sedan har han dokumenterat tillgång till ett identiskt mordvapen..

Citat:
Min teori är, att lanko var lejd till att styra upp mötet. Alltså har han ordnat upp att merhawi skulle vara på angiven plats den tidpunkten och gjort fällan.

Även om så vore fallet så kan man dömas till mord alternativt medhjälp till mord.

Polien har genom DNA-analys och vittnen bundit honom till platsen och att vara i baksätet. Polisen har uteslutit eventuellt andra skyttar som hade motiv genom avsaknad av deras DNA i baksätet samt att se deras rörelsemönster genom deras mobiltelefoni och förmodligen se över alibi. Eventuellt att de finns någon som hjälpt honom genom att köra get-away-bilen som stod parkerad på hans parkeringsplats. Dock tror jag det är han själv som kört den.

Citat:
Däremot är både han och lillbroshan shad fegisar och skulle aldrig kunna, hålla ii ett vapen, mindre än att avlossa skott haha.

Han har varit och tränat skjuta i Irak/Kurdistan samt tagit ett foto med ett vapen samt ammunikation som är identiskt med mordvapnet. Fotot på hans tjocka händer med vapnet finns i FUP. Experter har bevisat med hög sannolikhetsgrad att handen på fotot tillhör honom. Han har även frågat om vapnet och ammunikation och hur det används till kompisar som är kunniga inom vapen
Citera
2017-10-06, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Olika vittnen har sett honom springa ifrån platsen. Två vittnen har pekat ut honom specifikt med namn. Sedan har en annat pekat ut hoonom efter sett ett foto (visserligen efter att läst online). De är skjutna innefrån bilen och skytten har suttit i baksätet. Bara någon minut innan han ses springa därifrån. Sedan har han dokumenterat tillgång till ett identiskt mordvapen..

Även om så vore fallet så kan man dömas till mord alternativt medhjälp till mord.

Polien har genom DNA-analys och vittnen bundit honom till platsen och att vara i baksätet. Polisen har uteslutit eventuellt andra skyttar som hade motiv genom avsaknad av deras DNA i baksätet samt att se deras rörelsemönster genom deras mobiltelefoni och förmodligen se över alibi. Eventuellt att de finns någon som hjälpt honom genom att köra get-away-bilen som stod parkerad på hans parkeringsplats. Dock tror jag det är han själv som kört den.

Han har varit och tränat skjuta i Irak/Kurdistan samt tagit ett foto med ett vapen samt ammunikation som är identiskt med mordvapnet. Fotot på hans tjocka händer med vapnet finns i FUP. Experter har bevisat med hög sannolikhetsgrad att handen på fotot tillhör honom. Han har även frågat om vapnet och ammunikation och hur det används till kompisar som är kunniga inom vapen

Bra slutsatser. Måste säga att det är väl sällan som någon ser till att ha så många kontaktytor och spår efter sig som denne GM. Tänker på att han umgåtts med BO under dagen och DNA. Han måste ju nästan levt i en parallell värld för att inte tro att han skulle få luppen på sig. Sen att morden skedde på en plats där folk går förbi gör ju sannolikheten för att någon lämnar ett signalement på MGM. Och i just detta fall är ju kroppstonusen inte direkt av normalsnittet, han ser ju fan ut som en variant av Schrek. Så hmm när senaste inlägg på Insta granskas av snuten och någon som ser ut som Schrek är med på bilden…. Det är en strid ström av ärthjärnor som begår dessa mord i förorterna minst sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in