2017-09-27, 16:56
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Linus Bylund
Malgomajvägen 4 lgh 1301
120 60 Årsta
19780102-XXXX
Telefonnummer:
072-307 43 21

Är det någon som också har sexbrottslingens sista 4 siffror?

Varför lägger du inte ut ljugludrets adress också ? Jimmys högra hand har inte gjort något allt är påhittat av TV4
Citera
2017-09-27, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komocka

Är det någon som också har sexbrottslingens sista 4 siffror?

Och vad har du för bevis att han är sexbrottsling?
Citera
2017-09-27, 17:00
Medlem
KiteOnTiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Varför lägger du inte ut ljugludrets adress också ? Jimmys högra hand har inte gjort något allt är påhittat av TV4

Det är inte JimmIEs hand som har varit på utfärd utan Bylunds!
Citera
2017-09-27, 17:02
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Vad tycker du om detta då - och klaga nu inte på källan, då du själv hänger dig åt att påvisa saker från ex. Aftonbladet...

http://www.friatider.se/aftonbladet-och-johansson-ljuger-om-sd
Har aldrig länkat till Aftonbladet. Eller Fria Tider.
Citera
2017-09-27, 17:03
Medlem
Om man för en sekund slutar prata om vad vi tror och utgår från vad vi vet så är det väl hittills en person som gjort någonting jävligt fel, nämligen Jomshof. Oavsett om han bara bytte ämne (HWs story) eller uppmanade HW att anmäla till polisen (Jomshofs story) när han fick höra om det . Kommer han bli första offret?
Citera
2017-09-27, 17:05
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiteOnTile
Det är inte JimmIEs hand som har varit på utfärd utan Bylunds!

Det är fria tider som säger att Linus är JimmYs högra hand.
Citera
2017-09-27, 17:08
Medlem
Hanna slirar nog på sanningen, kan tänka mig att när turturduvorna har gått ut för att röka så har Bylund lagt handen på muffen, utsidan av byxorna och frågat henne om dom ska göka, kanske efter ett kortare kärleksuppehåll. Då Hanna inte släpper till hamnar dom i en dispyt där Hanna är förbannad över att hon tycker att ledningen motarbetar henne. När hon inser att muffen inte ger några fördelar längre ger hon upp och försöker istället att sänka så många som det bara är möjligt.

Någon journalist har fått nys om hennes ilska över partiet och raggar upp henne.
Citera
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Om man för en sekund slutar prata om vad vi tror och utgår från vad vi vet så är det väl hittills en person som gjort någonting jävligt fel, nämligen Jomshof. Oavsett om han bara bytte ämne (HWs story) eller uppmanade HW att anmäla till polisen (Jomshofs story) när han fick höra om det . Kommer han bli första offret?

Man kan hoppas han åker Jomshof och MK har sålt partiet till svensktnäringsliv. Vad är det nationalistiska i att kommersiella företag driver skolor. Staten skall driva skolor och lära ut svensk kultur passar inte galoschen så kom inte hit.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino

Det är Hanna Wigh som skall anmälmom något hänt.. om hon anmäler ett blåmärke skall hon för sjutton anmäla en påstådd våldtäkt.. fattar tom min 10-årige son..
Citera
2017-09-27, 17:09
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Bara för några veckor sen var hon vänsterfalangens hatobjekt iom slagsmåls skandalen och att hon var SD:are och det gjordes paralleler med järnrörsskandalen. Det vänder snabbt här inne då samma grupp nu helhjärtat tar hennes parti. Man undrar ju...

Hm, jag ogillar henne fortfarande men det gör inte att jag inte nödvändigtvis tror på hennes utsagor? Sexuella övergrepp är alltid oacceptabelt och inget skämt. Jag är verkligen inte skadeglad heller, som vissa andra användare annars verkar vara, som när en vänstertjej blir våldtagen så "hon röstade på det och förtjänar det".

Hon kanske ljuger, men det tror jag faktiskt inte.
Citera
2017-09-27, 17:10
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Det är Hanna Wigh som skall anmälmom något hänt.. om hon anmäler ett blåmärke skall hon för sjutton anmäla en påstådd våldtäkt.. fattar tom min 10-årige son..

Vad hemskt. att han har blivit våldtagen men bra att han anmälde
Citera
2017-09-27, 17:11
Medlem
Enkelt: Antingen gör ni er av med våldtäktsmannen eller så får ni färre procent i nästa årsval.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Linus_Bylund

Fritider har nu hängt ut honom så älskad är han inte längre i partiet.

http://www.friatider.se/linus-bylund-sd-tar-timeout-efter-sexuppgifterna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in