Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyven
Både "Hanna Wigh-affären" och den senaste attacken mot Mattias Karlsson är bara exempel hur rätt-tänkande PK-Media bedriver en allt intensivare kampanj mot SD efersom 2018 års val börjar närma sig. Det kommer att bli mycket av den här varan framöver. Det gäller att hitta "skandaler" som man kan blåsa upp och sprida ut.
"Hanna Wigh-affären" kom ju lägligt. Hela Medie-etablissemanget fick tillfälle att storkräkas över SD: "Ett toppstyrt rasistiskt sexistiskt parti".
Citat:
Ursprungligen postat av
becknaren99
Nej hon bad om hjälp av partiet men blev dumpad. Högst upp i hiearkin går först oavsett vem som har rätten på sin sida. SD är en sekt där man inte kan säga något om en person högre upp. Inte helt olikt kriminella organisationer som HA och Bandidos
Angående detta så har jag ingen erfarenhet av hur det går till just inom SD - men skulle säga att samma "kultur" råder inom i stort sett alla föreningar, företag, församlingar eller vad man nu vill kalla den grupp av människor det för tillfället handlar om. Högst upp är alltid högst upp (och det är ensamt på toppen?).
Jag menar bara att det är så hierarkier ser ut... oavsett om det är den lokala sportklubben eller världsomspännande kyrkorörelsen. Existerar det öht organisationer som inte är toppstyrda? Isåfall måste det väl vara på det viset att de helt saknar styrning?
Det borde gå att skandalisera vad/vem som helst enligt den metod som de citerade beskriver.
- Jobbar du kvar i livsmedelsbutiken?
- Nej, det var så toppstyrt och chefen blev besviken när jag talade ut i media om det.