Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-28, 07:15
  #445
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sternboard
nu gick det bättre
Men bolaget vägrar uppge om den ifrågasatte våldtäktsdömde krögarens närmaste man fortfarande finns bland ägarna.
Citera
2017-09-29, 14:47
  #446
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilcomandante
Men bolaget vägrar uppge om den ifrågasatte våldtäktsdömde krögarens närmaste man fortfarande finns bland ägarna.

Han sitter i styrelsen iallafall och det räcker nog gott för att neka bolaget utskänkningstillstånd.
Citera
2017-09-30, 07:27
  #447
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Han sitter i styrelsen iallafall och det räcker nog gott för att neka bolaget utskänkningstillstånd.
Tillståndet är klart så de har godkänt allt
Citera
2017-10-12, 17:10
  #448
Medlem
Universells avatar
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...ouhi-1.4726132

Citat:
Och nu står det klart att en ytterligare förundersökning mot festfixaren Bardiya Pajouhi har inletts. Förundersökningen rör en våldtäkt i november 2012 och en våldtäkt i februari 2014. De båda misstänkta övergreppen ska ha inträffat i Göteborg, enligt handlingarna från tingsrätten.

Misstänkt för ännu mer våldtäkter
Citera
2017-10-12, 17:56
  #449
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bullenmulle
Helt rätt!
Bra jobbat av gbg kommun att neka Daniel S serveringstillstånd.
Dem få betala sitt pris efter att dem har stulit från deras personal efter så många år. Alla dricks pengar och även att dem inte betalar ut röda röda dagar osv.
Listan är lång.
Hoppas dem går i konkurs och att dem forsätter servera sin pepsi och ramlösa till sina gäster.
Har även sett en kock (väldigt stor kille) som går i mysbyxor och kortbyxor och är allmän otrevlig mot sina kockar mesans jag åt.
länge leve gbg kommun!

Håller med har jobbat där och dom utnyttjar de som jobbar där något extremt, brukar oftast vara så i restaurang branchen men är lite värre på hans restauranger, var väldigt mycke drama och interna bråk, kockar som sa upp sig m.m.
Citera
2017-10-12, 18:20
  #450
Medlem
minponnys avatar
någon som vet namnen på dom två 16 år gamla tjejerna ?
Citera
2018-01-09, 17:40
  #451
Medlem
Konstigt att det inte står nåt på fb eller tidningen om detta,går ett rykte att han blev frisläppt pga att polisen har tabbat sig i utredningen , nån som har hört nåt
Citera
2018-01-09, 17:52
  #452
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chopdei
Konstigt att det inte står nåt på fb eller tidningen om detta,går ett rykte att han blev frisläppt pga att polisen har tabbat sig i utredningen , nån som har hört nåt


Nja, det hade man hört något om. Han åkte väl dit för hela 9 våldtäkter? Svårt för polisen att tabba sig så mycket att han blir frisläppt efter fällande DOM.

Däremot var det en artikel för ett tag sen att polisen tidigare haft honom för förhör och då kommit över vidematerial över våldtäkter men släppt honom. Jag uppfattade det som att det skett innan domen.
Citera
2018-01-09, 20:08
  #453
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Nja, det hade man hört något om. Han åkte väl dit för hela 9 våldtäkter? Svårt för polisen att tabba sig så mycket att han blir frisläppt efter fällande DOM.

Däremot var det en artikel för ett tag sen att polisen tidigare haft honom för förhör och då kommit över vidematerial över våldtäkter men släppt honom. Jag uppfattade det som att det skett innan domen.

Jag ber om ursäkt menar hans kumpan bardiya pajouhi som hade mer åtal än han,nån som kan se på lexbase?
Citera
2018-01-09, 22:26
  #454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chopdei
Jag ber om ursäkt menar hans kumpan bardiya pajouhi som hade mer åtal än han,nån som kan se på lexbase?

BP dömdes ju för nio fall av våldtäkt i HR och nekades prövningstillstånd i HD så domen lär ha vunnit laga kraft och således bör han sitta på anstalt.
Citera
2018-01-10, 03:07
  #455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
BP dömdes ju för nio fall av våldtäkt i HR och nekades prövningstillstånd i HD så domen lär ha vunnit laga kraft och således bör han sitta på anstalt.

Något jag kan bekräfta att han gör. Han sitter frihetsberövad, det artikeln handlar om är i tid långt innan det att åtal väcktes.
Citera
2018-01-12, 10:51
  #456
Medlem
Hörde däremot att NA kommer ut om ett år med fotboja.
Ska bli roligt och se vad han kommer göra i göteborg!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback