2017-09-28, 01:48
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Det som är verkligen värt att med eftertryck betona är att denna video där HW genom hela skådespeleriet prackar ned på SD, är att hon nu, helt plötsligt, försakar allt och alla som hon nyss haft en förtrolig och gemensam sak med. Detta få mig att tro att hon är en mytoman, hycklerska, kappvändare och/eller helt sanningsenlig! Jag väljer att tro på alla de tre första tillmälena... Hon är inte tillförlitlig - jag kan läsa henne som en öppen bok. Men, ta inte mina ord för detta, kolla hellre klippet själva och bedöm.

Jag får, efter att ha jobbat med obstinata, ljugande, missbrukande och allmänt jobbiga personer i utanförskap, i snart 25 år, känslan utav en kvinna i totalt haveri. Jag har självklart inga bevis eller annat för detta, men jag börjar tycka synd om henne - och detta inte i en förnedrande position, utan mer av en medmänsklig känsla. Denna kvinna mår INTE bra - vad detta beror på lär KANSKE framtiden utvisa!

Se själva på klippet och bedöm!

https://www.facebook.com/hanna.mazeitaviciene/videos/745985395585364/
Citera
2017-09-28, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
men du skrev:
"Vad som är intressant i min mening främst den incident som ska ha involverat Bylund, men där framkom det alltså ingenting nytt.

Tror du trippar nu på något eller förväxlat mig med någon annan annars är det väl emot Fb reglerna att falsk quota?

Citat:
Du vill inte veta mer från Bylund utan bara HW??
Vet du något om Bylunds sexuella preferenser och jag såg något i en tråd att han gillar båda könen? stämmer det? han verkar i alla fall vara extremt sexuellt aktiv. barn 3xKK minst 2 flickvänner sur mamma mm
låter som att han är Antony Wienner för SD...

Sexuella livet är för löst att använda. Ska man då säga att alla porrstjärnor är fucked upp och crazy eller? Att alla på Swingers är mentalt körda? Att 1/3, 1/4 (otrogenhets nivån enligt undersökning) av Sveriges befolkning i förhållanden är våldspersoner?
Senast redigerad av Svennebanan2000 2017-09-28 kl. 01:54.
Citera
2017-09-28, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Oj, oj, oj, oj, oj, oj!!!

Här gör HW sitt största misstag och egentligen erkännande över att allt är ett hämndbegär och beslut hon tagit! Fy, fan vad skönt att hon helt plötsligt går emot precis ALLT som hon tidigare trott på! Jag anmodar ALLA att se på detta klipp, då detta visar, med all tydlighet att det enkom handlar om hämnd!

Tala om att skjuta sig själv i foten - detta var det bästa hon kunde framvisa för sin skuld - tyvärr vet hon ej om detta! Stackars liten!

Snälla, ni som kan - kopiera detta INNAN det försvinner helt! Detta kommer få bäring i fallet, det kan jag lova...

Tack för videon. Har sett hela nu och känner bara ännu starkare att hon har mina sympatier.

Hade tänkt rösta SD men "svansen" ("sverigevänner" som hon kallar dem) får mig fundera över alternativ. Dit hon går kommer jag kanske också vända mig, kanske medborgerlig samling?

Eller så blir det SD ändå, känns som att även om det är ett korrupt parti så är det kanske ens plikt att rösta på dem ändå med tanke på vad de andra partierna ställt till med.

Hur som helst, jag har sett Hanna Wigh första gången på TV typ 2014 och hon har ställt upp för partiet alltid ... Har alltid tyckt hon är ovanligt skärpt och integritetsfull för att vara SD:are... så det är kanske inte så konstigt att det slutar med att hon får lämna.

Det märks att SD har skickat ut en del av svansen här i tråden ... många nyregistrerade konton...
Citera
2017-09-28, 01:54
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Sorry JÅ dvs "jag vet ingenting" Åkesson!

Titta på sändningen så förstår du sektmedlem...

Tyvärr inte. Något som är typiskt för sektmedlemmar är brist på kritiskt tänkande och i den här tråden gör nog du dig mer skyldig till sådana saker.

Nu har jag slösat bort nästan en halvtimme på den där sändningen och inget nytt framkom. Det handlar fortfarande om att Hanna påstår en sak, medan andra påstår en annan. Att vissa betedde sig som ouppfostrade småbarn bland kommentarerna känns ganska ointressant.

Citat:
men du skrev:
"Vad som är intressant i min mening främst den incident som ska ha involverat Bylund, men där framkom det alltså ingenting nytt.

...

Nej, det var jag som skrev det.
Senast redigerad av Vintergrisen 2017-09-28 kl. 01:56.
Citera
2017-09-28, 01:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Du glömde skriva ut tiden när hon säger det.

15.51 är ett fett giveaway. Kan vi med denna video slutligen lägga våldtäkten till handlingarna och bara komma överens om att hon bara ville lämna in a blaze of glory?

Hela livesändningen är ju en enda SD-bashing och inget endaste om våldtäkter mm.
Citera
2017-09-28, 01:59
Medlem
Citat:
Det som är verkligen värt att med eftertryck betona är att denna video där HW genom hela skådespeleriet prackar ned på SD, är att hon nu, helt plötsligt, försakar allt och alla som hon nyss haft en förtrolig och gemensam sak med. Detta få mig att tro att hon är en mytoman, hycklerska, kappvändare och/eller helt sanningsenlig! Jag väljer att tro på alla de tre första tillmälena... Hon är inte tillförlitlig - jag kan läsa henne som en öppen bok. Men, ta inte mina ord för detta, kolla hellre klippet själva och bedöm.

