2017-06-16, 17:00
  #433
Medlem
Helt rätt!
Bra jobbat av gbg kommun att neka Daniel S serveringstillstånd.
Dem få betala sitt pris efter att dem har stulit från deras personal efter så många år. Alla dricks pengar och även att dem inte betalar ut röda röda dagar osv.
Listan är lång.
Hoppas dem går i konkurs och att dem forsätter servera sin pepsi och ramlösa till sina gäster.
Har även sett en kock (väldigt stor kille) som går i mysbyxor och kortbyxor och är allmän otrevlig mot sina kockar mesans jag åt.
länge leve gbg kommun!
Citera
2017-06-18, 03:44
  #434
Medlem
Det är så fasansfullt kul och läsa hur mkt folk vet om saker dom inte vet. Det är så fascinerande att folk lägger ner tid och själ i att spekulera i saker ni inte har en jävla aning om utan grädden på moset är ju ändå att gotta sig i andras misär. Det är så vi svenskar fungerar och ngr fåtal blattar på denna sidan som med sin islamska bakgrund glömt av hur deras kultur funkar. Speciellt vad det gäller kvinnor. Och oj vad ni kan skriva hittepå saker om folk för joo här behöver man ju inte skriva vem man är.
Ni är så jävla naiva och dumma som tror att ett hockeyproffs som har ett högt anseende inom svensk sport vill beblanda sig med en jävla våldtäktsman. Tror ni dumma individer för ni är väl ändå nån slags individ trots att ni inte har en hjärna att luie ericsson vill skita ner sitt namn för att skydda en iransk våldtäktsman?? För vad? För att han ska va sjysst mot sin svåger? Bulvan för vad? Luie har förmodligen 10 ggr mer pengar än peddot! Tänk efter lite innan ni slänger ur er grejer och tänk förnuftigt inte med avundsjuka i blicken.
Oavsett hur vass Luie är eller inte så tror jag inte han e så jävla blåst att han skulle täcka upp för ett peddo och våldtäktsman. Och oavsett hur blåst Luie är eller inte så har han nog jävligt skarpa hjärnor runt omkring honom som guidar han i hans affärer. Något ni andra här borde skaffa er, alltså en skarp hjärna som kan guida er i era inlägg.
Citera
2017-06-18, 03:47
  #435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juanlovesuzi
Jag vet att det har funnits några intresserade spekulanter som envis kontaktat denna Daniell och la sina bud på restaurangkedjan, då var Daniell driftchef åt Navid Atlassi. Konstigt nog avvisade Daniell S alla eventuella köpare som föreslagit en betydligt högre summa än vad Daniel och Loui Eriksson betalat för restaurangerna! Verkar det vettigt? Daniell S hade för avsikt att spara verksamheten till sig själv och sin anhöriga Loui Eriksson som spelar målvakt för Navid Atlassi just nu. Vilken röra asså!!

Du verkar veta mycket du! Berätta mer för alla oss nyfikna. Du kanske till och med har jobbat på ställena då du vet så mkt. Eller bara en nyfiken i en strut kanske.
Citera
2017-06-18, 12:26
  #436
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fullifjonkan
Du verkar veta mycket du! Berätta mer för alla oss nyfikna. Du kanske till och med har jobbat på ställena då du vet så mkt. Eller bara en nyfiken i en strut kanske.

Även om han har jobbat där eller inte så spelar det ingen roll. Jag tar för givet nu att DU står våldtäkts krogen ännu närmare eftersom du sitter och försvarar er och eran nya icke bulvan affär.
Konstigt nog eftersom du blev medlem i maj.
Citera
2017-06-18, 14:00
  #437
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullenmulle
Även om han har jobbat där eller inte så spelar det ingen roll. Jag tar för givet nu att DU står våldtäkts krogen ännu närmare eftersom du sitter och försvarar er och eran nya icke bulvan affär.
Konstigt nog eftersom du blev medlem i maj.

