Citat:
Ursprungligen postat av
BugsyFloyd
Bara för några veckor sen var hon vänsterfalangens hatobjekt iom slagsmåls skandalen och att hon var SD:are och det gjordes paralleler med järnrörsskandalen. Det vänder snabbt här inne då samma grupp nu helhjärtat tar hennes parti. Man undrar ju...

Hm, jag ogillar henne fortfarande men det gör inte att jag inte nödvändigtvis tror på hennes utsagor? Sexuella övergrepp är alltid oacceptabelt och inget skämt. Jag är verkligen inte skadeglad heller, som vissa andra användare annars verkar vara, som när en vänstertjej blir våldtagen så "hon röstade på det och förtjänar det".
Hon kanske ljuger, men det tror jag faktiskt inte.