Jag får, efter att ha jobbat med obstinata, ljugande, missbrukande och allmänt jobbiga personer i utanförskap, i snart 25 år, känslan utav en kvinna i totalt haveri. Jag har självklart inga bevis eller annat för detta, men jag börjar tycka synd om henne - och detta inte i en förnedrande position, utan mer av en medmänsklig känsla. Denna kvinna mår INTE bra - vad detta beror på lär KANSKE framtiden utvisa!

För mig ger hon intryck av att vara en person som är lättad över att ha lämnat en sekt och som nu ska ta klivet ut i det "riktiga" livet. Jag ser fram emot att få höra hennes diskussioner i riksdagen mot SD, men jag är också orolig för hennes säkerhet pga det stora hatet hon möter av "sverigevänner".

Jag tycker också att fler människor bör se på klippet. Särskilt kvinnor, samt andra som står i valet mellan om de ska rösta SD eller inte.

Anledningen att hon "helt plötsligt" ger upp SD förklarar hon i klippet. Det var inte något hon gjorde plötsligt utan det var en lång och jobbig process, som hon sa.

Ja, var och en får välja att tro på det de vill tro på. Antingen att alla kvinnor som anklagar SDs partikultur för att vara sjuk och korrupt ljuger alternativt är psykiskt instabila, eller att SD faktiskt har några grava missförhållande i sin partikultur. Lustigt att i princip alla visselblåsare och avhoppare talar om SDs toppstyrning i samma ordalag.
Citera
2017-09-28, 02:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Kanske läge för SD att starta med en psykologi screening och IQ test av sina medlemmar, Hanna är uppenbart lågintelligent och lider av en borderline störning.

Riktigt pinsam livesändning om man skall vara ärlig och jag börjar helt klart förstå varför partiet har rätt mycket krut i nävarna. Med flera som Wigh som löper omkring kan de störta hela partiet.
Citera
2017-09-28, 02:01
Medlem
Citat:

Har kollat klart klippet och jag ser en bitter människa med stort hämndbegär, enligt henne själv så va hon en kappvändare, partiets alibi "trots att hon visste att det inte stämde" hon erkänner sin egen falskhet vid ett tillfälle.
När sedan hon stött sig med så många att hon va påväg ut så bevittnar vi dödsrycken och en desperat åtgärd att dra ner SDs namn med förhoppning att kunna tvätta av stanken av SD och ansluta sig till nått sverige ovänligt parti

Gissar på någon slags boarderline problematik.
Citera
2017-09-28, 02:05
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Du har sett klippet, förmodar jag? Om vi skulle kunna sett detta tillsammans så skulle jag lätt kunna berätta för dig var skon klämmer för HW. Men jag tänker inte lägga flera timmars klippa och klistra för att du skall förstå detta. Det är min känsla och jag anmodar bara att alla skall se på klippet och bilda sig sin egna uppfattning såsom jag gjort. Jag pådyvlar ingen min uppfattning - tror jag, i alla fall, hehe!
Tid och vad hon sa räcker. inte mycket att begära.

Annars har vi bara desillusionerad SD:are som tyckte han hörde/såg något, som ingen annan sett..
Citera
2017-09-28, 02:07
Medlem
Citat:
BEKLAGAR!!! absolut inte min mening du får när som helst tillåtelse att stoppa upp ett finger i mig!!

Ta det på PM istället.

Citat:
Då är det extra intressant hur Bylunds sexuella preferenser och ytterligare offer!

Twitter tjejen får man ta med en kärra salt iom hon är psykiskt sjuk enligt henne själv och har inlägg i sin twitter såsom... så svårt att ta henne som ett vittne. Finns det mer så länka så man kan få något konkret och av stabila människor.

Citat:

- Vi har jobbat halva dagen med att lägga mosaik och klinkergolv. Jag har inte stått på knä såhär länge sedan min pappas femtioårsdag!

- Jag kallar min vibrator för "extrapappa", men det är för att min riktiga pappa har Parkinson.

- Fredagen blev just 175 mg bättre (bild på en mun med piller i)
Citera
2017-09-28, 02:08
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Så du menar att du ej kan se en kvinna som är ytterligt försmädad och vill hämnas. Oavsett orsak så hjälper detta icke hennes sak... Kom där också i håg att mången av dessa som skriver i tråden säkerligen är vänstertroll - inget som jag vet, men något som jag starkt förbehåller mig rätten att misstänka...

Visst kan jag se den möjligheten, men jag kan även se möjligheten att hon behandlats illa. Problemet är att vi inte vet hur något ligger till. Ord står mot ord och några vittnen eller bevis finns inte, men likväl tycks vissa vara helt säkra på att Hanna är sanningen själv medan andra är minst lika säkra på att hon är en psyksjuk mytoman.

Jag måste säga, vilket egentligen har med mer än den här tråden att göra, att jag är innerligt trött på att sanningen nu för tiden tycks ha långt lägre prioritet än politiska preferenser.

Hur som helst får jag tacka för mig, för den här tråden kommer inte att utmynna i något annat än eviga spekulationer och tyckande.
Citera
2017-09-28, 02:13
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebanan2000
Ta det på PM istället.

Twitter tjejen får man ta med en kärra salt iom hon är psykiskt sjuk enligt henne själv och har inlägg i sin twitter såsom... så svårt att ta henne som ett vittne. Finns det mer så länka så man kan få något konkret och av stabila människor.
Så ytterligare en tjej vi kan trasha!

Gillar Bylund denna typ av tjejer? eller är det bara tillfälligt för att utnyttja för osunda sexuella aktiviteter? går han sedan hem till mamman till sina barn, vet hon om perversiteten?

(edit Eller blev fel...)
Senast redigerad av 0rganet 2017-09-28 kl. 02:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in