Citat:
Ursprungligen postat av
Tradern69
Det fanns personer på kansliet.. hon borde ha skrikit på hjälp men det gjorde hon inte.. en icke händelse..
Det är ju mkt det som jag anser vara den springande punkten här.
Det måste ju finnas någon gräns för att man ska kunna anklaga någon för ett så grovt brott.
Och i synnerhet så lång tid efteråt.
Som hon agerar nu så ser jag det bara som ett försök att hämnas på honom. Och så ska det inte få gå till.
Dock behöver det inte vara en "icke-händelse" men mer en händelse än ett brott.