2017-10-03, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Exakt. Han vidhåller att hon var hel när han slängde henne i havet.

Okej. Tack igen för svaret.

Då undrar jag fortfarande vad som utgjorde "kränkande detaljer" i hans utsagor.
En spekulation är att han nämnde den så kallade begravningen till sjöss, och att han var tvungen att punktera kroppen för att gravsättningen skulle bli och förbli "värdig".
Fan så makabert...
Citera
2017-10-03, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tror tyvärr han är en beräknande jävel. Planerat el ej.

Han sågs samma eftermiddag som turen med Kim gå med en såg mot båten, troligen mord- eller i vart fall styckvapnet. Det är en stark indikation till att det var planerat.
Citera
2017-10-03, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnesota
Okej. Tack igen för svaret.

Då undrar jag fortfarande vad som utgjorde "kränkande detaljer" i hans utsagor.
En spekulation är att han nämnde den så kallade begravningen till sjöss, och att han var tvungen att punktera kroppen för att gravsättningen skulle bli och förbli "värdig".
Fan så makabert...
Åklagaren ville tidigare inte gå ut i tidningarna med stickskadorna i vagina då det ansågs kränkande för familjen. Men man sa att det fanns komprometterande och besvärande detaljer för Madsen. Han har inte erkänt ngn punktering heller.
Senast redigerad av Picasso2 2017-10-03 kl. 18:50.
Citera
2017-10-03, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Han sågs samma eftermiddag som turen med Kim gå med en såg mot båten, troligen mord- eller i vart fall styckvapnet. Det är en stark indikation till att det var planerat.
Fan. Den hade jag glömt.
Citera
2017-10-03, 18:51
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Detta var långt värre än jag nånsin kunnat ana. Detta är lika vidrigt som när vi fick veta vad som verkligen hände Lisa Holm.
Man trodde knappt sina ögon eller öron. Jag mår nästan fysiskt illa 🤢

Precis. Känner samma typ av illamående o chock som då.
Där blev dock exponeringen minimal omkring Bilevicius till skillnad mot detta fall,
alltså detta makabra fenomen med media som förstärker att det kommer nära inpå: eftersom det finns massor av material kring personen Madsen samt då denna video på flera minuter då han just stigit i land, där han alltså som vi nu vet går omkring med Kims blod och dna i ansikte o nacke och på kroppen, bland annat, på händerna, osv, och pratar som om allt är ok , gör tummen upp o pratar om Kim som inte har något efternamn helt oberört.
Citera
2017-10-03, 18:51
Medlem
trngws avatar
JÖSSES!

var vad jag tänkte när jag följde live-rapporteringen.

Jag konstaterar också att jag haft rätt hela tiden vad gäller motivet till styckningen, lust, inte transport.

Alla pusselbitar passar väl in, tyvärr.

Madsen är mer kokt än en julskinka!

Och hans bästa försvar är att hans snopp var ren.

Åsså tror han att han ska komma undan genom att hävda att det måste ha varit någon annan som skändat KW's kropp efter att han dumpat den överbord.

Han trodde att han begick det perfekta brottet. Mord och lemlästning på havets botten. Ingen hör några rop på hjälp eller dödsskrik. Dumpade kroppen i havet så att den aldrig skulle återfinnas. Inga spår, inga motiv, inte nåt. Avslutning med en sänkt ubåt. Begravd på havets botten för att aldrig mer kunna tas upp och undersökas. På 7 meters djup. 7 måste vara ett tal oändligt mycket större än antalet hjärnceller i huvudet på det krypet.

Jag hoppas de hittar resterande delar av KW, men har inte allt för förstora förhoppningar om det med tanke på den låga intensiteten i eftersökningarna.

Jag kan inte annat, än att önska kräket samma behandling som han gav KW.
Senast redigerad av trngw 2017-10-03 kl. 18:54.
Citera
2017-10-03, 18:55
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Jag blir så jävla äcklad när jag tänker på hur folk har bortförklarat Peter Madsens uppenbara sjuka personlighet/beteende, dels av vissa FB-användare men också av Madsen-fantaster och familj samt vänner till Madsen. När ska vi sluta ta för givet att det är normalt att vara enstöring, att det är normalt att tända på förnedringssex, BDSM och annan skit som har blivit ”mainstream” och hippt. Människor som går igång på att plåga djur klassas helt rätt som psykopater, men när man går igång på att kvinnor förnedras sexuellt och fysiskt så är det helt normalt och bara en fetisch?

Det är dags att sluta tippa runt och börja kalla saker för vad dem är. Att man har intensiva specialintressen och social nedsatt förmåga, gillar inte sociala sammanhang och drar sig undan för sociala sammanhang att man nästan isolerar sig från omvärlden..det är en sjuklighet helt enkelt. Det är inte normalt. Oftast brukar BDSM kombinerat med denna nedsatta sociala förmåga eller olust till att interagera med andra människor vara kopplat till mord, förnedring och annat perverst.

