2017-09-27, 15:02
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Nog tyckte jag att hon läste upp det. Kanske mer i förbigående, summariskt, och inte ordagrant men jag lyckades väl delvis höra något i stil, andemening, med:

"det var synd att vi inte trodde på dig"
Stämmer, jag kollade upp det. Hon verkar läsa ordagrannt åtminstone en del utav messed. Hon nämner dock inge namn och inte ens kön, så vet inte varför folk antar att det måste handla om en kvinna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Jag har slutat tro på SD öht efter denna skandal, och vet fler kvinnor som gjort detsamma. Om Hanna Wighs historia är sann eller inte spelar ingen roll längre då kvinnosynen och hur man hanterar frågor som denna kommit fram väldigt tydligt oavsett. SDare fattar inte att de gräver sin egen grav när de attackerar och svartmålar Wigh utan närmare eftertanke. Media jublar över reaktionerna. Wigh framstår som mer förtroendeingivande än Bylund som är dömd för våldsbrott. Att locka velande potentiella väljare efter detta kommer bli ännu svårare. Kvar blir de redan övertygade.

Då tycker jag att du ska kontakta SD-kvinnor för att få en rättvis bild,
och inte den media vill framföra.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Bullshit!
Flashback då- Hanna är snygg och bra för partiet.
Flashback i dag - hon är en hora som får skylla sig själv.

Så diagnoserna då som du ställer säger mig att antingen är du efterbliven på något sätt och vill smutsa ner henne eller så slänger du upp ett läkarintyg. Vi går inte på smutskampanjer via nättroll.

Jag har aldrig tyckt hon varit snygg. Däremot har andra tyckt det.. hon har tagit nytta av detta. Tror ni verkligen hon kommit in i partistyrelsen DIREKT när hon kommer till riksdagen 2014 om inte hon knullat med Bylund sedan 2012?😉Fattar tom den mest ointelligente.,

Sådana obehagliga personer som Hannah Wigh har inget i någon riksdag att göra.. Hon är typexemplet på att SD är ett ungt riksdagsparti och hungrar över kvinnliga riksdagsledamöter..

Hon kommer att anses vara ett skräckexempel på att man vara väldigt försiktig med vilka man släpper in i den innersta kretsen och att man inte skall ha några sexuella relationer med sina partikamrater..
Citera
2017-09-27, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Hannah har skinn på näsan.. hon polisanmälde någon som hon ansåg nöp henne.. som skapade ett blåmärke.. om samma person inte anmäler en våldtäkt så säger det att händelsen INTE hänt😉

Hanna Wigh inser att när historien gått för långt är att hon måste ange sin knullkompis. Hon gör en kalkyl om sin förlorade trovärdighet, utan att beakta alla konsekvenser. Men fortfarande vet vi inte hur hon hamnade i en situation där en man fick in ett finger i hennes fitta!

Det intressanta är ju avslöjandet om ännu ett vänsterprassel i Riksdagshuset och på regeringskansliet. En del sagor slutar offentligt och bra som för Ylva, Carl, Fredrik, Anders och allt vad de heter, med en ny familj och ny lycka. De som inte hittar någon i huset hittar horor på nätet, typ Littorin. Tydligen är politik en drog som ökar på könsdriften i alla partier.
Citera
Medlem
Ratads avatar
SD kommer ha grova problem att förespråka en juridisk politik där hårda tag mot buset ska gälla samtidigt som kvinnliga partimedlemmar ska tystas när de blir nypta i fittan.

Jävla raggarparti.
Citera
Medlem
Citat:
Lägg ner jag har läst och lyssnat på det mesta, och jag har källa på att hon säger att det är smutskastning, så återkom med dina nyheter.

Vilka nyheter?
ETC, Arena? IRM?

Hon bekräftade vad reporten frågade om igår.
Så lägg ner själv.
Citera
2017-09-27, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Titta på datumet kanske? Knappast gravid längre.

Det var inte svar på frågan.
Vem är/var hans fästmö?
Citera
2017-09-27, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Stämmer, jag kollade upp det. Hon verkar läsa ordagrannt åtminstone en del utav messed. Hon nämner dock inge namn och inte ens kön, så vet inte varför folk antar att det måste handla om en kvinna.

Då vet jag inte om det var i ett annat inslag men jag är ganska säker på att H.W har nämnt att det var en kvinna som skickade messet.
Citera
2017-09-27, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zem227
Hanna har serverat honom men vill att andra ska använda yxan. Så småningom kommer SD att tvingas amputera sig själv. För den personens politiska karriär är över vare sig han döms eller inte.
Skulle inte tro det. Den enda karriär som är över är lögnerskans själv.
Citera
2017-09-27, 15:06
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockBitchen
Vilka nyheter?
ETC, Arena? IRM?

Hon bekräftade vad reporten frågade om igår.
Så lägg ner själv.

Inte för att du påstår det i alla fall det ska du göra klart för dig.

Citat:
Spel för galleriet”, kallar Hanna Wigh den polisanmälan som Sverigedemokraterna gjort.
Och att partikollegan, som hon anklagar för sexövergrepp, uppger att de haft en relation är också ett sätt för partiet att smutskasta henne, anser hon.
– De vill visa alla kvinnor vad som väntar om man slår larm om övergrepp, säger Hanna Wigh till Aftonbladet
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6xn1o/wigh-ytterligare-ett-satt-for-partiet-att-smutskasta-mig

Så återkom som sagt med något vettigt.
Citera
2017-09-27, 15:07
Medlem
Om hon inte vill polisanmäla så kan hon inte bli tagen seriöst.
Citera
2017-09-27, 15:08
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Massa halmgubbar.
Vad som däremot är väldigt olämpligt är Bylunds relation med en kvinna som de flesta bör fattat är instabil. Klarar han inte av att låta bli att skita där han äter så är han uppenbarligen olämplig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in