2017-09-30, 14:20
Medlem
Alvaros avatar
Jag såg på streamen när det hände och jag såg ingen kasta något mot tåget, jag uppfattade det med som att NMR försökte gå en annan väg än det polisen ville och då körde polisen in med bilar och delade av fronten av tåget, var typ 10 pers som blev skärmade från resten av tåget.. Vad som orsakade att dom försökte gå en annan väg vet jag dock inte, kan vart stenkastning, kan vart något annat.
Citera
Medlem
patrikgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Bäst streams förutom NRM's egna? Helst utan moraliserande vänster-journalister.

Kanske nyheter idag? https://nyheteridag.se/se-direktsand...-demonstrerar/
Citera
Medlem
Vad sjunger vänster-drägget på RT's stream? Är det dö, dö, dö som de sjunger emellanåt?
Citera
Medlem
SmokeOns avatar
AB säger att motdemonstranter har brutit igenom polisleden vid Heden nu. Någon som är där och som kan rapportera?
Citera
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kladdkakemuffins
https://www.youtube.com/watch?v=MLDtz_70H8s

Deras egna stream funkade precis ganska bra. Emil Hagberg sa följande:

- 3-4 från NMR har blivit gripna inkl Simon Lindberg (ledare av något slag)
- Dem förhandlar just nu med polisen vart dem ska gå härnäst

Dem står exakt här: https://i.imgur.com/3vLTn5B.png
Åh, fan.

När de stått still en timme började jag tänka att bängen ger upp, men de kanske inser att det är lättare att låta nassarna gå klart och sen åka hem, än att omhänderta och förflytta 600 våldsbenägna nazister från 10 000 vänsterdårar.
Citera
2017-09-30, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Det-e-dunder
den lilla respekt jag hade för polisen försvann fan helt nu.

NMR får stenar över sig för att polisen MISSLYCKADES med sin uppgift, efter att ha blivit utsatta för MORDFÖRSÖK så ville NMR gå en annan väg men då AVBRYTER POLISEN allting istället för att UPPRÄTTA ORDNINGEN och GRIPA KRIMINELLA.

Fy fan, polisen är så jävla ledda, självtänkande individer gör sig icke besvär inom polisen. Man lurade in dem i en fälla för att kunna avbryta en tillståndsgiven demonstration.

+1

Tack att de finns en framtid
Citera
Medlem
KFCnoggers avatar
GBGlive bekräftar Naziledaren SLindberg äromhändertagen
Citera
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Enligt polisens talesman var det stenkastning från motdemonstranter som startade det hela. Ljuger han?
Kolla på streamen själv sen när den finns uppe. Att felaktiga förklaringar florerar är inte ovanligt när ljugmedia är inblandad. De vill nog helst inte medge att man inte låter demonstrationen gå där den vill.
Citera
Medlem
Gustaf Tronarp
2 min sedan
Motdemonstranter uppges nu ha brutit igenom polisens avspärrningar vid Heden.
Citera
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ormhund
14:17
Bussar anländer som antas ska köra bort agressiva motdemonstranter från parken i närheten av Motståndsrörelsens demonstration. Slaget mellan AFA och polisen verkar ha slutat med polisseger.

inte bara en seger för polisen, utan även en seger för NMR och den svenska befolkningen!
Citera
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Ett fiasko för polisen, framförallt. De misslyckas med att garantera säkerheten för deltagande i en tillståndsgiven demonstration och avlägsnar nu demonstranterna från platsen i bussar. Tusentals kriminella demonstranter kan stå kvar i lugn och ro.

Resurskostnaden kommer vara enorm, och trots det kan demonstrationen inte genomföras. Katastrof!

Instämmer 100%. Och dessutom får NMR fler sympatisörer nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubblor
Fast samtidigt så gick det främre ledet lugnt och prydligt och bara skrek vänster, att gå vänster. Så det är bullshit. Vilka jävla nötter NMR är, avvika från rutten de har blivit tillsagda att använda. Bra gjort.

Det skreks vänster, för att de fick stenar/föremål från det hållet ditt kioskmongo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in