2017-09-30, 21:32
  #4477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Bylund är färdig. Polis och åklagare kommer lägga ned förundersökningen eftersom ord står mot ord och inga bevis finns. Men Bylund har satt stämpel på Sd som bordell och därför åker han. Det är en naturlag att så snart en svag man blir mäktig ska han knulla runt, utan konsekventtänk. Det här skadar partiet mer än stollen som var ute på krogar bland andra stollar på nätterna och vevade runt. Åkesson är nog bedrövad nu. Jävla synd eftersom Sd behövs så oerhört nu när judarna och deras många gojer har oss alla i sitt skruvstäd och drar åt, drar åt, drar åt...

Logiskt. Därför bör både han och Hanna söka nytt jobb för i riksdagen sitter de bara ett år till
Citera
2017-09-30, 21:33
  #4478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magro
Vilka slutsatser tycker du att vi ska dra av att MGM förmodas ha haft en relation med en knepig twittertjej?

Vad säger det om Hanna Wigh?

Vad säger det om Linus Bylund?

Vad säger det om SD och Åkesson. 2 st av hans riksdagledamöter åker pga sexualbrott
Citera
2017-09-30, 21:37
  #4479
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebanan2000
Att han var för snäll och naiv och trodde nog att han kunde få det att funka med en borderline och trodde att han lärt sig av den första och var mer distanserad med tvåan (Wigh) då det var en sexuell romans, det enda som går med borderlines om man inte vill få psykiska ärr. Så sammanfattat en hyvens kille och Wigh en sociopat/borderline.

Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Logiskt. Därför bör både han och Hanna söka nytt jobb för i riksdagen sitter de bara ett år till

När blev en kvinnoaffär fog för avgång? Däremot kommer partiet vara ytterst försiktig med att släppa fram folk snabbt. Inte säker på ens Åkesson visste att de hade en affär.

Visst, Clinton fick gå men det var för att han ljög om affären. Bylund lade sig platt och erkände affären direkt.
Citera
2017-09-30, 21:55
  #4480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
När blev en kvinnoaffär fog för avgång? Däremot kommer partiet vara ytterst försiktig med att släppa fram folk snabbt. Inte säker på ens Åkesson visste att de hade en affär.

Visst, Clinton fick gå men det var för att han ljög om affären. Bylund lade sig platt och erkände affären direkt.

Det är skillnad på kvinnoaffär och sexualbrott tycker du inte? Eller är det kvinnoaffär när en SD ledamot gör det men när en neger gör det så är det våldtäkt? Är det så ni hade tänkt skriva om lagarna när ni får makten?
Citera
2017-09-30, 21:56
  #4481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Visst, Clinton fick gå men det var för att han ljög om affären. Bylund lade sig platt och erkände affären direkt.

Nu ljuger SD folket igen. Propagandamaskinen i full fart? Det Clintonsysslade med var en otrohetsaffär men det Bylund är misstänkt för är sexualbrott/våldtäkt
Citera
2017-09-30, 21:57
  #4482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
När blev en kvinnoaffär fog för avgång? Däremot kommer partiet vara ytterst försiktig med att släppa fram folk snabbt. Inte säker på ens Åkesson visste att de hade en affär.

Visst, Clinton fick gå men det var för att han ljög om affären. Bylund lade sig platt och erkände affären direkt.

Vad menar du med att Clinton fick gå?

Sen så handlar det ju inte om att Wigh hade en sexuell relation med Bylund. Det är ju tämligen värdelöst vetande vad gäller en anklagelse om våldtäkt. Förutom att man kan få för sig att spekulera utifrån det förstås men det är ju enbart spekulationer.

Det är väl förstås olämpligt att ha ett vidlyftigt sexuellt beteende som kan sätta krokben för partiet. Det visar ju den här affären på om inte annat. Att hålla på med flera fruntimmer på en gång ökar ju risken för att kvinnor reagerar och uttalar sig om en riksdagsmans knullande hit och dit. Vilket ju de flesta ser som ett problem och inget man vill rösta på. Men de som röstar på SD kanske ser det som en merit vad vet jag.
Citera
2017-09-30, 21:59
  #4483
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
När blev en kvinnoaffär fog för avgång? Däremot kommer partiet vara ytterst försiktig med att släppa fram folk snabbt. Inte säker på ens Åkesson visste att de hade en affär.

Visst, Clinton fick gå men det var för att han ljög om affären. Bylund lade sig platt och erkände affären direkt.

Clinton behövde inte gå. Han satt sina två perioder.

Bylund informerade om ett förhållande som Wigh inte hade nämnt.
Citera
2017-09-30, 22:00
  #4484
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Det är skillnad på kvinnoaffär och sexualbrott tycker du inte? Eller är det kvinnoaffär när en SD ledamot gör det men när en neger gör det så är det våldtäkt? Är det så ni hade tänkt skriva om lagarna när ni får makten?

Det är ju inte ens bevisat att det rör sig om brott.
Citera
2017-09-30, 22:05
  #4485
Medlem
Bagrations avatar
Ok. Vem satt i valberedningen och fick in Wigh i rikstan. Take a guess?
Citera
2017-09-30, 22:11
  #4486
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Nu ljuger SD folket igen. Propagandamaskinen i full fart? Det Clintonsysslade med var en otrohetsaffär men det Bylund är misstänkt för är sexualbrott/våldtäkt

Clinton hade sexuella akter med en praktikant. Jag kan inte utesluta att LB och Wigh haft liknande sexuella akter på riksdagshuset.

Fast du måste förstå att till 99 % har ingen våldtäkt skett. Wigh ljög om blåmärket, och hon gar ljugit om en påstådd våldtäkt. Min övertygelse är att denne Wigh är en ganska tjej när det gäller sexliv. Vi får förmoda att LB varit innanför hennes trosor ett otal ggr.

Skall bli väldigt intressant om hon själv kommer ihåg datumet när det skulle inträffat. Det bästa blir hon säger ett datum och tidpunkt.. och det visar sig att varken LB eller Wigh varit på kansliet. Detta kan man naturligtvis kolla upp efteråt.
Citera
2017-09-30, 22:12
  #4487
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Clinton behövde inte gå. Han satt sina två perioder.

Bylund informerade om ett förhållande som Wigh inte hade nämnt.

Clinton ställds inför riksrätt men klarade sig pga att demokraterna var i majoritet. Däremot var han rökt som president.
Citera
2017-09-30, 22:12
  #4488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagration
Ok. Vem satt i valberedningen och fick in Wigh i rikstan. Take a guess?

Byrackan Bylund som lät Hanna knulla sin väg in. När Hanna sen tyckte det var färdigknullat så tvingade sig Bylund på henne ett par extra ggr.

Är det sådana riksdagsmän vi bör ha i Sveriges riksdag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in