2017-09-13, 07:34
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBerlin
Föresten nån som vet om den nya lagen även gäller att ta emot oralsex? Menar får man fortfarande slicka horornas fittor efter den nya lagen?

Den nya lagen har iaf gjort denna tråden helt död, den saken är säker.

Ja, det är tillåtet att slicka fitta.

Det är därför som den nya lagen inte syftar till att hindra smittspridning, utan man vill bara göra Tyskland mindre attraktivt för både klienter (förbud mot BBBJ och CIM) och sexarbetare (registreringskrav). Politikerna vill stänga ner bordell Tyskland.
Citera
2017-09-13, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU

Återkommer med utförligare rapport vid tillfälle...

Kom igen mannen, rädda livet på tråden!
Citera
2017-09-15, 00:28
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Kom igen mannen, rädda livet på tråden!

Kommer endera dagen. Behöver både tid samt ha lite inspiration för att skriva. Noteringar görs alltid i mobilen under besöken så att jag ska kunna komma ihåg, även om det hinner gå en månad eller två.

Redan funderingar på om jag ska dra en sväng till senare i höst. Kan nog inte riktigt tröttna på Artemis trots allt, även om jag vet att bättre upplevelser finns på annat håll till rimligare priser.
Dels gillar jag Berlin som stad, billiga flyg, excellent lokaltrafik, numera god lokalkännedom (vanemänniska) och framförallt så är lokalerna så bra på Artemis där man alltid kan finna plats en stund när man bara vill dra sig undan. Lite rädd att jag skulle få lite cellskräck på mindre klubbar där det kanske inte riktigt finns det utrymmet.

Nästa resa funderar jag ev på att "dygna". För att testa om jag pallar med. Ta en morgonflight, stanna på Artemis till 05 och sedan flyga hem första planet. Besparingsskäl finns såklart med i tänket. Inte för att hotell är särskilt dyrt, men ofta kan det även kännas mycket med 2 dagar i rad. Ska man stanna 3 dagar och stå över dag 2 drar det iväg i pris.... Hm, får se...
Funkar det så skulle jag kunna åka 5-6 ggr/år istället för 3-4.
Citera
2017-09-15, 13:34
Medlem
Citat:
Kommer endera dagen....

Nästa resa funderar jag ev på att "dygna". För att testa om jag pallar med....

OK ser fram emot din recension

Själv har jag passerat 40 så att "dygna" känns inte uppnåeligt för mig tyvärr.
Citera
2017-09-18, 23:12
Medlem
2 dagar på Artemis under augusti, var det väl? Jo. Hm, har verkligen inte känt rätt inspiration för att skriva något och gör det väl egentligen inte nu heller. Kanske för att det mesta var "business as usual", eller att inget utöver det vanliga skedde som kunde bli en underhållande anekdot att skriva om?

Men det har blivit lite av en vana att skriva här. Dels för att det tycks uppskattat och dels för att det är ett bra sätt att återuppkåta sig själv och skapa längtan tillbaka... Återuppkåta, bra ord!? Som sist så håller jag igen med vissa detaljer angående sexet pga den nya lagen, samt ett namn som tillkommit.

Första tjejen jag var med var Fabienne, 25 Spanien. (Egentligen Rumänien baserat på vilka hon umgås med, men jag återger vad hon påstår.)
Har sett henne många ggr och hon har alltid varit trevlig att samtala med och heller aldrig varit annat än trevlig trots att jag alltid nekat. Helt ärligt så är det bara i brist på bättre som hon blir min första denna dag. Hon har skaffat silikon på sistone och det är inte vad jag normalt tänder på, men de såg mjuka och fina ut och som sagt i brist på annat...
Inget fel, heller inget speciellt. Som den första så är det enkelt att komma med lite standard sex och inget extra (såklart).

Flertalet timmar senare efter vila och mat så studerar jag en väldigt petite tjej som blygt sitter längst ned vid baren. Går inte runt, ser bara allmänt räddhågsen och ja blyg ut helt enkelt. Bör undersökas!
Lia 27 Tyskland (med ryska föräldrar) är en fantastiskt söt tjej. Som en liten docka, blond, 153cm, 35 i skor. Gillar söta små fötter!
Hennes första dag på Artemis, vilket förklarade en del av att hon såg blyg och lite vilsen ut. Hon är dock ingen rookie, utan har flyttat hit från en av klubbarna i Dusseldorf. Minns ärligt talat inte vilken hon sa nu, men kanske någon annan känner igen?

