2017-09-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Jag vet att killen i fråga blev uppläxad, om det sedan faller under lagen för misshandel låter jag vara osagt.
Men det är en 2 meters kille som är ganska vältränad. Dvs inte de personer folk här gissat på tidigare...

Då är det nog inte samma. 1.80 - 1.85 skulle jag gissa på men jag har inte gw's skills så jag kan ha fel. Helt klart vältränad, kortklippt svart hår och george scott nyans på huden.
Citera
2017-09-27, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visomvet123
Det enkla svaret är generationsskiften. Om 95 procent av trådens skribenter varit involverade i vår kultur så skulle ni förstå. Alla ligor har genomgått och kommer att genomgå skiften i dess led. Att du nämner DFG som ett exempel för en mer solid liga visar bara hur dåligt insatt du är....

Var exemplifierar jag eller hävdar att DFG skulle ha en mer solid liga? Jag ställde en fråga om varför KGB haft så många avhopp. DFG har tillskillnad från KGB många av sina 40+ grabbar på plats på sina storsamlingar. Då framförallt på derbyn. Kallar du det att hävda att DFG har en mer solid liga?

Jag har aldrig påstått att jag är insatt. Däremot hävdade du precis att jag är dåligt insatt
Citera
2017-09-27, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxximo83
Då är det nog inte samma. 1.80 - 1.85 skulle jag gissa på men jag har inte gw's skills så jag kan ha fel. Helt klart vältränad, kortklippt svart hår och george scott nyans på huden.

Längden på vederbörande vet jag inte exakt. Men han är längre än mig...
Citera
2017-09-27, 23:20
Medlem
Hade det varit M###a som omnämndes så inte fan hade det varit en flickvän han skulle möta utanför DFGs samling......
Citera
2017-09-28, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plattfot
Hade det varit M###a som omnämndes så inte fan hade det varit en flickvän han skulle möta utanför DFGs samling......
Hahahaha exakt😂😂😂
Citera
2017-09-28, 08:44
Medlem
Citat:
hahaha....
Citera
2017-09-28, 09:28
Medlem
Citat:

Men jag är ganska övertygad att oavsett läggning så skulle ni alla få en rejäl omgång av honom om ni skulle våga ta orden från flashback.
Hur förnedrande hade inte det varit.

Men lite rolig är din kommentar, det måste jag erkänna....
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-28 kl. 10:16.
Citera
2017-09-28, 11:31
Medlem
Citat:
Men jag är ganska övertygad att oavsett läggning så skulle ni alla få en rejäl omgång av honom om ni skulle våga ta orden från flashback.
Hur förnedrande hade inte det varit.

Men lite rolig är din kommentar, det måste jag erkänna....
Mig rår han inte på😉
Men han är rätt tuff det får jag ge honom👊
Senast redigerad av crewcutcrew 2017-09-28 kl. 11:33.
Citera
2017-09-28, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewcutcrew
Mig rår han inte på😉
Men han är rätt tuff det får jag ge honom👊

Super-ior har fått erfara hans nävar och sätt asfalten. Man mot man. (Om man nu ska se det som en stor bedrift)
Han har hjärtat på rätt ställe, det är det ingen tvekan om...
Citera
2017-09-28, 12:32
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Super-ior har fått erfara hans nävar och sätt asfalten. Man mot man. (Om man nu ska se det som en stor bedrift)
Han har hjärtat på rätt ställe, det är det ingen tvekan om...
Superior? Du är trollad så det visslar om det, dags att lukta på kaffet.
Citera
2017-09-28, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Superior? Du är trollad så det visslar om det, dags att lukta på kaffet.

Juste, jag glömde. Han är ju oövervinnerlig...
Vet hur snacket gick på söder när en av våra mindre grabbar "Nizthell" bjöd upp honom i början av 2000 talet. "Men Rakoschna är ju där" hahaha
Kanske du som borde börja inse sanningen, även fast man är stor innebär det inte automatiskt att man vinner en fight. Hjärtat övervinner fegheten!
Citera
2017-09-28, 13:14
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Juste, jag glömde. Han är ju oövervinnerlig...
Vet hur snacket gick på söder när en av våra mindre grabbar "Nizthell" bjöd upp honom i början av 2000 talet. "Men Rakoschna är ju där" hahaha
Kanske du som borde börja inse sanningen, även fast man är stor innebär det inte automatiskt att man vinner en fight. Hjärtat övervinner fegheten!
Nej, du glömde ingenting. Du fortsätter bara att babbla som om du vore insatt. Jag som inte är ett dugg itk vet dock mer än du, är det inte pinsamt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in