2017-09-30, 15:19
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
"NMR ser ett kraftigt ökat intresse för folk som vill bli medlemmar".

NMR kommer gå vinnande ur det här.

Så är det allt
NMR kan skicka tackkort till politiska partier, AFA och gammelmedia för kommande medlemstillströmningen de närmaste veckorna
Citera
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Okej, men eftersom du inte verkar ha klarat av att följa med samhällsutvecklingen så har du kanske bara ett allmänt dåligt omdöme? Det finns en anledning till att man lugnat svenssons att risken för våld är extremt låg för att sedan kunna beblanda sig med dessa. Vi får väl se helt enkelt hur snacket kommer gå.

Förresten, dom blattarna som kaozade nyss. Är det sådana indivder du vill ha i ditt drömsamhälle som grannar framöver?

Nej, jag kommer alltid vara emot att fascistiska ideologier får fotfäste. Om Svensson nu skulle vilja ha det som styre, och därmed avskaffa demokratin får det stå för dom, jag kommer inte att acceptera nazister och fascister någonsin.

Jag har ingen aning om dessa är drömgrannar, människokräk har inte en politisk ideologi, men det betyder inte att jag ska acceptera ideologier av kräk.
Citera
Medlem
happilappis avatar
Jag förstår inte riktigt hur det kan vara lagligt att motdemonstrera på ett sådant sätt att original demonstrationen inte kan äga rum?
Citera
Medlem
Theomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Och SD blir minst det näst största partiet efter nästa val. Uppenbarligen gör nationalismen något rätt.

Det är totalt frånkopplat från nazistdemonstrationer skulle jag säga. Man kan såklart argumentera för NMR och SD är två sidor av samma mynt, men jag tror det är svårt att leda i bevisning att den här typen av demonstrationer har gett någon som helst typ av legitimitet eller utökat SD:s väljarkrets.
Citera
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder
Ok men jag går på definitionen fascism av SAOB inte av dina personliga åsikter.
Va? Vad har du för blind tro på svenska myndigheter? PK-hjärntvätt deluxe?
Skulle du tro att månen är en grönmögelost om en svensk myndighet konstaterade det?

X är x är x, oavsett vad någon påstår. Fakta är fakta. Jag har tagit reda på vad fascism är genom att läsa ursprungskällorna, men ser att NE har en nästan OK sammanfattning:

http://www.ne.se/uppslagsverk/encykl...3%A5ng/fascism
Citera
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ormhund
Såg ut som 5 pers som attackerade afa?

https://gyazo.com/ea77de8c95fcfca0199f2bc3e4b4e7b3
Såg ut som Kaoz-invandrare attackerade anarkisterna faktiskt. Verkar som ingen gillar Afa nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ormhund
Eller civilare? Men dom brukar ju inte veva med händerna.
Såg ut som vanliga svenssons..

Civilare gar aldrig in sadar, de hade varit 30-pers och gatt "all in" med back-up av andra vag med uniformerade och kort over motstandet.
Citera
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Om det nu hade varit så, varför dementerar då polisen själva detta?

Polisen bekräftar det dock på sin egen jävla hemsida.
Citera
2017-09-30, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorigo
Jag kan BEKRÄFTA att du är dum i huvudet. Sluta med din maniska desinformationskampanj. Det har klart och tydligt förklarats av polisen och i tråden att:

https://polisen.se/Vastra_Gotaland/A...ring-Goteborg/

Det textstycket är från en sorts LIVEFEED, det uppfattades då... Det har kommit mycket nya uppgifter sedan det skedde och polisen har pratat och förklarat att det var stenkastning som gjorde att NMR ändrade riktning, så bara ge upp nu!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
sen ställer dom sig bland vanligt folk som är där för att titta så ser dom fler ut
Några hade gått in på biografen i området och inhandlat sej en stor bytta med popcorn.
Ett lördagsnöje helt enkelt
Citera
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Invandrarna som kastade sten med slungor, kan de tänkas vara medlemmar i AFA eller bara bråkstakar i allmänhet? AFA brukar väl vara maskerade, vilket ett par stenkastare dock var.

MENA-folk som har lärt sig från hemlandet. Bästa våra om polishästar trampade på dem så de fick känna hur det är att kasta sten mot hästar.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Fast SD är inte ett nationalistiskt parti. Utan sionistiskt.

Det finns väl inget som är så nationalistiskt som sionism?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in