Citat:
Ursprungligen postat av
A1HORNYLAD
Alltså är ni fortfarande inne på att det är fler gärningsmän? Och det bästa budet är en halvnaken kvinna i ett stall i närheten som råkat fastna på bild?
Att polisen bemötte det påståendet var givetvis för att personen ifråga inte är skyldig, man vet vem hen är. Att bli anklagad för mord eller medhjälp till mord är väldigt allvarligt för en person som troligen ganska lätt kan identifieras. Om hen då kan avföras helt, är det rätt att gå ut med en dementi.
Andra teorier som framvimsas här i tråden innebär inte nödvändigtvis förtal av någon.
Jag vidhåller att han var ensam.
Jag tror också på att han är ensam gärningsman, om de har rätt kille (vilket jag förvisso antar att de har). Jag kan tänka mig att flera härinne håller fast vid flera gärningsmän enbart för att professor GW har nämnt något om det
Jag tänker självklart också på olika teorier och spånar åt alla möjliga håll.
Vi vet ju inte var på brottsplatsen de hittat gärningsmannens DNA. Tänk om han sålde någon machete eller kniv från sina annonser, och hans DNA fanns på bladet sen gammalt?
Tejpen? Ptja, det var ju ändå 13 till (osäker på antalet) som köpt samma kombination av tejper.
Eller kan han ha köpt tejpen för att laga något av vapnen han skulle sälja, och på det sättet fått sitt DNA på tejp och brottsplats? 😁 Man kan laga vad som helst med silvertejp, och eltejp är något som jag personligen lindat kring knivskaft för bättre grepp
Hehe, tugga på den slumpen ni, slumphatare