2017-09-30, 16:44
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Det var inget misslyckande, det var av allt att döma planerat att avvika från den av synagogan angivna färdvägen. NMR visade sin trots mot systemet samtidigt som man kastade ljus på hur begränsad demonstrationsrätten är i Sverige (för nationalister).

Ja nivån bör höjas. Ur NMR:s synvinkel var detta en bra dag eftersom man på ett konkret sätt kan visa att polisen skyddar de vänsterextrema. Talas lite om det i början av demonstrationen. Därmed har nmr argument för att senare inte ta den så kallade demokratiska vägen.
Citera
Medlem
crawlys avatar
Jag kanske är helt ute och cyklar, men brukar inte polisen bilda en bubbla runt demonstrationståget och trycka motdemonstranter framför, och eventuellt gripa de som försöker attackera?

Jag antar att den nya taktiken är att omringa demonstrationståget så att det inte kan gå istället. Snyggt.

Idag har vi fått ett bra bevis på precis hur mycket svensk lag är värd om man inte är en del av globalisterna. Noll och ingenting.
Citera
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asylbarn
Det är ju AFA-packet som för våld och kastar stena. Varför ska NMR bort?
Ja jag fattar inte kan inte polisen för en gång skulle visa lite stake och börja peppra med gummikulor.
Citera
2017-09-30, 16:45
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killer-queen
Bild på avspärrningen. De står förvisso tätt, men ser inte ut som 700.
https://pbs.twimg.com/media/DK-mRLjW4AAR4Cp.jpg:large
Många har redan försvunnit om du inte fattat det? suck...
Citera
2017-09-30, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Det svarta blocket är lika vidriga som nazisterna.
Japp. Visst är det så.
Dom svartklädda borde ha ett ordentligt kokt stryk. Intressant att se och höra hur vänstermänniskor bad dessa stollar att sluta och kom dessutom till undsättning när individ blev attackerad
Citera
2017-09-30, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Och vänster leder till där bokmässan är va?
Ja.
Citera
Medlem
HeadlessAgnews avatar
Fett misslyckad demonstration av NMR, man försöker bryta iväg från anvisad marchväg mot Bokmässan. Får stryk av snuten och nu står man och hänger på en bakgata bakom Focus och försöker förhandla om att få sina medlemmar släppta av polisen.

Försöket till att bryta marchvägen mot mässan var ju det tamaste jag sätt på mannaminne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Demonstrationen hann aldrig starta.

Jag tror man fick ut sitt budskap - matematiskt upphöjt till en faktor av vänsteridioterna -

Väldigt spännande land man bor i.
Citera
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Många har redan försvunnit om du inte fattat det? suck...
Jasså, får de lämna avspärrningen bara sådär? De skulle ju bussas iväg vad jag förstod, men det vägrar de göra. Möjligen att några tagit bussen ändå…
Citera
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
Det är en total seger för NMR - syftet med en demonstration är att man skall synas.

Rubbade naiva vänsteraktivister (som du) har sett till att förstora deras budskap med en faktor om minst 1000

Enbart rubbade naiva högerextrema med båda skygglapparna på kan påstå att detta är en seger. Det är som att Usain Bolt ska springa 100 meter, men kroppskoordinationen tar slut efter fem och ändå skanderar han vinst.

Ni nazister är inte kloka 😂
Citera
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Alltså visst var man redo på ett antiklimax men detta är ju nästan löjligt
Citera
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Bilder på blödandes nazzar efter polisvåld
https://www.nordfront.se/live-nu-dem...n-goteborg.smr

Bra, hoppas dom fan fick smaka batong efter sina jävla utfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in