Inte heller min typ egentligen, men det gick ju bara inte att motstå hennes girl-next-door-look och charm. Utseendemässigt kunde hon sagt 18-19 och jag hade trott på det.
Blir en fantastisk timme med massage (åt båda håll) riktigt skönt knullande. Fantastiskt läckert på sätt o vis att "hantera" runt en sån liten knulldocka som hon är. Söta fina små A kupor.
Lyckas dock inte komma, men rankar ändå sessionen i sig och henne som en av de bättre då hon var lika mysig o trevlig på rummet som nere i loungen. Hon var dessutom samarbetsvillig på alla positioner osv. Inget gnäll alls, noll up-selling, helt enkelt jävligt bra.

Senare framåt natten så ser jag henne! Kvinnan i fråga har jag sett förr. Men aldrig blivit tillfälle. Väldigt mycket mer min smak om man säger så. Ett par favoriter har jag hittat under åren, men hon är THE NEW NR 1
Känns så sjukt rätt från början redan när vi snackar, hon känner väl igen mig och har sett mig, men inte vetat om hon var min typ. Jodå! Med dom brösten så är du all typ jag behöver och lite till!

Upp på rummet och där förklarar hon att hon fortsätter köra sug utan och struntar i den nya lagen, men bara för turister säger hon. Tyska klienter får ej denna service. Vet inte riktigt hur hon kommit fram till detta resonemang, men jag fann ingen anledning att klaga!
Vi hade då endast avtalat 30 min för 60 EUR ska tilläggas.
Underbar avsugning och hon kan ta den djupt, really deep!
Avslutar i doggy vilket var otroligt skönt. Extra så då jag bommat förra sessionen med Lia.
Trevlig på rummet och vi klickar väl så bra man nu kan göra på ett sånt här ställe... Vi mer eller mindre avtalar möte till dagen efter då jag gärna ser mig som hennes första kund för dagen, vilket hon inte har något emot såklart. Dricksar 20 extra för excellent service.

Dag 1 slutar på 340 EUR inkl inträde.
Citera
2017-09-18, 23:22
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
2 dagar på Artemis under augusti, var det väl? Jo. Hm, har verkligen inte känt rätt inspiration för att skriva något och gör det väl egentligen inte nu heller. Kanske för att det mesta var "business as usual", eller att inget utöver det vanliga skedde som kunde bli en underhållande anekdot att skriva om?

Men det har blivit lite av en vana att skriva här. Dels för att det tycks uppskattat och dels för att det är ett bra sätt att återuppkåta sig själv och skapa längtan tillbaka... Återuppkåta, bra ord!? Som sist så håller jag igen med vissa detaljer angående sexet pga den nya lagen, samt ett namn som tillkommit.

Första tjejen jag var med var Fabienne, 25 Spanien. (Egentligen Rumänien baserat på vilka hon umgås med, men jag återger vad hon påstår.)
Har sett henne många ggr och hon har alltid varit trevlig att samtala med och heller aldrig varit annat än trevlig trots att jag alltid nekat. Helt ärligt så är det bara i brist på bättre som hon blir min första denna dag. Hon har skaffat silikon på sistone och det är inte vad jag normalt tänder på, men de såg mjuka och fina ut och som sagt i brist på annat...
Inget fel, heller inget speciellt. Som den första så är det enkelt att komma med lite standard sex och inget extra (såklart).

Flertalet timmar senare efter vila och mat så studerar jag en väldigt petite tjej som blygt sitter längst ned vid baren. Går inte runt, ser bara allmänt räddhågsen och ja blyg ut helt enkelt. Bör undersökas!
Lia 27 Tyskland (med ryska föräldrar) är en fantastiskt söt tjej. Som en liten docka, blond, 153cm, 35 i skor. Gillar söta små fötter!
Hennes första dag på Artemis, vilket förklarade en del av att hon såg blyg och lite vilsen ut. Hon är dock ingen rookie, utan har flyttat hit från en av klubbarna i Dusseldorf. Minns ärligt talat inte vilken hon sa nu, men kanske någon annan känner igen?

Inte heller min typ egentligen, men det gick ju bara inte att motstå hennes girl-next-door-look och charm. Utseendemässigt kunde hon sagt 18-19 och jag hade trott på det.
Blir en fantastisk timme med massage (åt båda håll) riktigt skönt knullande. Fantastiskt läckert på sätt o vis att "hantera" runt en sån liten knulldocka som hon är. Söta fina små A kupor.
Lyckas dock inte komma, men rankar ändå sessionen i sig och henne som en av de bättre då hon var lika mysig o trevlig på rummet som nere i loungen. Hon var dessutom samarbetsvillig på alla positioner osv. Inget gnäll alls, noll up-selling, helt enkelt jävligt bra.

