2017-09-30, 22:14
  #4489
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bagration
Ok. Vem satt i valberedningen och fick in Wigh i rikstan. Take a guess?

I riksdagen kom hon in för att hon gick mycket röster från Skaraborg. Däremot kan vara övertygade om att LB hjälpte henne in i partistyrelsen.
Citera
2017-09-30, 22:14
  #4490
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Clinton hade sexuella akter med en praktikant. Jag kan inte utesluta att LB och Wigh haft liknande sexuella akter på riksdagshuset.

Fast du måste förstå att till 99 % har ingen våldtäkt skett. Wigh ljög om blåmärket, och hon gar ljugit om en påstådd våldtäkt. Min övertygelse är att denne Wigh är en ganska tjej när det gäller sexliv. Vi får förmoda att LB varit innanför hennes trosor ett otal ggr.

Skall bli väldigt intressant om hon själv kommer ihåg datumet när det skulle inträffat. Det bästa blir hon säger ett datum och tidpunkt.. och det visar sig att varken LB eller Wigh varit på kansliet. Detta kan man naturligtvis kolla upp efteråt.

Propagandamaskinen igen

Det som förvånar mig är att ingen mer har satt på Hanna men det vill de förstås inte komma ut med
Citera
2017-09-30, 22:15
  #4491
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Clinton ställds inför riksrätt men klarade sig pga att demokraterna var i majoritet. Däremot var han rökt som president.


Inte förrän efter andra valet.

Sen kan man diskutera det lämpliga med riksrätt. Ska inte presidenten för världens mäktigaste stat kunna ha hur många älskarinnor han vill? Det hela doftar/stinker moralism.
Citera
2017-09-30, 22:17
  #4492
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Byrackan Bylund som lät Hanna knulla sin väg in. När Hanna sen tyckte det var färdigknullat så tvingade sig Bylund på henne ett par extra ggr.

Är det sådana riksdagsmän vi bör ha i Sveriges riksdag?

Skall vi ha riksdagsmän som lever på lögnen? Där lögnen förstör för andra? Lögnen får aldrig få fotfäste i ett riksdagshus..
Citera
2017-09-30, 22:21
  #4493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Clinton ställds inför riksrätt men klarade sig pga att demokraterna var i majoritet. Däremot var han rökt som president.


På vilket sätt var han rökt?

Var han rökt på samma sätt som Bylund eller vad?
Citera
2017-09-30, 23:01
  #4494
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Skall vi ha riksdagsmän som lever på lögnen? Där lögnen förstör för andra? Lögnen får aldrig få fotfäste i ett riksdagshus..

Enda sättet och säkra upp mot att SD ledamöter inte våldtar varandra är väl att kasta ut alla kvinnorna ur SD. För det är väl dem det är fel på menar du?
Citera
2017-10-01, 00:54
  #4495
Medlem
Furiouspandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Enda sättet och säkra upp mot att SD ledamöter inte våldtar varandra är väl att kasta ut alla kvinnorna ur SD. För det är väl dem det är fel på menar du?

Fast nu vet vi ju inte om det skett någon våldtäkt, ord står mot ord. Och med tanke på HW:s meritlista och att hon var påväg bort från partiet så lutar det mer åt att det rör sig om en falsk anmälan.
Citera
2017-10-01, 01:54
  #4496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furiouspanda
Fast nu vet vi ju inte om det skett någon våldtäkt, ord står mot ord. Och med tanke på HW:s meritlista och att hon var påväg bort från partiet så lutar det mer åt att det rör sig om en falsk anmälan.

Det där är intressant att titta lite närmare på. När senast en neger blev anklagad för samma sak tyckte du att det behövdes starkare bevisning för att fastslå att en våldtäkt ägt rum?

Tillämpas lagen lika för alla eller är det lägre krav när det är utomrikesfödda som är misstänkta gärningsmän?
Citera
2017-10-01, 07:46
  #4497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
I riksdagen kom hon in för att hon gick mycket röster från Skaraborg. Däremot kan vara övertygade om att LB hjälpte henne in i partistyrelsen.

Nej, hon kom in i riksdagen för att hon var placerad på 14:e plats till följd av att hennes vilja att ligga. Hade hon varit placerad på plats 50 eller lägre så hade inte rösterna i Skaraborg hjälpt.
__________________
Senast redigerad av SVKKK 2017-10-01 kl. 08:08.
Citera
2017-10-01, 08:04
  #4498
Medlem
Politiker kan vara politiker tack vare att folk röstar på dom eller iallafall deras parti. Kan kallas förtroendekapital. Att LB blir anklagad för våldtäkt, tar timeout, och har tvivelaktiga relationer i bagaget, gör att förtroendekaptalet minskar, iallafall hos ett stort antal röstare. Vissa kanske identifierar sig med honom, och därför ger fortsatt förtroende.
En sådan person är en belastning och det troliga är att han kommer bli ombedd att lämna sina uppdrag.

Vi har under ett antal år sett och förfärats över hur kvinnor som anmäler våldtäkt blir misstänkta för att ha betett sig, klätt sig, varit påverkade, har en sexuell historia, etc, som gör att en våldtäkt inte är mannens fel, utan hon måste ta på sig en del av skulden. Detta är något som många haft invändningar mot och delar gärna "Strängare straff för våldtäkt" på Facebook etc.
Så nu när vi har en typexempel på detta i "Moralväktarpartiet" SD, borde inte JÅ visa hur man inte behandlar kvinnor?
Normal gång i andra partier; JÅ ber LB att ta en Timeout tills ärendet är utrett. Agerar därefter med sparken eller går ut och ger klart försvar av LB om han blir frikänd. Allt inför öppna dörrar.
Citera
2017-10-01, 08:21
  #4499
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Det där är intressant att titta lite närmare på. När senast en neger blev anklagad för samma sak tyckte du att det behövdes starkare bevisning för att fastslå att en våldtäkt ägt rum?

Tillämpas lagen lika för alla eller är det lägre krav när det är utomrikesfödda som är misstänkta gärningsmän?
Varför är det då bara i den tråden du har din inlägg? Det kan inte vara OT att ifrågasätta ditt engagemang i den här tråden när du ligger lågt i ett 3 månader efter att du reggar dig och sen går du helt plötsligt all in och trasar sönder den här tråden från 26:e september. Din trovärdighet är noll så sluta förstöra tråden med mera tjafs.
Citera
2017-10-01, 10:07
  #4500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Varför är det då bara i den tråden du har din inlägg? Det kan inte vara OT att ifrågasätta ditt engagemang i den här tråden när du ligger lågt i ett 3 månader efter att du reggar dig och sen går du helt plötsligt all in och trasar sönder den här tråden från 26:e september. Din trovärdighet är noll så sluta förstöra tråden med mera tjafs.

Tjafs är det ni gör som riktar fokus på offret. Jag bidrar med balanserad analys. T ex det mycket viktiga vem tjänar på det här?

Om det här är en ljughistoria finns alltid att tydligt mönster att den som producerar lögnen tjänar något på storyn. I det här fallet förlorar offret allt. Sin karriär, sitt förtroende som politiker. Detta pekar starkt på att händelsen INTE är uppdiktad. Detta vill religöst övertygade SD personer som dig inte kännas vid. Varför sådan blindhet inför ett ämne ni annars dyrkar som SD viktigaste?

Trasar sönder tråden det gör du med inlägg som inte bidrar med någonting alls
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in