Försvarar inte någon speciellt inte en våldtäktsman. Men att hänga ut oskyldiga utan underlag är fel och varken du, jag eller någon annan här har knappast tillräckliga underlag för att döma ut Luie för de brott ni påstår han är skyldig till. Det är svensk svart avundsjuka. Hoppas du inte har swedbank för deras förra VD ofredade 27 anställda. Och du äter väl inte kebab på alla blattehak där ägarna slår sina fruar och tvingar deras döttrar att gifta sig när dom är 14. Och du går väl aldrig på nattklubb där både ägare och personal knarkar sönder sig.
Tror mer att det är DU som står krogen nära du då har mer ilska över krogen än över det brottet våldtäktsmannen gjort för honom nämner du inte ens. Och om du nu har sån ilska över krogen varför va du då där och åt??? Men med tanke på att du blev medlem i december så faller det mesta på plats.
Du har ju bara kommenterat denna tråden och du verkar ju varken fått dricks eller röda dagar så jag förstår din frustration och avsky. Men jag tror knappast det är Luies fel men jag hoppas du kommer få det i framtiden om du nu jobbar kvar.
__________________
Senast redigerad av fullifjonkan 2017-06-18 kl. 14:05.
Citera
2017-06-18, 17:14
  #438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fullifjonkan
Försvarar inte någon speciellt inte en våldtäktsman. Men att hänga ut oskyldiga utan underlag är fel och varken du, jag eller någon annan här har knappast tillräckliga underlag för att döma ut Luie för de brott ni påstår han är skyldig till. Det är svensk svart avundsjuka. Hoppas du inte har swedbank för deras förra VD ofredade 27 anställda. Och du äter väl inte kebab på alla blattehak där ägarna slår sina fruar och tvingar deras döttrar att gifta sig när dom är 14. Och du går väl aldrig på nattklubb där både ägare och personal knarkar sönder sig.
Tror mer att det är DU som står krogen nära du då har mer ilska över krogen än över det brottet våldtäktsmannen gjort för honom nämner du inte ens. Och om du nu har sån ilska över krogen varför va du då där och åt??? Men med tanke på att du blev medlem i december så faller det mesta på plats.
Du har ju bara kommenterat denna tråden och du verkar ju varken fått dricks eller röda dagar så jag förstår din frustration och avsky. Men jag tror knappast det är Luies fel men jag hoppas du kommer få det i framtiden om du nu jobbar kvar.


Man behöver inte ha jobbat där för att veta att dem snor från deras personal. Det vet hela krogpersonalerna i göteborg. Dem var/är kända för detta.
Klart slut
Citera
2017-06-19, 13:21
  #439
Medlem
Citat:
Både Bardiya Pajouhi och Navid Atlassi har från start nekat till alla anklagelser. De två grova våldtäkterna påstod de handlade om "en härlig utekväll som slutat i ett överraskande positivt gruppsex".
http://www.gp.se/nyheter/göteborg/våldtäktsdömda-krogprofilerna-nekas-prövning-1.4374990
Citera
2017-06-19, 18:43
  #440
Medlem
Citat:
Nu har den stora krogvåldtäktshärvan nått vägs ände.
Högsta domstolen prövar inte domarna på sex respektive nio års fängelse för krögaren Navid Atlassi, 50, och festfixaren Bardiya Pajouhi, 25.

Citat:
Därmed står domen fast om totalt två grova våldtäkter, fyra våldtäkter och två fall av sexuellt tvång om nio års fängelse.

http://www.expressen.se/gt/just-nu-krogprofilernas-bakslag-efter-valdtakterna-/
Citera
2017-06-23, 00:54
  #441
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullenmulle
Man behöver inte ha jobbat där för att veta att dem snor från deras personal. Det vet hela krogpersonalerna i göteborg. Dem var/är kända för detta.
Klart slut

Att dom snott pengar från dricksen vet väl folk ända upp till norrland men att du har sådan insyn att dom även inte betalar ut röda dagar och att du varit och ätit på restaurangen trots denna ilska och avsky gör det hela klurigare. Plus du nämnde aldrig något om detta utan bara dricksen.