Peter Madsen är en sjuk individ. Det är svårt att säga exakt vad han lider av, men hans personlighetsdrag och beteende genom livet tyder på nån slags mental defekt. Inte att han är excentrisk, cool eller annat omskrivningsord för uppenbart mentalt störda människor som avviker från det typiska.
Jag tror att han kommer att bedömas vara tillräckligt frisk för att ta ansvar för sina handlingar... Det finns ondska i människors natur, hos oss "friska" finns det en spärr som hindrar oss från att plåga andra levande varelser, empati... Tror inte att det kommer att hitta det som gjorde Pm ond... Bara omätbar genuin ondska, äcklet borde släckas för gott, eller hållas isolerad för resten av livet.
Citera
2017-10-03, 18:56
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:

Ja, vi måste nog ta in att det finns en stor möjlighet att det var som du påminner om - planerat - men jag avvaktar tills det i så fall blir bekräftat att det är samma såg som han bar på som hon blev kapad med.
Det känns väldigt kort tid att han i så fall haft på sig att planera, de hade väl mailkontakt i ganska tät anslutning till båtturen?
Citera
2017-10-03, 18:56
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
JÖSSES!

var vad jag tänkte när jag följde live-rapporteringen.

Jag konstaterar också att jag haft rätt hela tiden vad gäller motivet till styckningen, lust, inte transport.

Alla pusselbitar passar väl in, tyvärr.

Madsen är mer kokt än en julskinka!

Och hans bästa försvar är att hans snopp var ren.

Åsså tror han att han ska komma undan genom att hävda att det måste ha varit någon annan som skändat KW's kropp efter att han dumpat den överbord.

Han trodde att han begick det perfekta brottet. Mord och lemlästning på havets botten. Ingen hör några rop på hjälp eller dödsskrik. Dumpade kroppen i havet så att den aldrig skulle återfinnas. Inga spår, inga motiv, inte nåt. Avslutning med en sänkt ubåt. Begravd på havets botten för att aldrig mer kunna tas upp och undersökas. På 7 meters djup. 7 måste vara ett tal oändligt mycket större än antalet hjärnceller i huvudet på det krypet.

Jag hoppas de hittar resterande delar av KW, men har inte allt för förstora förhoppningar om det med tanke på den låga intensiteten i eftersökningarna.

Jag kan inte annat, än att önska kräket samma behandling som han gav KW.

NB i Blomberg, hans könsorgan var också rent, åtminstone från offrets dna. Jag misstänker att den här typen av sexualsadister inte nödvändigtvis måste penetrera sitt offer med sitt könsorgan för att få stimulans. Räcker sannolikt mer än väl att dra i snabeln och skvätta sperma omkring sig.

I övrigt så kan styckningen givetvis ha gjorts av logistiska skäl, ingeting talar emot det.
Citera
2017-10-03, 18:58
Medlem
Alltså... var fan hittar man filmer på riktiga mord på kvinnor?
Citera
2017-10-03, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
NB i Blomberg, hans könsorgan var också rent, åtminstone från offrets dna. Jag misstänker att den här typen av sexualsadister inte nödvändigtvis måste penetrera sitt offer med sitt könsorgan för att få stimulans. Räcker sannolikt mer än väl att dra i snabeln och skvätta sperma omkring sig.

I övrigt så kan styckningen givetvis ha gjorts av logistiska skäl, ingeting talar emot det.
Man behöver inte sticka sönder hennes könsorgan då. Du är fel ute där med logistiken.
Citera
2017-10-03, 18:59
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Men.., om mordet var planerat så var nog planen att han skulle gå fri ifrån det även, eller hur ?

Och iallafall jag syns att hans "exit" ifrån genomförandet..., tills sänkningen utav Ubåten och bli upplockad utav en annan båt är allt annat än planerat.

-När han blir haffad utav polisen har han fysiska spår på sig.
-Han förändrar sin story nästan direkt, ifrån att "alla är ok ombord", till "jag släppte av henne på kajen" och sist "en olycka, och jag begravde henne till sjöss"

-Man finner Kims torso, med spår av brutal sadism.
-Hans pc är full av allehanda sjuka saker.

Peter är väl även 46 år, dvs gott vuxen och kan tänka en tanke framåt.., dvs om han skall genomföra ett planerat mord, så måste han se till att det är vattentätt lodrätt och vågrätt, "för egen del" !

Mord ja, planerat nej. Det är min slutsats..
Senast redigerad av Snapcount 2017-10-03 kl. 19:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in