2017-09-30, 16:53
Medlem
Driftstopps avatar
Skiter i om han är vänster eller höger, men den där jävla idioten som skickade en sten i sin slungkastare mot Poliserna.
Önskar han skickade stenen rakt i sin egen skalle.
Blir som en jävla projektil!

Detta var nu dock ett AFA muppets.
Men en stor eloge till de som gick och avbröt det.
Citera
Medlem
DigiFlaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadlessAgnew
Fett misslyckad demonstration av NMR, man försöker bryta iväg från anvisad marchväg mot Bokmässan. Får stryk av snuten och nu står man och hänger på en bakgata bakom Focus och försöker förhandla om att få sina medlemmar släppta av polisen.

Försöket till att bryta marchvägen mot mässan var ju det tamaste jag sätt på mannaminne.

Om jag förstått det rätt så lyckades NMR aldrig att påbörja sin demonstration. De har nu gått i strejk, vad nu det betyder.
Citera
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faithinyou
Skönt att se att nazisterna lydigt rättar sig efter polisens order. Man ska komma ihåg att NMR är en mycket liten grupp som tyvärr tillåts få alldeles för mycket utrymme. De har alltid varit och kommer förbli utskrattade.

Är det därför som media och vänstern ylat i veckor om att en liten obskyr grupp ska demonstrera? Jag har inte hört några skratt från dom. De vill möjligen blåsa upp ett nazihot som inte finns samt förknippa nazism med alla som inte är för att Sverige invaderas av främlingar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Hur mycket har NRM vuxit senaste åren? Eftersom man reagerar såhär i media?

Man har inte varit mycket större än såhär.
Citera
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Bilder på blödandes nazzar efter polisvåld
https://www.nordfront.se/live-nu-dem...n-goteborg.smr

Stackars små nassar

Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Ja nivån bör höjas. Ur NMR:s synvinkel var detta en bra dag eftersom man på ett konkret sätt kan visa att polisen skyddar de vänsterextrema. Talas lite om det i början av demonstrationen. Därmed har nmr argument för att senare inte ta den så kallade demokratiska vägen.

Det argumentet har man väl haft för länge sen. Rätt patetiskt att å ena sidan tala om att man skall ta makten med våld för att sen grina dels för att man inte får använda sig av den demokratiska rätten att demonstrera dels för att man får smäll av batongen.

Citat:
Ursprungligen postat av rendevouz
Haha. Tack för detta guldkorn. Sammanfattar ganska bra NMR's totala haveri idag. Runt 200 nazisterna gick alltså typ 100 m, blir omringade av svenska mes-polisen, står på baksidan av ica och brölar på en sång. Bussas snart från platsen. Ridå.

Oklart exakt hur många dom var från början. Möjligt det var ett något större antal än 200 stycken.
Just nu verkar man inte vara så många kvar.
Citera
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killer-queen
Ser inte ut så på den här bilden dock, men de kanske skyms under taket?
https://pbs.twimg.com/media/DK-mRLjW4AAR4Cp.jpg:large
Men du har ju redan fått förklarat för dig av en annan användare att det där inte är alla. Vidare poängterade jag att det där inte ens är hälften av hur många de var innan incidenten med polisen.

Eller är du bara ute efter att provocera och hitta på? Lyssna på vad folk säger till dig - eller så tittar du på inledningen av deras stream för att bilda dig en uppfattning.
Citera
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Polisen i NRK: "Detta började ju som en skandering emot NMR"
Citera
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Haha vilken lirare. Gillar hur han dyker upp framför kameran efter det brakar lös och bara "putting on helmet and gåggles" samtidigt som han försöker orientera sig fram

Det var helt obetalbart! Måste se det igen om en stund känner jag. Även oförglömligt när han pekade på smällaren på marken och endast sa "SMOKE".
Citera
2017-09-30, 16:54
Medlem
https://minfil.org/61fc9fc9bd/Namnl_s.png

Alltså människorna som är motdemonstranter

Hero against nazism Number 1, hatar solen tydligen och inte Nazister?

Hero Number 2, hatar rasister och har skrivit nåt under på arabiska så vi alla kan förstå.

Dethär lander förfaller så jävla mycket för varje dag, jag har inte mycket för nazister men hade hellre slagits för dom än människor som kommer göra så att samhället förfaller mer än det redan gjort. Rasister mot vita framförallt tydligen, hatar alla som säger emot dom och följer sitt PK-får samhälle där alla håller hand-i-hand och sjunger 'we shall all overcome' sen är alla problemen lösta tydligen...

'Motdemonstranterna' verkade bestå av en del kriminella invandrare och mycket muslimer om man ser bilder.
Så när vi slåss mot varandra och dom står enade med varandra under islam,orten, 'brorsarna' och framförallt Svenska staten i ryggen så känner dom sig nog väldigt glada och bättre än oss 'svennar' idag.
VI ska ju ändå halshuggas när kalifatet kommer så, nu ska jag äta min sista bacon
Senast redigerad av neukenindekeuken 2017-09-30 kl. 17:08.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
"Få till antalet" - Lustigt hur man, bara i rena siffror, är tusentals fler än nassarna.

Den militanta vänstern var få till antalet. Svar Ja.
Resten skötte sej mer än väl.
Citera
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pullups
Såg absolut inte ut som några 700 pers.
Lita inte på media, av någon anledning vill de blåsa upp nazisthotet maximalt just nu.

Det är inte första gången nazister demonstrerar.
Men mig veterligen har de inte blåst upp det till sådana här proportioner någon gång tidigare.

Hade de verkligen velat motarbeta nazismen så hade de undvikit att ge dem sådan här medie-exponering.... agendan är någon annan.

Förmodligen är agendan att framöver inskränka åsiktsfriheten och demonstrationsrätten.. DETTA är vad som skall bekämpas i första hand.. NMR var de minst aktiva..vad gäller våld.. Våldet stod invandrare och vänster demonstranter för.. Fokus borde sättas till dessa mot demonstranter inte till NMR

NMR sökte tillstånd efter våra lagar följde lagarna och vecklade inte ut flaggorna förens de var i närheten av demonstrationsplatsen.. Attackerades av vänsterpack och invandrare vek av från turen och fick repressalier från polisen.. Invandrare och vänsterpack kastade senare sten mot polis UTAN att någon medlem i NMR ens var i närheten.. de sökte konflikt.

Som jag ser det så skötte sig NMR bra i det stora hela och följde våra lagar.. Invandrarna och vänsterpacket gjorde det inte..

Så fokus på vänsterpacket är nog min melodi..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saito
Kan såhär i efterhand konstatera att det enda den här organisationen lyckades med idag var att förnedra sig själva till 100%!

Och antagligen rekrytera många nya medlemmar och sympatisörer eftersom media och samhället gav det största gratisreklamen som jag kan komma ihåg i mitt liv. Man ska komma ihåg att det finns många som sympatiserar med dessa ideer utan att våga ta steget till att bli militant eller av sociala skäl, men när de anser att yttrandefriheten stryps för mycket eller andra triggers så är dessa personer de farligaste... typ Breivik material.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in