• 1
  • 2
2015-07-23, 22:05
Medlem
Jag tycker att de är helt OK!

Ex Mexicana med L-beasås. Jag värmer ett stekjärn i ugnen så det blir varmt. En skvätt rapsolja och pizzan går i. Ugnen på 200/grill - in med stekjärnet.

Lite Lomanders fejkbea till det!

Diskussionsunderlag:
Vad tycker ni om Grandiosa?
Gott?
Fyllekrubb?
Ej godkänt att förtära pga olika orsaker?
Citera
2015-07-23, 22:15
Medlem
De flesta Grandiosa är godare än det man får hos turken på hörnet.
Citera
2015-07-23, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstbullenGrandlux

Ex Mexicana med L-beasås. Jag värmer ett stekjärn i ugnen så det blir varmt. En skvätt rapsolja och pizzan går i. Ugnen på 200/grill - in med stekjärnet.

Diskussionsunderlag:
Gott?
Fyllekrubb?

Tycker den är riktigt vidrig faktiskt, smakar b typ gämfört med färsk pizza liksom. Lite torrt också
Nej, dissar Grandiosa tyvärr
Citera
2015-07-26, 08:50
Medlem
Onanikrems avatar
Skall man nödvändigt äta fryspizza så är Lidls i blå papplåda med guldtext det enda som är ens värt som bukfylla, givetvis i riktig ugn.
Har för mig de bara finns när det är nån italien kampanjvecka, men kan ha fel.. inte så överdrivet ofta jag köper de.

Grandiosa har jag bara köpt en gång ... fan ica/ coops egna fryspizor är bättre och då är dom ju ingen kurdinarisk höjdare direkt!
Citera
2015-07-26, 10:03
Medlem
Iloveludas avatar
Är ändå alldeles för lite fyllning på dom. Bättre då att köpa billigast tänkbara och komplettera med tex köttfärs och mer ost. Fast då försvinner själva poängen och man kan lika gärna göra egen från grunden.
Citera
2015-07-29, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
Är ändå alldeles för lite fyllning på dom. Bättre då att köpa billigast tänkbara och komplettera med tex köttfärs och mer ost. Fast då försvinner själva poängen och man kan lika gärna göra egen från grunden.

Jag låter den stå framme, river lite ost och lägger på 4-5 skivor 2*3 cm bacon. Tar 1 minut c:a.

Står fast vid att de är helt OK jämfört med ICAs, Billys osv osv.
Citera
2015-07-29, 20:21
Medlem
Iloveludas avatar
Citat:
Jag låter den stå framme, river lite ost och lägger på 4-5 skivor 2*3 cm bacon. Tar 1 minut c:a.

Står fast vid att de är helt OK jämfört med ICAs, Billys osv osv.
Kanske fast dom gångerna jag har köpt sådana har varit på jobbet när man bara har en micro eller i bästa fall en riktig ugn och inga extra råvaror. Då vore det bra om det verkligen var extra allt.
Citera
2015-10-02, 17:29
Medlem
Lightnights avatar
Grandiosa extra allt Gudfadern än nog min favoritpizza från frysdisken. De mindre varianterna blir man sällan mätt på. Helt klart prisvärd.
Citera
2015-10-10, 14:59
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:

Diskussionsunderlag:
Gott?
Fyllekrubb?
Fick några araber som tog över närmsta pizzan för ett tag sedan.
All pizza, precis all pizza är bättre än deras.
Grandiosa är rena drömmen mot deras skit.
Citera
2017-09-28, 20:21
Medlem
maxorrs avatar
Inge bra dålig tomatsås skarp, smaklös ost och inte mycket, omarinerad okryddad kebab, samt alldeles för tunn pizza deg. Köpte en nyss och åt va länge sen man köpte den här skiten, fick fan krydda själv och extra ost
Citera
2017-10-01, 20:34
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Inge bra dålig tomatsås skarp, smaklös ost och inte mycket, omarinerad okryddad kebab, samt alldeles för tunn pizza deg. Köpte en nyss och åt va länge sen man köpte den här skiten, fick fan krydda själv och extra ost

Botten är ju för tjock om nåt....
Citera
2017-10-01, 20:38
Medlem
Sereenas avatar
Köper 3-packet Margerita eller vafasen den heter ibland och hivar på lite egen fyllning.

Tex
Ost, tonfisk eller bacon, lök & ägg
Ost, bacon eller skinka & färska champinjoner
Ost, räkor & annanas

Föredrar dock att köpa pizza kitten i kyldisken, kavla ut riktigt tunn och rulla upp kanterna med lite ost i.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in