2017-09-27, 19:38
Medlem
Chris1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatsosen
Hur fan vet du det? Det är ord mot ord. Det finns absolut inga bevis på att detta skulle ha hänt, hon gjorde inte ens en polisanmälan. Fan vad trött man blir på människor som inte kan använda hjärnan.

Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Om du vet mer får du lägga upp bevis just nu står ord mot ord inget mer eller mindre. Bara de inblandade vet exakt vad som hänt och inte hänt. Wigh kan behöva din hjälp nu när det är anmält så kontakta förundersökningsledare som håller i utredningen och ge bevis.

Hur vet ni att det inte har hänt era muppar? Att sitta och gnälla på ett eventuellt offer är för mig en gåta. Hade det varit en ensamkommande som varit misstänkt för brottet, ja då hade det tagit hus i helvete. Ni kan inte ha många hjärnceller om ni inte inser ert gigantiska hyckleri.
Citera
2017-09-27, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Det är ju mkt det som jag anser vara den springande punkten här.
Det måste ju finnas någon gräns för att man ska kunna anklaga någon för ett så grovt brott.
Och i synnerhet så lång tid efteråt.
Som hon agerar nu så ser jag det bara som ett försök att hämnas på honom. Och så ska det inte få gå till.

Dock behöver det inte vara en "icke-händelse" men mer en händelse än ett brott.

Precis!! Händelsen kan ha inträffat men då en del av den sexuella jargongen mellan dem två..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Bland alla frivilliga gånger de haft sex kan det såklart finnas en och annan som inte är fullt lika frivillig - fingret kan ha kommit som en total överraskning och hon "frös till". Jag tror inte jag hade skrikit i högan sky om min älskarinna plötsligt grabbat tag om min dick...
Är det bekräftat att hon fortfarande var tillsammans med den här mannen när övergreppet skedde? Han pratade om ett av och till förhållande som hade pågått några år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Det är troligt att tjejen skrikit på hjälp om ett finger kommit på fel plats. .. mot sin vilja..han hade inte handen över munnen..

Är du dum på riktigt? Hanna har sagt att han hade ett stryptag på henne. Ska hon kunna skrika då enligt din logik?
Citera
2017-09-27, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Nej men ett strypgrepp. Tror nog det är skäl nog att inte skrika.

Så det är OK att hon inte skriker fast det finns personer på kansliet?? Knappast.. man kan lätt i efterhand kolla VILKA som fanns på kansliet den aktuella tidpunkten.. om hon ens vet vilket datum det var..
Citera
2017-09-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Jomshof kände både HW och LB och visste/kände till hur HW är och att de har/haft en relation. Vad ska han göra? Ringa polisen och säga att HW och LB är KK men nu grälar dom för LB har gjort slut och HW säger hemska saker om LB.
Jag hade sagt: skaffa hjälp, terapi, var vuxna, ta semester.

Om han visste att det handlade om Bylund hade väl ett tips varit att åtminstone kolla med honom. Bylund säger ju själv att han inte hade en aning om anklagelserna. Visste han inte att det handlade om Bylund är det ju ett jävligt vettigt beslut att låta en anonym (eventuell) våldtäktsman springa runt i partikansliet.
Citera
2017-09-27, 19:41
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Är det bekräftat att hon fortfarande var tillsammans med den här mannen när övergreppet skedde? Han pratade om ett av och till förhållande som hade pågått några år.
Nä, det tror jag inte, inga papper och sånt - de kan väl haft ett löst älskare/älskarinnaförhållande som var mer aktivt vissa perioder och mindre andra...
Citera
2017-09-27, 19:42
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Men det var ju 2012 händelsen inträffade mellan Hanna och Linus. Om det var så kränkande varför anmälde hon inte redan 2012? Känns igen som i varje KKförhållande, en vill fortsätta och en vill göra slut. Den som vill fortsätta sätter käppar i hjulet för den andra.
Senast redigerad av ProfessorAnus 2017-09-27 kl. 19:50.
Citera
2017-09-27, 19:43
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
Och vad grundar du dina anklagelser på att LB är våldtäktsman.
Tittat i kristallkulan eller?

http://www.friatider.se/linus-bylund-sd-tar-timeout-efter-sexuppgifterna
Citera
2017-09-27, 19:43
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Så det är OK att hon inte skriker fast det finns personer på kansliet?? Knappast.. man kan lätt i efterhand kolla VILKA som fanns på kansliet den aktuella tidpunkten.. om hon ens vet vilket datum det var..
Om nån tar ett kraftigt stryptag på en är det nog ingen luft kvar att skrika med.
Citera
2017-09-27, 19:44
Medlem
Renegades avatar
HW har sagt att påståendet om deras sexuella relation är ett påhitt från hans sida för att ytterligare försöka smutskasta henne.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6xn1o
Citera
2017-09-27, 19:44
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Men det var ju 2012 händelsen inträffade mellan Hanna och Linus. Om det var så kränkande var anmälde hon inte redan 2012? Känns igen som i varje KKförhållande, en vill fortsätta och en vill göra slut. Den som vill fortsätta sätter käppar i hjulet för den andra.

Nej, detta är desinformation som vissa troll sprider i tråden. Övergreppet skedde i mars 2016 enligt Wigh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in