2017-09-26, 09:18
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Jaha se på fan det hade jag ingen aning om Tackar för det tipset.

Hon hälsar tbx ;D

Hör gärna av Er hur det gick för er!
Citera
2017-09-26, 13:00
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Det beror ju på vad du vill ha ut av det. Depot verkar längre men inte lika intensivt. Själv föredrar jag depot, om vi talar om tabletter, men just nu har jag bara 80mg, vilka ju är väldigt dyra, så jag anser mig inte ha råd att ta en hel mer än i undantagsfall. Jag klyver dem i en tablettklyvare och tar vanligen ~20mg åt gången, vanligen två ggr per dygn. Idealet för mig vore 10 eller 20mg depot tillsammans med flytande oxykodon. Det sistnämnda ger den mest intensiva effekten men lär dock knappast finnas på nätet med tanke på att det inte går ner i ett paketkuvert.
Låter intressant.
Funkar det bra med IV?
Citera
2017-09-26, 14:07
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Hör gärna av Er hur det gick för er!
Tog 10 mg och visst är jag mysig Har för övrigt lite tolerans innan då jag druckit vallmoté och använt fenta-analoger lite då o då. Små kliar på näsan och ett humörlyft samt rätt skön i kroppen.

Underbart med lite hasch när man är mysig på oxy också
Citera
2017-09-26, 15:02
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Tog 10 mg och visst är jag mysig Har för övrigt lite tolerans innan då jag druckit vallmoté och använt fenta-analoger lite då o då. Små kliar på näsan och ett humörlyft samt rätt skön i kroppen.

Underbart med lite hasch när man är mysig på oxy också

Skönt att höra. Mår makan lika fint?

OT: Hur ofta tar du fenta-analoger?
Citera
2017-09-26, 15:05
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Skönt att höra. Mår makan lika fint?

OT: Hur ofta tar du fenta-analoger?
Fan ja, hon blev nästan lite illamående, men jag slapp det och mår kanon Älskar opiat klådan.

Har bara kört 2-me-maf spray ibland men inget på en vecka nu kanske.
Citera
2017-09-26, 15:07
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Fan ja, hon blev nästan lite illamående, men jag slapp det och mår kanon Älskar opiat klådan.

Har bara kört 2-me-maf spray ibland men inget på en vecka nu kanske.

Alright. Ja, är man hyffsat opiatnaiv, så kan man få sån jävla underbar klåda av Oxy så det är inte sant.
Den är perfekt, inte som Coccilana där man dagen efter en flaska har rivsår över hela kroppen.
Citera
2017-09-28, 11:17
Medlem
zero414s avatar
Fick 2st Oxycodone Depot Orion 80mg idag i blister. Vitt blister med texten på och rund grön tablett. Står på svenska. Antar att det är "the real deal"?
Om någon har bild på just detta märke i karta så kan ni väl skicka bild länk här eller via PM så jag kan jämföra.
Sen tog jag 35 - 40mg Metadon igår, kommer det påverka om jag tuggar i mig 1/2 Oxy nu?
Alltså 40mg. Ätit 8st iranska Alprazolam men dom var helt värdelösa. Ska fixa riktig benz så jag har. Tog 12mg Subutex för 48 - 56 timmar sen. Det lär väl inte påverka? Är 3e dagen helt utan Sub. Bara Metat igår EM.
Citera
2017-09-28, 23:43
Medlem
Hej oxycontin oc80 är det samma som OP80 från Canada ??
Vad jag läst så ska det vara samma bara att det är olika företag?
Citera
2017-09-29, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av comhem22
Hej oxycontin oc80 är det samma som OP80 från Canada ??
Vad jag läst så ska det vara samma bara att det är olika företag?

Nej oc80 är oxycodone medan OP80 är rc-skit! Akta er noga!
Citera
2017-09-30, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvrisone
du får ursäkta men du va lite dåligt på läst ang OC och OP!!

OC stood for OxyContin and OP stands of OxyContin Perdue just to differentiate between forms. If you swallow the pill whole there is supposed to be no difference in the way it works although many of us who have been on both feel the new form doesnt work quite as well. There has been a lot of pressure on the manufacturers to make thes pills more tamper resistant because of the rash of deaths from people crushing and snorting or injecting OxyContin and other drugs like it. Crushing bypasses the time release component allowing a very large amount of drug to be released all at once and people were dying after taking it this way.

så bara köra på
Citera
2017-10-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av comhem22
du får ursäkta men du va lite dåligt på läst ang OC och OP!!

OC stood for OxyContin and OP stands of OxyContin Perdue just to differentiate between forms. If you swallow the pill whole there is supposed to be no difference in the way it works although many of us who have been on both feel the new form doesnt work quite as well. There has been a lot of pressure on the manufacturers to make thes pills more tamper resistant because of the rash of deaths from people crushing and snorting or injecting OxyContin and other drugs like it. Crushing bypasses the time release component allowing a very large amount of drug to be released all at once and people were dying after taking it this way.

så bara köra på

Sure.. Men du försöker som vanligt göra reklam för en Rc-shop.
Jag fattar att du marknadsför och hade inte brytt mig om det inte var så att dom säljer hälsovådliga saker och bryr sig inte om någon far illa.

Kör inte bara på.
Citera
2017-10-05, 09:57
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvrisone

Det florerade tabletter märkta just "OP80" som INTE innehöll Oxykodon som det ska. Så du är inte helt ute och cyklar! Men det är från början ett läkemedel som innehåller Oxykodon. Länk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in