2017-09-27, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxximo83
nej det är fullt möjligt att vi inte gör det. Men det låter ju helt klart som killen ni beskrev ovanför

Jag vet att killen i fråga blev uppläxad, om det sedan faller under lagen för misshandel låter jag vara osagt.
Men det är en 2 meters kille som är ganska vältränad. Dvs inte de personer folk här gissat på tidigare...
Citera
2017-09-27, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
En av få bajare jag har respekt för och som även tar för sig bra. Bajens Yngsta gamla ledare.
så va de ja, tyckte jag kände igen honom. Men vadå vad vet jag, är ju en 13 årig kille som precis fått finnar (:
Citera
2017-09-27, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Negern med brillor, gammal ledarfigur i KGB? Blev ju inte direkt misshandlad, fick några smällar innan Nova/civvare grep honom. Skön ändå som kliver ner för att träffa någon brud 6 meter från där djurgårn hade samling. Kar" ris" ?

Fan, du är inte helt bakom flötet ändå. (klappar händerna)
Dock BY/BO men annars stämmer det mesta...
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-27 kl. 09:14.
Citera
2017-09-27, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Horknullaren och Doodi, det skulle vara mer intressant att få höra er analys varför Bajen genom åren tappat så mycket bra folk? Visst, alla ligor har grabbar som lägger handskarna på hyllan. Jag känner lite folk i alla Stockholmsligor. Men för att ta DFG t.ex, så dyker många äldre i Järngänget och BabyFirman fortfarande upp på storsamlingar. Det känns som om Bajen lider mer av avhopp än de andra Stockholmsligorna. Man kan skylla på överaktivitet i KGBs begynnelse, interna stridigheter, kickade grabbar och den förlorade generationen mellan Tumba och KGB osv.

Vad är er analys?
Det enkla svaret är generationsskiften. Om 95 procent av trådens skribenter varit involverade i vår kultur så skulle ni förstå. Alla ligor har genomgått och kommer att genomgå skiften i dess led. Att du nämner DFG som ett exempel för en mer solid liga visar bara hur dåligt insatt du är....
Citera
2017-09-27, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visomvet123
Det enkla svaret är generationsskiften. Om 95 procent av trådens skribenter varit involverade i vår kultur så skulle ni förstå. Alla ligor har genomgått och kommer att genomgå skiften i dess led. Att du nämner DFG som ett exempel för en mer solid liga visar bara hur dåligt insatt du är....

Jaja alla har varit där, men så vanligt är det inte att man helt lägger av för all framtid, inte efter säg 25 iallafall.
Nu kanske gamla Bajen-rävar de kommande åren gör comeback, som många äldre i Gnaget gjorde efter flera års inktivitet, men. Inga har haft så stor omsättning på folk som Bajen, det måste du hålla med om?
Citera
2017-09-27, 12:27
Medlem
Känns som att mitt tidigare inlägg satte punkt för diskussionen? Men visst..... berika gärna oss grabbar som umgåtts i 10-15 år hur våra ligor är sammansatta.

Alt så släpper vi det...
Citera
2017-09-27, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
M***a?

Horknullarn
Du kan ju inte skylla avhopp på några från gamla kärnan kgb, avhopp är ju något generationerna efter dom drabbats av också

Nej, men antar att du listat ut vem det är nu.
Citera
2017-09-27, 16:52
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Nej, men antar att du listat ut vem det är nu.

Inte Djungel Jocke antar jag eftersom snubben ni snackar om ska vara vältränad hehe
Citera
2017-09-27, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northstand169
Inte Djungel Jocke antar jag eftersom snubben ni snackar om ska vara vältränad hehe

Haha, sorry du får försöka igen .
Citera
2017-09-27, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northstand169
Snubben skrev ju förfan ut hans namn och du gissar på Jocke.
Citera
2017-09-27, 18:46
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Snubben skrev ju förfan ut hans namn och du gissar på Jocke.

Missade det :P
Citera
2017-09-27, 19:46
Medlem
1907.Skanes avatar
Pelle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem