Citat:
Ursprungligen postat av
Trams82
Vi vet ju inte om det är ett telefonsamtal. Varit i kontakt med kan ju vara SMS, inlägg på Facebook eller något annat även om telefonsamtal är det mest rimliga.
Jag skulle bli mycket förvånad om EG gjort detta ensam. Tror snarare han haft en sidoroll och är rädd för vad kumpanen ska göra mot honom och familj om han avslöjar något.
Tycker dock det är märkligt att ingen känner EG bättre och kan berätta mer om ev drogmissbruk, sambons systers sambo, varför han sa upp sig från jobbet, vad han gjorde under sommaren, vilka bilar han har tillgång till osv...
Kan inte svara på allt, men drogmissbruk pratas ju på stan om nu att han var ganska djupt ner i bensoträsket. Vad mer han petat i sig, ja jag vettefan.
Förmodligen är han rädd som du skriver, möjligt att han haft ihjäl dom. Jag hyser inte samma värme och kärlek för denna människa då jag anser att han varit väldigt märklig under hela sin uppväxt. Bara för det blir man självklart inte mördare men jag tycker det är extremt konstigt att alla ska höjja han till skyarna. För så har inte sanningen sett ut.
Att hans familj och närmsta vänner inte kommer in här och viker ut hela hans liv är väl inte så märkligt, dom vill ju självklart skydda han så gott det går.
Jag sitter själv på en hel del information av honom, det snackas galet i Mullsjö och vad han faktiskt hållt på med. Men jag låter vissa saker vara osagda och undviker helst att röjja vissa källor. Låt oss bara säga att han är ingen ängel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trams82
Ryktet uppstod för folk hittar på skit de inte vet något om. Har hela tiden sagt att de inte var omhändertagna, det är inte logiskt nånstans.
En utredning blir det säkert men den har antagligen inte ens börjat än. Soc i Mullsjö är sjukt sega.
Dom är dock snabba på att vilja ha pisseprov från folk både med och utan drogkopplingar
--------
Något som dock kan vara värt att titta närmare på, som nu har börjat diskuteras mer i Mullsjö är ju hurvida V*ctor Josefsson och Lou*sanne Th*m på något sätt kan vara inblandade. Jag har tidigare sagt att jag har svårt att tro det. Hon, en trevlig snäll normal tjej från Mullsjö. Han tillsynes idag iaf ha ett bra jobb på försvarsmakten.
Faktum kvarstår dock, att dom bor lite FÖR nära BO och har umgåtts flitigt med EG. Jag är väl lite för mycket som Leif GW och hatar slumpen.