Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Varför tror du att det är som Aftonbladet sagt? Har du sett några bilder på hur han kunde smuggla in alla vapen på ett högsäkerhets hotell som Mandalay Bay?
Han hade ingen militär bakgrund whatsoever, och vem var kvinnan som varnade folk att "de alla skulle dö" om de inte lämnade konserten?
Värd att se:
PROOF: MEDIA & LAW ENFORCEMENT ARE LYING ABOUT THE VEGAS SHOOTING
https://www.bitchute.com/video/0Fp3xgmQgiA/
En Shooter på fjärde våningen, vad kom han ifrån?
Varför nämns inte detta i Sionistisk Propaganda Outlets känd som Mainstream Media
Högsäkerhetshotell? haha, Vet inte inte vad det är för skit du läser, men det är ingen screening av bagaget på Mandalay Bay, det finns även flertalet ingångar (anslutet till ett convention center och ett shopping center) som gör det ännu enklare att komma in. Det är heller inga metalldetektorer vid ingångarna (vilket inte heller skulle funka eftersom det är lagligt med conceal carry i Nevada och även tillåtet att conceal carry på hotellet), dock lagar emot att vara berusad och bära vapen men det är en annan femma.
Jag litar inte på Aftonbladet eller annan media, men det betyder inte att jag ser spöken i varje djävla hörn utan tänker själv och formar min egen uppfattning.
Enligt de sajter du listat så sköt polisen ihjäl en ordningsvakt för att mörka det hela och sen även mörkade att ordningsvakten var död. Säkerhetsvakten blev skjuten i benet och överlevde. Tror nog att säkerhetsvaktens familj skulle veta om säkerhetsvakten lever eller inte, eller de kanske är på med "lögnen".
Så nej, jag tror inte att det var fler skyttar, om det var fler skyttar så skulle polisen gått ut med detta, jag tror inte det är en false flag operation av demokrater (eller andra liberaler) för att stärka vapenlagarna och avväpna befolkningen för att förhindra uppror eller liknande.´
Edit: Se inlägget ovan för "skytten" på fjärde våningen. Men, att inga skott hörs då är väl för att den bytt till ett ljuddämpat vapen?