Senare framåt natten så ser jag henne! Kvinnan i fråga har jag sett förr. Men aldrig blivit tillfälle. Väldigt mycket mer min smak om man säger så. Ett par favoriter har jag hittat under åren, men hon är THE NEW NR 1
Känns så sjukt rätt från början redan när vi snackar, hon känner väl igen mig och har sett mig, men inte vetat om hon var min typ. Jodå! Med dom brösten så är du all typ jag behöver och lite till!

Upp på rummet och där förklarar hon att hon fortsätter köra sug utan och struntar i den nya lagen, men bara för turister säger hon. Tyska klienter får ej denna service. Vet inte riktigt hur hon kommit fram till detta resonemang, men jag fann ingen anledning att klaga!
Vi hade då endast avtalat 30 min för 60 EUR ska tilläggas.
Underbar avsugning och hon kan ta den djupt, really deep!
Avslutar i doggy vilket var otroligt skönt. Extra så då jag bommat förra sessionen med Lia.
Trevlig på rummet och vi klickar väl så bra man nu kan göra på ett sånt här ställe... Vi mer eller mindre avtalar möte till dagen efter då jag gärna ser mig som hennes första kund för dagen, vilket hon inte har något emot såklart. Dricksar 20 extra för excellent service.

Dag 1 slutar på 340 EUR inkl inträde.

Nice, NR 1 blir ,an ju nyfiken på.
Citera
2017-09-18, 23:48
Medlem
Dag 2 och anländer tidigt som vanligt. Strax efter 11. Lämnar väskan hos den f d bistra (men numera alltid trevliga) damen i receptionen. Frukosten smakar som vanligt mycket bra. Min vana trogen avrundas den i loungen med en cappuccino. Smakar så mycket bättre än kaffet inne i kantinen.
I kantinen pågår ommålning av de artistiska målerierna på väggarna. Konstnärer av det lite bohemiska slaget med små penslar och många små burkar. Ser ut att bli fint!

Denna dag skulle bli lång visade det sig. Kräsen sedan igår med min nya favorit så dög liksom ingen. Åt, vilade, simmade, solade, åt igen, kaffe, simmade, vilade, bastade, slappade. Kändes ändå helt ok att bara vara. Veta att min favorit skulle komma senare.

Tror aldrig jag varit på Artemis sedan kl 11 och inte varit med nån tjej förrän kl 16. Men så kom hon då, nej inte HON, utan hon, min gamla favorit. Som jag vet alldeles för mycket om och inte heller nämner vid namn, varken artistnamnet eller det riktiga. Var inte ens säker på att vi nånsin skulle gå till rummet igen hon och jag, men nu blev det så i alla fall. Hon fullständigt bedövade mig med charm, från att av och till de senaste gångerna varit en aning likgiltig må jag erkänna. Kanske affärerna stagnerat..?

Nåväl, det blir faktiskt en bra session. Så jag ska inte klaga. Dock inget extra och allt med gummi då hon håller hårt på reglerna. Blir en tia i dricks sen vid avlöningen. Ett kärt återseende förvisso, men det var ju en annan jag längtade efter. Hade jag sabbat allt nu? Genom att komma med henne så skulle jag ha för lite tid att återhämta. Hm, korkat, men vi män är korkade, speciellt med en plutande mun, en rakad fitta och ett par gungande bröst som dinglar framför näsan!

Kanske 20 min efter jag lämnat av stålarna, precis duschat och satt mig med en kaffe till kommer HON. Som avtalat. Varför kan inte kvinnor vara sena när man vill att dom ska vara det?
Ärlig som jag är förklarar jag läget och hon skrattar hejdlöst. MÄN alltså, säger HON. Japp!
Sån underbar kvinna hon nu är så stressar hon inte upp sig över detta utan säger bara att om vi kör den timmen som vi snackade om igår så kan vi hänga en stund först och ta det lugnt först. Nice!

Går väl ca en halvtimme innan vi beger oss upp. Vi fortsätter lugnt med en inledande massage innan den otroliga avsugningen tar sin början. Så bra en sådan nu kan bli tror jag. För jag har då aldrig fått en bättre. Det är så bra att jag frågar om hon orkar fortsätta och om jag får komma i hennes mun, vilket går bra säger hon. Detta till gamla taxan. Avslappnad av detta besked kan jag njuta fullständigt och hon drar igång med djuuuuupa drag långt ned i halsen. Hon har inte problem med att jag kör ganska hårt med hennes bröst under tiden, inte heller med att jag använder hennes huvud intensivt senare i rena rama throatfuckingen. Kommer i en intensiv orgasm och nästan bäst av allt är att hon inte har några som helst problem med att behålla satsen under kontroll och fortsätta suga skönt och försiktigt gott och väl nån minut innan den diskret spottas ned i en handduk. 10 av 10!

