2017-09-27, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Nu börjar kannibalismen i Sd. Det som tog kål på Nyd en gång. Synd, för Sd behövs i svensk politik. Eller blåser det över i takt med att det "Svenska tillståndet" blir ett allmänt begrepp och avskräcker hela Europa ända bort till USA.

Inte en tidning har detta på sin hemsida längre. De inser att historien är absurd. Ännu en pinsam, medveten smutskastning av Bonnierstyrda TV 4.
Citera
2017-09-27, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zetax
Eftersom Sverigedemokrater inte framstår som vare sig begåvade eller trevliga så kollade jag upp om den här kvinnan var trovärdig. (Det är sällan man träffar på en trovärdig Sverigedemokrat). Jag får nog säga att hon framstår som trovärdig i just det här fallet. Hon har försökt tidigare att bekämpa den yttersta skiten bland män och det hedrar henne. Det har alltså skett tidigare men då fick hon stöd ifrån ledningen. Varför fick hon det då och inte nu? Det är inte svårt att räkna ut. Varför slutar inte ni godtrogna att tro på tomten Jimmy och hans närmaste tomtenissar? De garvar bakom ryggen på er. Det vet jag. Jag gissar inte.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab

Word. Men varför slutar de inte tro på Jimmie och hans nissar? Därför att det är en sekt.
Citera
2017-09-27, 14:52
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockBitchen
Hela denna historia luktar hämnd & bitterhet.

I Februari skriver hon på FB att SD är det bästa partiet.
Hon har alltså haft en relation med JB samtidigt som hon är gift med en litauer,

Var står det att HW skriver om ett förhållande? När ska du ta in att hon däremot uttryckte att det han den misstänkte säger är för att smutskasta henne. Så underlag eller så finns det inget förhållande mer än från den misstänkte gärningsmannen som nu åklagaren utreder för brott.
Citera
2017-09-27, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Hanna Wigh kom in hösten 2014 i riksdagen. Bara några månader senare blev hon utesluten från socialutskottet.. några månader senare blev hon utesluten från partistyrelsen. På några få månader har denna person gjort sig omöjlig i partiet. Hon har under kort tid visat att hon inte har i politiken att göra. När hon känner att hon inte har partiledningens förtroende så försöker hon att skada personer runt om henne.. och partiet. Hela hennes agenda har varit att vara ond och elak vilket överrensstämmer med den bild jag har av henne sedan barnsben. Hanna är en obehaglig människa, en person med psykopatiska drag. Den anklagade skall snabbt komma tillbaka till sin arbetsplats och denna häxa skall ut från riksdagen. Hon har skämt ut Sverige med sitt deltagande i riksdagen. Hon har sänkt detta sällskap till låga nivåer. Sådana här personer måste rensas bort med en gång..

Tack för ett inlägg som insatt. Du verkar ha känt henne länge.

Jag har inte vetat något om Hanna Wighs tidigare bravader, då jag inte är insatt i SD, mer än av vad jag har läst i media. Det är SDs politik jag är anhängare av då de tar Sveriges problem med muslimerna på det allvar saken förtjänar. Innan Sverige blir ett obeboeligt arabland.

Men min radar är alltid på!

Vad är brottet? Vem är gärningsmannen? När? Åh faan, det är Preskription!
Vem är det som anmäler? Och vem är journalisten som hittat på ett scoop?

När man har svaret på detta vet man att det finns en agenda typ den med den falska slöjmisshandeln. Det finns många galna käringar i Sverige, men i politiken har de inget att göra. De utnyttjas hänsynslöst, i propagandasyfte, (inte för sex) av politiker och journalister, och sen lämnas kvinnorna förnedrade åt sitt öde.
Citera
2017-09-27, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zetax
Eftersom Sverigedemokrater inte framstår som vare sig begåvade eller trevliga så kollade jag upp om den här kvinnan var trovärdig. (Det är sällan man träffar på en trovärdig Sverigedemokrat). Jag får nog säga att hon framstår som trovärdig i just det här fallet. Hon har försökt tidigare att bekämpa den yttersta skiten bland män och det hedrar henne. Det har alltså skett tidigare men då fick hon stöd ifrån ledningen. Varför fick hon det då och inte nu? Det är inte svårt att räkna ut. Varför slutar inte ni godtrogna att tro på tomten Jimmy och hans närmaste tomtenissar? De garvar bakom ryggen på er. Det vet jag. Jag gissar inte.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab

