2017-09-30, 15:41
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkish
Här sitter alltså folk på Flashback och sympatiserar med bidragstagarna i NMR!!?!? Bara svaga människor (män) med låg självkänsla som söker sig till en organisation som NMR.

Okey AFA då?
Citera
2017-09-30, 15:42
Medlem
Bästa sättet vore att låta NMR packet paradera utan att någon ens tittade på, men det inser inte packet på andra sidan. Tig ihjäl dem och knyt näven i handen
Citera
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Svenskar är smarta nog att inse att det är en konspirationsteori baserad på initiala siffror och inte visande av fakta.

Matematiken talar för sig själv. Vänsterpacket skriker känslomässigt och är våldsamma, skadar hästar, kastar stenar med stenslungor och skriker som djur när motparten försöker demonstrera demokratiskt.
Citera
Medlem
ace_secs avatar
Stefan Gustafsson på polisen i Göteborg:

"På väg till startpunkten för demonstrationen har NMR-tåget utsatts för stenkastning från motdemonstranter. NMR-medlemmar har då försökt att värja sig mot detta och vänder sig mot de som kastar stenarna. Polisen hindrar då detta. Vi beslutar då att avbryta demonstrationen av säkerhetsskäl.

Källa https://www.svtplay.se/video/1540246...gar-i-goteborg

Tid: 1:36 in i sändningen.
Citera
2017-09-30, 15:43
Medlem
Känns som det vore på sin plats att donera en slant till NMR..
Citera
Medlem
Här är anledningen till varför "antifa" alltid är så många dom spär ut sina led med småtjejer och könlösa missfoster med isis-apor i mjukisbraller:

https://youtu.be/N4juXv5pji0?t=4m57s
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllentand
Tror de flesta svenskar ställer upp på fri jakt på AFA-medlemmar efter det här.

Någon gång får nog vara nog! De är bara ute efter att förstöra var de än kommer någonstans.

De flesta utanför FB såg nog tiotusentals vanliga svenskar som var ute och tågade mot NMR. Sedan fanns det några hundra el tusen som sökte konfrontation med NMR.

Jag tror det stora flertalet kan göra skillnad på personer som vill angripa och störta hela vårt demokratiska samhälle och personer som vill angripa de fascister som hotar det öppna samhället som de flesta vill bevara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Därför att de svenskar med en hjärna lär ha insett vem den riktiga fienden är idag.

Inte var det NMR som kastade stenar och bangers mot hästar.
Jag är uttalad djurvän, men inte fan är det djurmisshandel som är den riktiga faran här. Både NMR och vänsterextremisterna är extremistiska organisationer utan någon som helst respekt för oliktänkande. Detsamma gäller religiösa extremister. Ni är alla faror för samhället och skall allihop bekämpas.

Det som gör att NMR är extra obehagliga är att ni är mer organiserade än övriga grupperingar. Organiserad extremism har större chans att lyckas än anarkistisk extremism, även om det inte direkt svämmar över av studieskulder i era led.
Citera
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Rockefeller
Vad ni behöver förstå är att ingen förväntar sig att hela svenska folket helt plötsligt ska stödja NMR.

Men för varje demo som utförs så det blir mer och mer uppenbart för gemene man vilka som är våldsverkare och inte.

Att NMR växer, om än långsamt, går inte att förneka.
Den aktiva "militanta" (lol) vänstern krymper.

Jag menar; vem trodde att SD skulle ligga runt 20% i opinionsmätningar för 10 år sen?
Lite samma grej.

Var sak har sin tid, och vår tid är snart kommen.

Jag tror att en del av de så kallade vänsteraktivisterna, egentligen är felinformerade anarkister, och att dessa långsamt vaknar upp och inser att de har blivit globalisternas fotsoldater.

Det stora problemet är inte AFA, utan organisationer som EXPO, med tentakler rakt in i MSM och politiken.
Citera
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Håller med dig. Är det några som ska ha kritik är det polisen som inte skyddar demonstrationen.

Tvärtom kan jag tänka mig att SD sjunker till förmån för NMR. Det som NMR gör tycker jag visar på ett otroligt mod. Ledare med sådant mod är vad jag önskar mig.
.

Även NMR medlemmar kommer rösta SD i nästa val för att röra om i Smeten.
Men som du säger så är det många inom SD som anser SD för lama och tenderar att skifta till NMR
Rösta på /-Klöver är aldrig aktuellt för denna typen av väljare.

Gemene man reagerar på att NMR kallas Nazister Media lever på Hitler åsikterna och använder ordet nazist för att öka stigmatiseringen av NMR.

Verkligheten är snarare att NMR liksom SD vill stoppa invandring och skicka ut pack som inte har här att göra.. Lägga statens finanser på de som verkligen har betalat skatt inte på utom europeiska lycksökare och våldtäktsmän. SD och NMR varje dag framför vad vi har idag.
Citera
2017-09-30, 15:44
Medlem
Turkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Okey AFA då?

Likadant där. Personer med lägre självkänsla som söker sig dit för att känna samhörighet. Att få känna sig sedd och viktig.
Citera
2017-09-30, 15:44
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anders197503
Ser inte att det står som du hävdar.
Däremot står detta:

Kl 13.26

De som var på väg till samlingsplatsen vid Sten Sturegatan för att delta i NMR:s allmänna sammankomst har stannat på väg till samlingsplatsen då de inte följde den väg som anvisades av polisen.
Läs vad media har skrivit senare, där de har fått info från polisens PT, "vanliga" media gillar inte NMR, varför skulle de ljuga då när de skriver att enligt polisen var det stenkastning från motdemonstranter som startade detta? Jag få i alla fall inte ihop det om det media skriver är ihopljuget. De försvarar ju dem de inte gillar i sådana fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in