När vi pratar efteråt säger hon att hon verkligen njuter av att se en man njuta på detta sätt. Inte en sur min, bara ett fantastiskt leende när hon spottat ut satsen. Hur kan man se genuint lycklig ut några sekunder efter? Finns såna kvinnor på riktigt? Ja inte fan finns dom i Sverige i alla fall!
En del kramande senare så frågar jag om tiden, 65 min har gått. Med tanke på den inledande massagen på 15-20 min så uppskattar jag att hon sög mig i ca 40 min. Med enda paus när jag frågade om jag fick spruta i henne. Grymt!

Fantastiskt nöjd så blir det dags att bege sig hem igen. Inser att jag nu har halvbrått till flyget och det gillar jag inte. Att jag sen får sitta på Tegel i typ en timme ändå är ju som det är...

Dag 2 slutar på 320 EUR inkl inträde.

PS

Längtar just nu efter detta skrivande tillbaka mer än nånsin! Kanske man ska boka innan man lägger sig?
Citera
2017-09-19, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Nice, NR 1 blir ,an ju nyfiken på.

Förstår det, men med all respekt, detta är ju faktiskt min blivande fru vi pratar om!
Citera
2017-09-19, 18:44
Medlem
Citat:

Längtar just nu efter detta skrivande tillbaka mer än nånsin! Kanske man ska boka innan man lägger sig?

Hehe, stort tack mannen. mycket underhållningsvärde och information i dina recensioner.
Grattis till HON

Dock ingen bra idé att boka precis när du skrivit klart recensionen
finns risk för att du ångrar dig på morgonen...
Citera
2017-09-19, 22:11
Medlem
Citat:
Hehe, stort tack mannen. mycket underhållningsvärde och information i dina recensioner.
Grattis till HON

Dock ingen bra idé att boka precis när du skrivit klart recensionen
finns risk för att du ångrar dig på morgonen...

Danke Schön!

Bokade ej. Runkade och gick o la mig istället, sov sött.

Men ångrat mig hade jag inte gjort. Lär bli en tripp till i år om jag känner mig själv.
Citera
2017-10-01, 10:18
Medlem
Ryktet om Artemis död är betydligt överdrivet. Var där i fredags då det var 12-årsjubileum och partaj i den högre skalan.

Fick med mig en polare denna gång och vi anlände vid 15-tiden, duschade och parkerade sedan i en av lädersofforna till vänster i baren med var sin bärs. Utbudet av brudar var bra redan så här dags, ett flertal "nya" för mig och många var extra uppklädda i dräkter/klänningar underkläder etc.

Under kvällen bjöds det på helgrillad oxe, hamburgare, bakelser m.m. riktigt bra mat faktiskt. Det dök även upp samba-brudar som dansade och vissa tjejer körde pole-dance mm. mm.

Utbudet av snygga tjejer bara ökade under kvällen, var säkert 100 brudar, kanske fler. Kan tillägga att jag är extremt kräsen men jag hade lätt kunnat tänka mig att sätta på 15-20 brudar denna kväll.

Normalt föredrar jag blondiner men denna gång tänkte jag testa något nytt och hade totalt tre sessioner, alla tre med brunetter. Som vanligt glömmer jag bort namnen så jag går inte in i detalj på sessionerna men två av dem var mycket bra medan en var medioker men en massa upsell-försök.

Summa summarum hade vi en mycket rolig kväll, vi lämnade dock vid 22:30 då det blev för mycket gubbar och typ 100 kineser.

Kan säga till dem som tvekar att åka till Artemis: ÅK!

Artemis var packat med superheta brudar och kan man tänka sig att "stå ut" med den nya kondomlagen finns alla förutsättningar att ha en mycket trevlig dag/kväll med många supersnygga brudar.

Over and out
Citera
2017-10-01, 21:08
Medlem
Citat:
Utbudet av snygga tjejer bara ökade under kvällen, var säkert 100 brudar, kanske fler. Kan tillägga att jag är extremt kräsen men jag hade lätt kunnat tänka mig att sätta på 15-20 brudar denna kväll.
Efter att ha läst detta så tycker jag inte du skall följa "råden" på andra klubbar att besöka som du fått i frågetråden. Speciellt då Mainhattan, de andra vet jag inte mycket om. Sist jag var på Mainhattan för någon månad sen så var där knappt någon jag ville ta till rummet och då skulle jag inte påstå att jag är jättekräsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in