Jag har slutat tro på SD öht efter denna skandal, och vet fler kvinnor som gjort detsamma. Om Hanna Wighs historia är sann eller inte spelar ingen roll längre då kvinnosynen och hur man hanterar frågor som denna kommit fram väldigt tydligt oavsett. SDare fattar inte att de gräver sin egen grav när de attackerar och svartmålar Wigh utan närmare eftertanke. Media jublar över reaktionerna. Wigh framstår som mer förtroendeingivande än Bylund som är dömd för våldsbrott. Att locka velande potentiella väljare efter detta kommer bli ännu svårare. Kvar blir de redan övertygade.
Citera
2017-09-27, 14:55
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Hanna Wigh kom in hösten 2014 i riksdagen. Bara några månader senare blev hon utesluten från socialutskottet.. några månader senare blev hon utesluten från partistyrelsen. På några få månader har denna person gjort sig omöjlig i partiet. Hon har under kort tid visat att hon inte har i politiken att göra. När hon känner att hon inte har partiledningens förtroende så försöker hon att skada personer runt om henne.. och partiet. Hela hennes agenda har varit att vara ond och elak vilket överrensstämmer med den bild jag har av henne sedan barnsben. Hanna är en obehaglig människa, en person med psykopatiska drag. Den anklagade skall snabbt komma tillbaka till sin arbetsplats och denna häxa skall ut från riksdagen. Hon har skämt ut Sverige med sitt deltagande i riksdagen. Hon har sänkt detta sällskap till låga nivåer. Sådana här personer måste rensas bort med en gång..

Bullshit!
Flashback då- Hanna är snygg och bra för partiet.
Flashback i dag - hon är en hora som får skylla sig själv.

Så diagnoserna då som du ställer säger mig att antingen är du efterbliven på något sätt och vill smutsa ner henne eller så slänger du upp ett läkarintyg. Vi går inte på smutskampanjer via nättroll.
Citera
2017-09-27, 14:55
Medlem
Tamborinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Jag skiter i vem som utfört övergreppet på HW. En del säger LB, men jag tvivlar på att han vore så sinnessjuk.

Jag kan bara konstatera att hon måste vara extremt stark för att orka med att gå ut offentligt med detta, med tanke på all skit hon fått. Det är ju bara att läsa den här tråden. Ni är ju fan bedrövliga för bövelen! Skrämmande syn på kvinnor. Allt hon säger sig blivit utsatt för förklaras bort med den ena dummare förklaringen än den andra.

Så du vet att ett Övergrepp har skett!!!
Var du där?
Det intressanta med det lögnaktiga drevet blir när det kommer fram vilka krafter som ligger bakom, är det pengar inblandade?
HW har nog en jobbig höst framför sig.
Många har försökt knäcka SD utan att lyckas, kommer inte att gå nu heller.
Citera
2017-09-27, 14:56
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Just i början av intervjun i TV4*nyheterna igår morse (08:00?) tog H.W fram mob. och läste upp ett SMS som hon hade fått på kvällen efter Kalla Fakta. Det var tydligen från en kvinna i VU som jag tolkade det hela. Då finns det väl inte så många att välja på? En del gissar på Bieler. Jag själv gissar på Carina Herrstedt i.o.m att C.H fort var ute samma morgon och fördömde partisekreterarens ickehandlande i april 2016.

*Ids inte leta reda på inslaget.
Hon läste väl ändå inte upp smset, utan bara nämnde att hon fått ett sms?

EDIT: hon läste upp det. Hon nämner dock inget kön på den som skickat messed, så vet inte varför folk hakat upp sig på att det måstevara en kvinnlig kollega.
Senast redigerad av Synesis 2017-09-27 kl. 15:00.
Citera
2017-09-27, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Var står det att HW skriver om ett förhållande? När ska du ta in att hon däremot uttryckte att det han den misstänkte säger är för att smutskasta henne. Så underlag eller så finns det inget förhållande mer än från den misstänkte gärningsmannen som nu åklagaren utreder för brott.

Lyssnar du inte på Nyheterna?
Citera
2017-09-27, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
10-20 st?
Vad har du fått det ifrån? Att Citodon är för svaga alltså. Om det kan vara populärt att missbruka tramadol så kan ju knappast Citodon vara ett problem.

Att Citodon skulle vara svårt att missbruka är ju ett fullkomligt bisarrt påstående.
Angående hur du har svårt att se hur en läkare skulle skriva ut den mängden, kan jag informera dig om att det finns både skrupelfria läkare och hör och häpna Citodon går faktiskt att köpa av langare.

Citodon är det svagaste smärtstillande medlet som går att få på recept, endast 30 mg kodein i varje tablett gör att man måste få sig en 5-10 st vid varje tillfälle får att få bra effekt, och den effekten är väldigt kortvarig ca 2-3 timmar MAX, det går heller inte att "fylla på".
problemet är att varje tablett innehåller 500mg paracetamol utöver kodeinet, så det som skadar dig är paracetamolet, du kommer paja levern på nolltid.

Tramadol är ger ett starkare rus, går att fylla på så folk kan gå runt bänga hela dagen, skadar inte din lever, etc så förstår inte ens varför du jämför dom?

Citodon av langare? hehe
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Hon läste väl ändå inte upp smset, utan bara nämnde att hon fått ett sms?

Nog tyckte jag att hon läste upp det. Kanske mer i förbigående, summariskt, och inte ordagrant men jag lyckades väl delvis höra något i stil, andemening, med:

"det var synd att vi inte trodde på dig"
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Twitter

Citat:
Hanna Wigh‏
@hanna_wigh

Tips på målsägandebiträde? #Clueless
14:24 - 27 sep. 2017

Citat:
Fingerpullare Bylund‏ @Fingerpullaren
Svar till @hanna_wigh
https://www.advokatfritz.com/medarbetare/elisabeth-massi-fritz/

Så nu är bollen i rullning. Hon tar ett målsägarbiträde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in