Inget att skämmas över att du jobbat där eller jobbar .Det Är inte du som är kriminell utan det är fortfarande förra ägaren.
Citera
2017-06-27, 22:49
  #442
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fullifjonkan
Det är så fasansfullt kul och läsa hur mkt folk vet om saker dom inte vet. Det är så fascinerande att folk lägger ner tid och själ i att spekulera i saker ni inte har en jävla aning om utan grädden på moset är ju ändå att gotta sig i andras misär. Det är så vi svenskar fungerar och ngr fåtal blattar på denna sidan som med sin islamska bakgrund glömt av hur deras kultur funkar. Speciellt vad det gäller kvinnor. Och oj vad ni kan skriva hittepå saker om folk för joo här behöver man ju inte skriva vem man är.
Ni är så jävla naiva och dumma som tror att ett hockeyproffs som har ett högt anseende inom svensk sport vill beblanda sig med en jävla våldtäktsman. Tror ni dumma individer för ni är väl ändå nån slags individ trots att ni inte har en hjärna att luie ericsson vill skita ner sitt namn för att skydda en iransk våldtäktsman?? För vad? För att han ska va sjysst mot sin svåger? Bulvan för vad? Luie har förmodligen 10 ggr mer pengar än peddot! Tänk efter lite innan ni slänger ur er grejer och tänk förnuftigt inte med avundsjuka i blicken.
Oavsett hur vass Luie är eller inte så tror jag inte han e så jävla blåst att han skulle täcka upp för ett peddo och våldtäktsman. Och oavsett hur blåst Luie är eller inte så har han nog jävligt skarpa hjärnor runt omkring honom som guidar han i hans affärer. Något ni andra här borde skaffa er, alltså en skarp hjärna som kan guida er i era inlägg.
Det måste ha svidit rejält i familjen av det stora bakslaget . Det är tydligt att DU står bulvan krogarna väldigt nära.
Det roliga är att du erkänner själv att Loui Eriksson inte är vass men det finns tydligen skickliga experter runtomkring honom. Proffsen som har tipsat honom att spela målvakt för Navid Atlassi och fördärva sitt anseende genom det!! Det är uppenbart att Navid Atlassi använde Loui Eriksson namn genom sin gamla polare Daniell S. Skyldig eller oskyldig, misslyckades Loui Eriksson med att fjärma sig från girigheten för stora enkla vinster.
Den strategin att smutskasta Navid Atlassi med utryck som peddo och kriminell funkar knappast för att dölja kopplingen till honom och berättiga din bulvan affär. Det är bara spel för galleriet men som du såg själv andra medlemmar på sidan reagerade direkt och pekade på din riktiga identitet!
Det är riktigt skönt att ni inte lyckades förföra myndigheterna, de är påpassliga! Ni är genomskådat!
Game over!
Citera
2017-06-28, 09:58
  #443
Medlem
Hört från flera som vuxit upp med honom i Lerum att det saknas några hästar i stallet så att säga.
Dock en framgångsrik NHL-spelare under många år och garanterad välfyllt bankkonto.

Stavar bedrövligt och framstår alltid korkad när han öppnar käften 5
https://twitter.com/nhlbruins/status/729317834048692225
Citera
2017-09-27, 06:55
  #444
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juanlovesuzi
Det måste ha svidit rejält i familjen av det stora bakslaget . Det är tydligt att DU står bulvan krogarna väldigt nära.
Det roliga är att du erkänner själv att Loui Eriksson inte är vass men det finns tydligen skickliga experter runtomkring honom. Proffsen som har tipsat honom att spela målvakt för Navid Atlassi och fördärva sitt anseende genom det!! Det är uppenbart att Navid Atlassi använde Loui Eriksson namn genom sin gamla polare Daniell S. Skyldig eller oskyldig, misslyckades Loui Eriksson med att fjärma sig från girigheten för stora enkla vinster.
Den strategin att smutskasta Navid Atlassi med utryck som peddo och kriminell funkar knappast för att dölja kopplingen till honom och berättiga din bulvan affär. Det är bara spel för galleriet men som du såg själv andra medlemmar på sidan reagerade direkt och pekade på din riktiga identitet!
Det är riktigt skönt att ni inte lyckades förföra myndigheterna, de är påpassliga! Ni är genomskådat!
Game over!
nu gick det bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in