2017-10-01, 20:16
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B5iK4D3Li5K
Hur går detta till?

Kanadas invandring fungerar ungefär så.
Citera
2017-10-01, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Skulle varit mycket bättre än massa Araber som snackar arabisk och som inte vill lära sig svenska.

får en känsla av alla asiater i Sverige de inte har problem att gå in i samhället. sen är deras tjejer också fina.

Skitsnack. Japaner hade varit jävligt konservativa och skitit i att blanda sig med svenskar.

Rätt var det är har du också motsvarigheten till Chinatown som täcker halva Sverige där de varken kan svenska eller bryr sig om svenska över huvud taget.

Res till Chinatown eller till Japan så får du se. Det är inget bra alls och definitivt inte bättre än araber i Sverige.

De hade dessutom drivit ner lönerna i Sverige. Billig arbetskraft.

Fick du aldrig se de enorma mängder kineser som kom när att utbilda sig i Sverige var gratis för kineser? 90% kunde inte engelska och bara hängde.

Blir så jävla äcklad att du tycker något av det är bättre än vad vi har nu.
Senast redigerad av MajesticTwelve 2017-10-01 kl. 20:30.
Citera
2017-10-03, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajesticTwelve
Skitsnack. Japaner hade varit jävligt konservativa och skitit i att blanda sig med svenskar.

Rätt var det är har du också motsvarigheten till Chinatown som täcker halva Sverige där de varken kan svenska eller bryr sig om svenska över huvud taget.

Res till Chinatown eller till Japan så får du se. Det är inget bra alls och definitivt inte bättre än araber i Sverige.

De hade dessutom drivit ner lönerna i Sverige. Billig arbetskraft.

Fick du aldrig se de enorma mängder kineser som kom när att utbilda sig i Sverige var gratis för kineser? 90% kunde inte engelska och bara hängde.

Blir så jävla äcklad att du tycker något av det är bättre än vad vi har nu.

Jag blir äcklad av din form av hjärnskada.Den verkar obotlig och leder till döden.Kan du ge ett enda filmklipp där kineser eller japaner beter sig som inavlade lågintelligenta babianer?
Dessa folkslag drar mycket av det ekonomiska loket i världsekonomin och leder solklart IQ-snittet i världen.
Du provar att jämföra människor med snitt IQ på 65 med den ledande eliten?
Vad har arabiska folk bidragit med i modern tid?Vad bidrar de med just idag? (Förutom stenkastning)
Citera
2017-10-03, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Jag blir äcklad av din form av hjärnskada.Den verkar obotlig och leder till döden.Kan du ge ett enda filmklipp där kineser eller japaner beter sig som inavlade lågintelligenta babianer?
Dessa folkslag drar mycket av det ekonomiska loket i världsekonomin och leder solklart IQ-snittet i världen.
Du provar att jämföra människor med snitt IQ på 65 med den ledande eliten?
Vad har arabiska folk bidragit med i modern tid?Vad bidrar de med just idag? (Förutom stenkastning)

Tror du snackar med dig själv:

Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Varför accepteras islam men inte nazism?Vad är skillnaden mellan dessa ideologier?

Du är ett äckligt litet troll. Misslyckad på alla sätt och vis. Du lär knappast vara utbildad och missade kinesinvasionen helt och hållet annars hade du inte varit så hjärndöd.
Citera
2017-10-04, 13:40
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Hade varit helt okej för min del. De flesta asiater är flitiga,artiga, och välvårdade.
Dessutom är asiatiska tjejer det bästa jag vet, förutsatt att dom rakar sej söder om gränsen.
(Och under armarna.)
Jag tror att vi européer hade kunnat lära oss en hel del av asiaterna och dom av oss, förstås.
Med andra ord tror jag att det hade varit en sjujävla kombination.
Muhammeds är också välkomna om dom inte tror på profeten Muhammed och om dom beter sej , tänker och handlar civiliserat.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in