Citat:
Ursprungligen postat av
AvaChloe
Det här klippet måste bort från internet omedelbart.
Av respekt för de avlidna och för deras anhöriga.
Jag kan inte hitta vart på Steamable man anmäler, någon som kan hjälpa mig?
Nej såna här klipp är viktiga för att verkligheten ska visas för allmänheten, däremot kan man blurra ansikten på dom döda.
Citat:
Ursprungligen postat av
UgLyBastard
tog du fram...?
går ju att citera inlägg.
Inte för att vara sån, men ja, jag postade det där...
jag menade att jag gick tillbaks i tråden och letade fram ditt inlägg, jag visste inte att du ville ha credit för klippet? vem bryr sig?
Citat:
Ursprungligen postat av
pudrig
Vet inte om detta nämnts i tråden än, men han verkar ha fått Diazepam utskrivet i juni. Det kan tydligen trigga aggression.
https://www.reviewjournal.com/local/the-strip/las-vegas-strip-shooter-prescribed-anti-anxiety-drug-in-june/...
Diazepam blir man inte aggressiv av, tvärtom det är ångestdämpande. Det är bara om man blandar med alkohol man kan potentiellt bli känslokall. så nej.
Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Jag tror snarare att det är just psykopater som ligger bakom idén och att många konservativa människor tyvärr är för godtrogna än idag.
Jag köper inte teorin om att skott avlossats från 32:a våningen. Givetvis har skott avlossats och dödat men inte från det stället. Det finns tillräckligt många klipp som visar Mandalays fasad när det skjuts och det syns inget.
Det är för att du inte förstår hur en flamdämpare funkar, ihop med avståndet och mobilkameror.