Citat:
Ursprungligen postat av
Svennebanan2000
Hahaha där ser man. Hon har börjat få kalla fötter för att hennes lögner kommer att få henne att fullständigt tappa ansiktet. Hela hennes historia handlar ju just om sexuella trakasserier mm och då finns inget annat att diskutera än det så det går hand i hand. Hennes efterspel med att byta tal tema visar än en gång att hon är en kompulsiv lögnare.

Citat:
I Expressens politikmagasin "Bara Politik" säger hon i kväll att det var "ett stort misstag" att berätta i TV4:s "Kalla Fakta" om partikamratens sexövergrepp:
– Det spelar Sverigedemokraterna i händerna.
Lite till som förklarar varför. Självklart så blir den verbala mobbning och smutskastningen enorm eftersom fotfolket och SD direkt anklagar henne för både lögner och att hon hade ett sk förhållande.
Citat:
Vid 14-tiden i dag kontaktades hon av polisens sexualbrottsutredare och uppmanades att kontakta en advokat.
– Jag ska försöka få tag i ett målsägandebiträde. Jag är väldigt novis på det här, så jag vet inte riktigt var jag ska börja, säger hon i Expressens politikmagasin "Bara Politik", som sänds på onsdagskvällen.