Citat:
Ursprungligen postat av
allegrageller
Vad tusan är detta? Från BT:s liverapportering:
"Anklager fortæller, at man også har fundet en pose med mulige vævsrester. Helt præcist er der fundet muskel, knogle og fedtvæv samt muligt hår og fibre. Tøjstykket stammer fra kedeldragt, som Peter Madsen har haft på i forbindelse med anholdelsen. Der også spor af blod på lænden og ryggen."
"Karina Svensgaard"
Jag översatte från Danska:
"Åklagaren rapporterar att en väska med möjliga vävnadsrester också har hittats. Faktum är att muskel-, ben- och fettvävnad, liksom eventuellt hår och fiber, har hittats. Klädseln härrör från en overall som Peter Madsen har haft i samband med anhållandet. av blod på ryggen och baksidan. "
"Karina Svensgaard"
För mig ser det ut som han plockat isär KW i olika delar. Det finns tidigare mord där personer varit autistiska och tyckt det varit intressant att plocka isär en människa. Som att ben läggs för sig, revben blockas bort och olika organ läggs systematiskt ut på golvet.
Jag tror kort och gott mannen är galen och fått för sig att plocka sönder en människa i delar för han varit intresserad hur en människa sett ut invändigt och även isärplockad.