2017-10-04, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Hurrrrraaaaaaa 💃😍☺👻👼
Efter fyra avslag han har fått uppehållstillstånd

https://www.facebook.com/ungisverige.nu/photos/pcb.1998189463760059/1998189423760063/?type=3&theater&ifg=1

Vi kanske får se mer och mer av sådana inlägg eftersom utvisningar inte verkställs...

Nu får han äntligen lite trygghet och lugn. Nu kan han fokusera på skola/jobb och utvecklas. Tråkigt att han behövde överklaga så många gånger. Amnesti nu.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2017-10-04, 12:40
Avslutad
Citat:
Hurrrrraaaaaaa 💃😍☺👻👼

https://www.facebook.com/ungisverige.nu/photos/pcb.1998189463760059/1998189423760063/?type=3&theater&ifg=1

Vi kanske får se mer och mer av sådana inlägg eftersom utvisningar inte verkställs...

Kan någon förklara det här med avslag efter avslag, för mig?
Jag kan begripa att man kan få överklaga ett första avslag, på sin höjd (om jag är snäll, och på gott humör).
Men det här låter ju som att det bara är till att skita i om man får avslag och köra på tills att man får som man vill.

Verkar ju som ett helt orimligt system för alla inblandade parter. En jävla massa extrajobb, blir det ju. Men har de inte att göra så det räcker och blir över redan?
Citera
2017-10-04, 12:44
Medlem
pelegrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Lotta Lilja Pittuco verka förövrigt vara ett fejkad namn, eftersom hon inte finns på ratsit.
Hon heter Charlotte i folkbokföringen. Hon är i min yttre bekantskapskrets.

Politiskt är hon väldigt långt till vänster, men hon -- och hennes make -- är mer en slags akademisk vänster. Det är inte AFA eller kravaller och bråk som är deras grej, utan de är mer åt Marx/Lenin/Mao/Castro. Det förvånar mig lite att hon dyker upp här men det kan vara "empty nest syndrome" eftersom sonen flyttade hemifrån för ett år sedan.

Hon och maken är så långt till vänster att de anser att (v) är på högerkanten.
Citera
2017-10-04, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pelegrin

Politiskt är hon väldigt långt till vänster, men hon -- och hennes make -- är mer en slags akademisk vänster. Det är inte AFA eller kravaller och bråk som är deras grej, utan de är mer åt Marx/Lenin/Mao/Castro. Det förvånar mig lite att hon dyker upp här men det kan vara "empty nest syndrome" eftersom sonen flyttade hemifrån för ett år sedan.

Det är kommando Holger Meins vänster, dom är farligast.
Citera
2017-10-04, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Nu får han äntligen lite trygghet och lugn. Nu kan han fokusera på skola/jobb och utvecklas. Tråkigt att han behövde överklaga så många gånger. Amnesti nu.

#vistårinteut

Rymdkram.

Du inser väl att om han får ett jobb samtidigt som det är arbetslöshet så får han ett jobb som en arbetslös hade kunnat få, vilket gör asylanten till en kostnad även när han jobbar och gör andra arbetslösa.

Du är en hycklare som gör det svårare för familjer som behöver jobb och vård.
Senast redigerad av herrArmbandsur 2017-10-04 kl. 13:41.
Citera
2017-10-04, 13:45
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Hurrrrraaaaaaa 💃😍☺👻👼

Hurra! Äntligen! Men det har tagit alldeles för lång tid. Det är dags att vi byter ut den här hemska vänsterregeringen som bedriver rasistisk politik 2018.

#bortMedLöfven2018
#bortMedVänstern2018
#ingaRasisterPåVåraGator
#rödLikaMedRasist
Senast redigerad av fittslem 2017-10-04 kl. 13:49.
Citera
2017-10-04, 13:51
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:

Hon är aktiv i VISU - så det är åter igen samma personer som dyker upp i alla dessa sammanhang.
Citera
2017-10-04, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Hon är aktiv i VISU - så det är åter igen samma personer som dyker upp i alla dessa sammanhang.

och är aktiv i "stoppa utvisningar av afghanska ungdomar". Hon undervisade afghanerna i måndags om "Asylrätt" eller "hur ska ni göra för att lura svenska staten och svenska skattebetalarna".
Citera
2017-10-04, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Misstänker åldersbedrägeri även här. I själva verket är hon nog 107.

SVT nyheter rapporterar om den gamla men inte skriver något om resten av klanen som också skulle utvisas. Alla får säkert stanna i detta fantastiska fabelland, där pengar växer som svampar och alla kan njuta av.

Citat:
Mohammadullah Uzbek tar hand om sin mor Bibikhal Uzbek som varit sängliggande sedan utvisningsbeskedet.

Snart är hon frisk igen och börjar gå. Uppehållstillstånd är en bra medicin, botar många sjukdomar
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-10-04 kl. 14:16.
Citera
2017-10-04, 14:17
Medlem
Citat:
och är aktiv i "stoppa utvisningar av afghanska ungdomar". Hon undervisade afghanerna i måndags om "Asylrätt" eller "hur ska ni göra för att lura svenska staten och svenska skattebetalarna".

Min vän, det är väl bara bra att dom unga får reda på sina rättigheter och hur samhället fungerar i Sverige. Det handlar ju om integrering från båda hållen. Hur ska dom annars få bostad? Veta vilka ersättningar? Eller hur lön/jobb fungerar? Rättigheter vid avslag? Överklagandeprocess? Många av dessa ensamkommande ungdomar har svårt att hitta lägenhet/bostad och behöver därmed hjälp på traven.

#vistårinteut

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-10-04 kl. 14:25.
Citera
2017-10-04, 14:25
Medlem
När ska dom börja bygga Sverige och hur bygger anmälningar landet?Har hittills bara sett dom kuska runt på demonstrationer,är det den nya fasen man talat om? Haha..dom råttorna söker bara upp problem och skit tillsammans med vänstern.Allmänheten ser dom bara som uppviglare eller busstafsare.Här i Visby står dom bara och röker alla hatar dom.
Citera
2017-10-04, 14:26
Medlem
Citat:

Kan någon kolla vad hon betalar i skatt? Vänsterdravel betalar sällan mycket skatt, men tycker att skattebetalare ska betala dem pengar, någonstans tar pengarna från skattebetalarna slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in