2017-10-03, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jo, jag ger mig. Ni hade rätt. Det där hade jag aldrig trott...
Tack, det känns skönt att du säger det. Jag vill ändå ge dig credd för att du stått på dig, även om det varit in absurdum i mina ögon, men du är en av de som har bäst koll på det här fallet och det har varit bra med information från tysken osv som du kommit med. Jag har verkligen varit mot dig när du attackerat KW, och när du kommit med spekulationer som varit tagna ur luften, men du har också fyllt på tråden med visst innehåll ibland och det kan inte vara lätt att ha alla emot sig.
Citera
2017-10-03, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Förundersökningen fortsätter, och PM blev väl omhäktad!?

.

Jajamensan
Citera
2017-10-03, 16:26
Medlem
Citat:

Äntligen.
Jag vill inte höra ett positivt ord om svinet mer . Lär jag kanske inte kunna hindra, men detta är så jävla magstarkt. Videos med äkta mord på kvinnor. Och skylla på praktikanten. Han är så fruktansvärt otäck. Och det är nog bra om han sitter isolerad under resten av de 40 år han har kvar av sitt liv. Vare sig han sitter inne eller är ute. Annars lär inte hans liv bli speciellt långt.
Citera
2017-10-03, 16:27
Medlem
Citat:

Tack! Man kan inte se på utseendet hur en mördare ser ut...det hoppas jag att jag lärt mina barn. Att lära sig är aldrig för sent
Citera
2017-10-03, 16:27
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ja. Men vissa här tror inte på det. T o m Madsens morsa hade nu trott att han både dödat och styckat henne. Samt stuckit 14 ggr i Kims underliv. Men inte Merwinna.

Jo, jag skrev ju redan att jag tror på det. Ni hade rätt. OK?
Citera
2017-10-03, 16:29
Medlem
GilGrissom82s avatar
Vilken j-vla tur att hennes torso hittades, och så snabbt efter försvinnandet!

Annars hade det nog varit svårare att verkligen få så pass konkreta bevis på hur brutalt mordet verkligen var. Och gud förbjude att PM hade riskerat att komma undan

Det här stärker ju tesen att ha måste ha begått andra våldsbrott tidigare, väldigt svårt att tro att någon begår en sådan våldsam och tortyrliknande handling som förstagångsförövare i 40-årsåldern.
Citera
2017-10-03, 16:30
Medlem
Vil Deidre fortsatt gifte seg med Madsen ?
Citera
2017-10-03, 16:31
Medlem
Citat:
Jo, jag skrev ju redan att jag tror på det. Ni hade rätt. OK?
Lugnt. Starkt av dig att erkänna. Credd till dig där.
Nu är jag mest nyfiken på vad de bortslängda mobilerna innehöll. Foton från när han styckade henne? Han kanske t o m filmade. Hans försvarsadvokat går nog hem och kräks nu. Frågan är om hon ens klarar att se Madsen i ögonen efter detta. Hon måste ju göra sitt jobb, men det blir inte lätt. Hon har alltid varit den som sätter dit avskum. Nu ska hon försvara ett sådant.

Men nu är de värsta spekulationerna över. Och vi vet. Vi VET. Stackars Kim. Stackars hennes familj och kille.
Citera
2017-10-03, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Vil Deidre fortsatt gifte seg med Madsen ?
Antagligen. Hon verkade ganska desperat.
Citera
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Äntligen.
Jag vill inte höra ett positivt ord om svinet mer . Lär jag kanske inte kunna hindra, men detta är så jävla magstarkt. Videos med äkta mord på kvinnor. Och skylla på praktikanten. Han är så fruktansvärt otäck. Och det är nog bra om han sitter isolerad under resten av de 40 år han har kvar av sitt liv. Vare sig han sitter inne eller är ute. Annars lär inte hans liv bli speciellt långt.
Det är faktiskt fullständigt sanslöst att han i det här läget skyller på en praktikant. Mannen är helt världsfrånvänd om han tror att det skulle gå hem.

Stick i underlivet och styckning ombord på hemmagjord ubåt.. det är så sjukt, han är uppe där på lustmördarnas Pantheon tillsammans med Jeffrey Dahmer m.fl

Måtte de hitta resten av hennes kropp, tyvärr kommer PMs hudavskrap under hennes naglar vara borta vid det laget.

Mina tankar går till hennes familj som tvingas ta del av dessa vidriga uppgifter.
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Som många andra i tråden är jag chockad. Har ståpäls av obehag. Jag försökte tänka ”snällt” och ”normalt” från början - att han blivit arg och slagit ihjäl henne. Sedan tagit tillfälle till att ”undersöka” hennes nakna kropp innan han styckade henne. Aldrig trodde jag att han skurit henne i könsorganet samt att han hade filmer med kvinnor som blir dödade. Aldrig. Nej, aldrig. Sexualsadist tänkte jag definivt inte i detta fall.

Stackars Kim Wall - vilken skräck hon måste ha känt.
Citera
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Tack, det känns skönt att du säger det. Jag vill ändå ge dig credd för att du stått på dig, även om det varit in absurdum i mina ögon, men du är en av de som har bäst koll på det här fallet och det har varit bra med information från tysken osv som du kommit med. Jag har verkligen varit mot dig när du attackerat KW, och när du kommit med spekulationer som varit tagna ur luften, men du har också fyllt på tråden med visst innehåll ibland och det kan inte vara lätt att ha alla emot sig.

Tack eller något.

Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Vilken j-vla tur att hennes torso hittades, och så snabbt efter försvinnandet!

Annars hade det nog varit svårare att verkligen få så pass konkreta bevis på hur brutalt mordet verkligen var. Och gud förbjude att PM hade riskerat att komma undan

Det här stärker ju tesen att ha måste ha begått andra våldsbrott tidigare, väldigt svårt att tro att någon begår en sådan våldsam och tortyrliknande handling som förstagångsförövare i 40-årsåldern.

Men hur 17 kunde en så intelligent man välja ett offer under sådana omständigheter, när han visste att han skulle bli den förste att bli misstänkt? Och sedan röja undan efter sig så slarvigt? Nu undrar jag om han kan ha fått en psykos?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in