2017-09-27, 19:30
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Varför påtalar hon inte uppmärksamheten på kansliet för det pågår ju en " våldtäkt". Kan du säga det?? Varför polisanmäler hon inte??

Har du missat det???
Citat:
Hanna Wigh har valt att inte polisanmäla mannen eftersom hon säger sig vara rädd för konsekvenserna.
Citat:
Med rädsla för vad som skulle kunna hända henne och hennes familj vågade hon inte polisanmäla partikollegan.
Citera
2017-09-27, 19:31
Medlem
Citat:
Det fanns personer på kansliet.. hon borde ha skrikit på hjälp men det gjorde hon inte.. en icke händelse..

Det är ju mkt det som jag anser vara den springande punkten här.
Det måste ju finnas någon gräns för att man ska kunna anklaga någon för ett så grovt brott.
Och i synnerhet så lång tid efteråt.
Som hon agerar nu så ser jag det bara som ett försök att hämnas på honom. Och så ska det inte få gå till.

Dock behöver det inte vara en "icke-händelse" men mer en händelse än ett brott.
Citera
2017-09-27, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris1991
Jag tycker det är så äckligt hur folk här försöker förklara bort beteendet. Killen körde upp ett finger i tjejens pussy när hon inte ville. Det är ett övergrepp, vad mer finns det att argumentera om?

Till alla ni som sitter och försöker försvara det här. Ni har samma jävla skeva kvinnosyn som dom "ensamkommande flyktingbarnen". Om ni inte inser det så är ni hjärndöda.

Hur fan vet du det? Det är ord mot ord. Det finns absolut inga bevis på att detta skulle ha hänt, hon gjorde inte ens en polisanmälan. Fan vad trött man blir på människor som inte kan använda hjärnan.
Citera
2017-09-27, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Har du missat det???

Citat:
Med rädsla för vad som skulle kunna hända henne och hennes familj vågade hon inte polisanmäla partikollegan.

Så SD-gänget är av samma kaliber som hard core hells angels?
Tror jag inte ens luttrade anti-SD:are tror...
Citera
2017-09-27, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
För det första vet vi inte om det fanns några andra där just då. För det andra kan hon mycket väl ha blivit så chockad av övergreppet att hon inte kom sig för att skrika på hjälp.

Hon säger själv i intervjun med Niklas Svensson att det fanns personer på kansliet.. självklart man väcker uppmärksamhet om det pågår en våldtäkt.. men ingen verkar uppmärksammat något..bara förstärker versionen att ingenting onormalt har hänt..
Citera
2017-09-27, 19:34
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris1991
Jag tycker det är så äckligt hur folk här försöker förklara bort beteendet. Killen körde upp ett finger i tjejens pussy när hon inte ville. Det är ett övergrepp, vad mer finns det att argumentera om?

Till alla ni som sitter och försöker försvara det här. Ni har samma jävla skeva kvinnosyn som dom "ensamkommande flyktingbarnen". Om ni inte inser det så är ni hjärndöda.

Om du vet mer får du lägga upp bevis just nu står ord mot ord inget mer eller mindre. Bara de inblandade vet exakt vad som hänt och inte hänt. Wigh kan behöva din hjälp nu när det är anmält så kontakta förundersökningsledare som håller i utredningen och ge bevis.
Citera
2017-09-27, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Bland alla frivilliga gånger de haft sex kan det såklart finnas en och annan som inte är fullt lika frivillig - fingret kan ha kommit som en total överraskning och hon "frös till". Jag tror inte jag hade skrikit i högan sky om min älskarinna plötsligt grabbat tag om min dick...

Det är troligt att tjejen skrikit på hjälp om ett finger kommit på fel plats. .. mot sin vilja..han hade inte handen över munnen..
Citera
2017-09-27, 19:37
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Har du missat det???

Så hotet minskar genom att vända sig till media istället för polisen?
Citera
Bannlyst
Citat:
Har du missat det???

Så hon håller tyst när en våldtäkt pågår medans det finns folk på kansliet? Ja, tjena.. herregud.. hon har skämt ut hela Falköping..
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Folk missförstår vad man skriver med flit. Det jag vill framföra att ett politiskt parti kan inte ta ansvar för alla som röstar på dem, och är anhängare.

Sen så är det ett lotteri vem som blir åtalad och dömd för skitbrott i Sverige. Risken för att bli oskyldigt dömd, eller dömd för strunt ökar om "samhället", typ folk som Massi-Fritz hakar på och vill statuera exempel. Då blir det juridik med sharia knorr. Särskilt illa kan det bli det för någon som drabbas om media får blodvittring.

Just med tanke på att brott antagligen är preskriberat, och i övrigt inte går att utreda efter så här lång tid, blir uppmärksamhet denna sak initierad av Hanna Wigh, extra tarvlig.

Den lägsta preskriptionstiden för våldtäkt är 10 år from dagen det inträffade.
Så du tycker våldtäkt är ett "skitbrott"?
Senast redigerad av Wal1berg 2017-09-27 kl. 19:41. Anledning: tillägg
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Hon säger själv i intervjun med Niklas Svensson att det fanns personer på kansliet.. självklart man väcker uppmärksamhet om det pågår en våldtäkt.. men ingen verkar uppmärksammat något..bara förstärker versionen att ingenting onormalt har hänt..

Wigh påstår att han tog stryptag på henne under själva övergreppet. Varför hon inte skrek när det var över kan man fråga sig, men hon kan som sagt ha varit chockad eller paralyserad av rädsla.
Citera
2017-09-27, 19:38
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Det är troligt att tjejen skrikit på hjälp om ett finger kommit på fel plats. .. mot sin vilja..han hade inte handen över munnen..
Nej men ett strypgrepp. Tror nog det är skäl nog att inte skrika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in