2017-09-27, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Aj Aj då ökar Wighs trovärdighet Bylund är tidigare dömd för misshandel av en polis, det är ju inte ovanligt att om man begått ett våldsbrott begår ett till. Är Wigh dömd för något tidigare ?
Ja, hur stor andel av den svenska befolkningen har misshandlat en polis? 0,00001%?
Steget till att sexuellt trakassera en kvinna är antagligen inte så långt.

Nu kommer SD-sekten att berätta för oss vilken bra kille LB är. Någon som vill börja?
Citera
2017-09-27, 14:39
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Har frågat det tidigare i tråden utan att få svar... Vad är detta sms från Bieler som ni pratar om?

Det finns ett sms som nämndes i går och det kom till HW efter Kalla fakta och var från en i utskottet som ansåg att det var beklagligt att man inte tog tag i frågan tidigare och på allvar. En liten indikation att partiet kände till det här men agerade inte.
Citera
2017-09-27, 14:40
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Hur vet du det? Är du insatt i polisärendet?
Hon har sagt det själv upprepade gånger. Det var därför inte ville görs en polisanmälan och därför hon är arg och upprörd över att partiet anmälde det... Har du ens sett programmet eller ens en intervju med henne?...
Citera
2017-09-27, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Skulle det mot förmodan visa sig att Bylund gjort något fel får han kicken eftersom han har svävat ut från partipolitiken och missskött sig och det är inget SD vill ha med att göra.

Kan vara att Bylund haft sex på arbetstid i så fall.. annars har han inte gjort något fel. De hade en sexuell relation då båda gav och tog.,ala vet hur det sexuella spelet fungerar.. det handlar om att någon har " företräde" att göra saker med den Andres godkännande.. en lek.. och det är drt som dessa hållit på med.. att sedan Hanna då försöker att fälla sin älskare helt plötsligt är skrattretande.. hon känner sig kanske utnyttjad då hon nu inte har någon nytta av sin älskare. Hon har ju själv att skylla att hon blev utesluten ur socialutskottet samt partistyrelsen. Det är inte Bylunds fel. Bylund har sett till att hon kom in i partistyrelsen genom att knulla sig in dit.. när hon nu bara knulkar ner sig i karriären så är Bylund inte länge viktig för henne.. därför gör hon såhär.. hon är en obehaglig personlighet.. hon kan göra vadsomhelst.. skulle inte förvåna om denna kvinna snart gör något ännu värre.. Kommer ni ihåg konståkerskan Tonja Harding? Hanna Wigh gar samma psykopatiska drag..
Citera
2017-09-27, 14:41
Medlem
Jag skiter i vem som utfört övergreppet på HW. En del säger LB, men jag tvivlar på att han vore så sinnessjuk.

Jag kan bara konstatera att hon måste vara extremt stark för att orka med att gå ut offentligt med detta, med tanke på all skit hon fått. Det är ju bara att läsa den här tråden. Ni är ju fan bedrövliga för bövelen! Skrämmande syn på kvinnor. Allt hon säger sig blivit utsatt för förklaras bort med den ena dummare förklaringen än den andra.
Citera
2017-09-27, 14:42
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Det finns ett sms som nämndes i går och det kom till HW efter Kalla fakta och var från en i utskottet som ansåg att det var beklagligt att man inte tog tag i frågan tidigare och på allvar. En liten indikation att partiet kände till det här men agerade inte.
Jag vet... men här talas det specifikt om Bieler. De som talat om att Bieler skulle ha messat HW vägrar backa upp påståendet på något sätt över huvud taget.
Citera
2017-09-27, 14:42
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Precis! Hon kommer att framstå som ett lögnaktigt ludetvsom knullat sig upp till toppen.

SD-svansen har ju redan bestämt sig för just detta, vilket är föga förvånande givet att en klanmedlem nu "sviker" de övriga, och därför per default ska förtalas, hotas och misstänkliggöras så långt det är möjligt.

Och är det en kvinna, så är hon naturligtvis en lögnaktig hora och även om hon blev våldtagen så förtjänar hon det "gäsp".

Fast kultens åsikter tar ju inte rättsväsendet hänsyn till, som tur är.

Det är underhållande att se hur mycket av ren MENA/Blattementalitet brunråttorna visar upp, och ännu mer underhållande att ni över huvud taget inte inser detta. Ni är blattar!
Citera
2017-09-27, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scorzenyno1
Bylund var klar från början ( kände honom i 10år) knulla utanför äktenskapet var normalt för skinnbulan. Tackar gud att han åker dit.

Vem är hans höggravida fästmö?
Källa: https://www.instagram.com/p/x0-UD2ucPZ/
Citera
2017-09-27, 14:44
Medlem
Eftersom Sverigedemokrater inte framstår som vare sig begåvade eller trevliga så kollade jag upp om den här kvinnan var trovärdig. (Det är sällan man träffar på en trovärdig Sverigedemokrat). Jag får nog säga att hon framstår som trovärdig i just det här fallet. Hon har försökt tidigare att bekämpa den yttersta skiten bland män och det hedrar henne. Det har alltså skett tidigare men då fick hon stöd ifrån ledningen. Varför fick hon det då och inte nu? Det är inte svårt att räkna ut. Varför slutar inte ni godtrogna att tro på tomten Jimmy och hans närmaste tomtenissar? De garvar bakom ryggen på er. Det vet jag. Jag gissar inte.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab
Citera
2017-09-27, 14:45
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synesis
Jag vet... men här talas det specifikt om Bieler. De som talat om att Bieler skulle ha messat HW vägrar backa upp påståendet på något sätt över huvud taget.

Det är nog lite förhastat att påstå det skulle jag tippa på. Det stod i en kvällsdrake i samband med att ett fåtal SD hade hört av sig till HW. Så jag vet faktiskt inte hur dom fått ett namn på den som sänt sms.
Att vägra backa upp ett sms är meningslöst eftersom det redan ligger i telefonen så att säga. Jag tror det är snömos.
Citera
Medlem
Synesiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vem är hans höggravida fästmö?
Källa: https://www.instagram.com/p/x0-UD2ucPZ/
Titta på datumet kanske? Knappast gravid längre.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
SD-svansen har ju redan bestämt sig för just detta, vilket är föga förvånande givet att en klanmedlem nu "sviker" de övriga, och därför per default ska förtalas, hotas och misstänkliggöras så långt det är möjligt.

Och är det en kvinna, så är hon naturligtvis en lögnaktig hora och även om hon blev våldtagen så förtjänar hon det "gäsp".

Fast kultens åsikter tar ju inte rättsväsendet hänsyn till, som tur är.

Det är underhållande att se hur mycket av ren MENA/Blattementalitet brunråttorna visar upp, och ännu mer underhållande att ni över huvud taget inte inser detta. Ni är blattar!

Jag beskriver bara denna kvinnas personlighet.. hur hon funkar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in