2017-09-27, 19:45
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris1991
Hur vet ni att det inte har hänt era muppar? Att sitta och gnälla på ett eventuellt offer är för mig en gåta. Hade det varit en ensamkommande som varit misstänkt för brottet, ja då hade det tagit hus i helvete. Ni kan inte ha många hjärnceller om ni inte inser ert gigantiska hyckleri.

Nu är det du som hävdar att det har hänt. Vill du inte att rättvisa ska skippas?
Citera
2017-09-27, 19:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Men det var ju 2012 händelsen inträffade mellan Hanna och Linus. Om det var så kränkande var anmälde hon inte redan 2012? Känns igen som i varje KKförhållande, en vill fortsätta och en vill göra slut. Den som vill fortsätta sätter käppar i hjulet för den andra.
Hon är knepig, sannolikt personlighetsstörd, och har i tre år haft fantastiska villkor som nu rinner henne ur händerna (på grund av orsaker) och då blir hon desperat. Ingen dålig resa för en ung kvinna från Falköping, utan högre utbildning(?) att plötsligt åtnjuta en månatlig lön på 60 000:-, stockholmsboende, fria resor, fri sjukvård, fritt en massa annat + traktamenten.

Kanske började det bråkas lite väl mycket hemmavid också, att mannen började undra...?
Citera
2017-09-27, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Nej, detta är desinformation som vissa troll sprider i tråden. Övergreppet skedde i mars 2016 enligt Wigh.
Utom de gånger hon säger att det hände för två år sedan. Och de gånger hon inte är säker på när det hände. Det tär på trovärdigheten att lämna olika uppgifter.
Citera
2017-09-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Så det är ok att göra sexuella saker med alla ex man haft sex med tidigare?

jvaisst,,så länge bägge eller alla är med på det
Citera
2017-09-27, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
HW har sagt att påståendet om deras sexuella relation är ett påhitt från hans sida för att ytterligare försöka smutskasta henne.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6xn1o

HON anklagar ju Aftonbladet att gå SD:s ärenden. Hon vill inte svara på några frågor som inte passar in i hennes agenda..så genomskinligt.
Citera
2017-09-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Varför anmäler inte journalisten på TV 4 detta som en våldtäkt? Eller är drt så att de vill sätta dit folk i ett substanslöst program? INGEN politisk expert har ifrågasatt Jomshofs agerande utan det är bara personer som vill personer illa inom SD.. som försöker hitta fel.. som inte finns..

Jadu, jag vet faktiskt inte varför TV4 inte gjort en anmälan heller. Jag är inte heller politisk kommentator utan jag påpekar vad jag ser som ett uppenbart fel.

Att det inte finns något fel hos SD i den här historien är ju bara spekulationer, men skönt att du är säker. Att du är så övertygad utan att ha någon fakta är dock inte ett sundhetstecken, bara så att du vet.
Citera
2017-09-27, 19:50
Bannlyst
Någon som ska avgå från ledningen i SD. Tycker stryptag o fingerpull är värre än järnrörskandalen.
Det bör väl klassas som våldtäkt. Varför är Jimmie så tyst?
Är dessa brott inte värre än att kalla någon svart eller nege%
Som andra fått avgå ifrån-Vem mer har de våldtagit? Hur kan man våga ha kvare desa personer förr eller senare gör de en BORGare
Hur brukar Sds fester se ut i kärngänget? Har de fruar alla i järngänget?
Var det inte Mattias Karlsson som någon kommit på? Utanför en skola Var det friidrott för 7or vad handlade det om.
Citera
2017-09-27, 19:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Om nån tar ett kraftigt stryptag på en är det nog ingen luft kvar att skrika med.
Fast då pratar vi grov misshandel/försök till mord, och det är det väl inte tal om här? Nog tror jag att det räcker med överraskningsmomentet för att man inte ska skrika. Inte för att hon ter sig blyg och tystlåten, men ändå...
Citera
2017-09-27, 19:52
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Utom de gånger hon säger att det hände för två år sedan. Och de gånger hon inte är säker på när det hände. Det tär på trovärdigheten att lämna olika uppgifter.

Wigh har sagt att det skedde i mars 2016, inte för två år sedan eller 2012.

Däremot har vissa personer i den här tråden och de andra trådarna hävdat att det skedde "för flera år sedan" ända sedan skandalen kreverade. Vad de stöder detta påstående på är dock oklart.
Citera
2017-09-27, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hon är knepig, sannolikt personlighetsstörd, och har i tre år haft fantastiska villkor som nu rinner henne ur händerna (på grund av orsaker) och då blir hon desperat. Ingen dålig resa för en ung kvinna från Falköping, utan högre utbildning(?) att plötsligt åtnjuta en månatlig lön på 60 000:-, stockholmsboende, fria resor, fri sjukvård, fritt en massa annat + traktamenten.

Kanske började det bråkas lite väl mycket hemmavid också, att mannen började undra...?

Ja, hennes bana pekade spikrakt uppåt.. in i partistyrelsen direkt.. några månader senare gjort sig omöjlig.. ut ur socialutskottet.. ut ur partistyrelsen..ut ut riksdagen..😉 Hemma sitter en bedragande arbetslöse make.. som slitit hårt med deras barn.. Vad säger man.. upp som en sol ned som en pannkaka..
Citera
2017-09-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris1991
Hur vet ni att det inte har hänt era muppar? Att sitta och gnälla på ett eventuellt offer är för mig en gåta. Hade det varit en ensamkommande som varit misstänkt för brottet, ja då hade det tagit hus i helvete. Ni kan inte ha många hjärnceller om ni inte inser ert gigantiska hyckleri.

Det vet vi inte, vi skriver ju att det är ord mot ord. Det är du som sitter och anklagar folk utan bevis. Jag skiter väl fullständigt fan i om han är politiker eller flykting, lagen är lika inför alla. Ska vi tävla om vem som har minst hjärnceller så tror jag du kammar hem det priset alla dagar i veckan.
Citera
2017-09-27, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
http://www.friatider.se/linus-bylund-sd-tar-timeout-efter-sexuppgifterna

Ja det är LB som är den utpekade till den omtvistade gärningen.

Vad jag inte kan förstå är att folk vet att HW:s version av den omtvistade gärningen
är sann och LB:s version är falsk eller vice versa. Tittar man i någon kristallkula
när man gör sina uttalanden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in