2 dagar på Artemis under augusti, var det väl? Jo. Hm, har verkligen inte känt rätt inspiration för att skriva något och gör det väl egentligen inte nu heller. Kanske för att det mesta var "business as usual", eller att inget utöver det vanliga skedde som kunde bli en underhållande anekdot att skriva om?
Men det har blivit lite av en vana att skriva här. Dels för att det tycks uppskattat och dels för att det är ett bra sätt att
återuppkåta sig själv och skapa längtan tillbaka... Återuppkåta, bra ord!?

Som sist så håller jag igen med vissa detaljer angående sexet pga den nya lagen, samt ett namn som tillkommit.
Första tjejen jag var med var
Fabienne, 25 Spanien. (Egentligen Rumänien baserat på vilka hon umgås med, men jag återger vad hon påstår.)
Har sett henne många ggr och hon har alltid varit trevlig att samtala med och heller aldrig varit annat än trevlig trots att jag alltid nekat. Helt ärligt så är det bara i brist på bättre som hon blir min första denna dag. Hon har skaffat silikon på sistone och det är inte vad jag normalt tänder på, men de såg mjuka och fina ut och som sagt i brist på annat...
Inget fel, heller inget speciellt. Som den första så är det enkelt att komma med lite standard sex och inget extra (såklart).
Flertalet timmar senare efter vila och mat så studerar jag en väldigt petite tjej som blygt sitter längst ned vid baren. Går inte runt, ser bara allmänt räddhågsen och ja blyg ut helt enkelt. Bör undersökas!
Lia 27 Tyskland (med ryska föräldrar) är en fantastiskt söt tjej. Som en liten docka, blond, 153cm, 35 i skor. Gillar söta små fötter!
Hennes första dag på Artemis, vilket förklarade en del av att hon såg blyg och lite vilsen ut. Hon är dock ingen rookie, utan har flyttat hit från en av klubbarna i Dusseldorf. Minns ärligt talat inte vilken hon sa nu, men kanske någon annan känner igen?
Inte heller min typ egentligen, men det gick ju bara inte att motstå hennes girl-next-door-look och charm. Utseendemässigt kunde hon sagt 18-19 och jag hade trott på det.
Blir en fantastisk timme med massage (åt båda håll) riktigt skönt knullande. Fantastiskt läckert på sätt o vis att "hantera" runt en sån liten knulldocka som hon är. Söta fina små A kupor.
Lyckas dock inte komma, men rankar ändå sessionen i sig och henne som en av de bättre då hon var lika mysig o trevlig på rummet som nere i loungen. Hon var dessutom samarbetsvillig på alla positioner osv. Inget gnäll alls, noll up-selling, helt enkelt jävligt bra.
Senare framåt natten så ser jag henne! Kvinnan i fråga har jag sett förr. Men aldrig blivit tillfälle. Väldigt mycket mer min smak om man säger så. Ett par favoriter har jag hittat under åren, men hon är
THE NEW NR 1
Känns så sjukt rätt från början redan när vi snackar, hon känner väl igen mig och har sett mig, men inte vetat om hon var min typ. Jodå! Med dom brösten så är du all typ jag behöver och lite till!
Upp på rummet och där förklarar hon att hon fortsätter köra sug utan och struntar i den nya lagen, men bara för turister säger hon. Tyska klienter får ej denna service. Vet inte riktigt hur hon kommit fram till detta resonemang, men jag fann ingen anledning att klaga!
Vi hade då endast avtalat 30 min för 60 EUR ska tilläggas.
Underbar avsugning och hon kan ta den djupt, really deep!
Avslutar i doggy vilket var otroligt skönt. Extra så då jag bommat förra sessionen med Lia.
Trevlig på rummet och vi klickar väl så bra man nu kan göra på ett sånt här ställe... Vi mer eller mindre avtalar möte till dagen efter då jag gärna ser mig som hennes första kund för dagen, vilket hon inte har något emot såklart. Dricksar 20 extra för excellent service.
Dag 1 slutar på 340 EUR inkl inträde.