Citat:
Ursprungligen postat av
Tradern69
Hanna Wigh kom in hösten 2014 i riksdagen. Bara några månader senare blev hon utesluten från socialutskottet.. några månader senare blev hon utesluten från partistyrelsen. På några få månader har denna person gjort sig omöjlig i partiet. Hon har under kort tid visat att hon inte har i politiken att göra. När hon känner att hon inte har partiledningens förtroende så försöker hon att skada personer runt om henne.. och partiet. Hela hennes agenda har varit att vara ond och elak vilket överrensstämmer med den bild jag har av henne sedan barnsben. Hanna är en obehaglig människa, en person med psykopatiska drag. Den anklagade skall snabbt komma tillbaka till sin arbetsplats och denna häxa skall ut från riksdagen. Hon har skämt ut Sverige med sitt deltagande i riksdagen. Hon har sänkt detta sällskap till låga nivåer. Sådana här personer måste rensas bort med en gång..
Tack för ett inlägg som insatt. Du verkar ha känt henne länge.
Jag har inte vetat något om Hanna Wighs tidigare bravader, då jag inte är insatt i SD, mer än av vad jag har läst i media. Det är SDs politik jag är anhängare av då de tar Sveriges problem med muslimerna på det allvar saken förtjänar. Innan Sverige blir ett obeboeligt arabland.
Men min radar är alltid på!
Vad är brottet? Vem är gärningsmannen? När? Åh faan, det är Preskription!
Vem är det som anmäler? Och vem är journalisten som hittat på ett
scoop?
När man har svaret på detta vet man att det finns en agenda typ den med den falska slöjmisshandeln. Det finns många galna käringar i Sverige, men i politiken har de inget att göra. De utnyttjas hänsynslöst, i propagandasyfte, (inte för sex) av politiker och journalister, och sen lämnas kvinnorna förnedrade åt sitt öde.