2017-09-26, 22:58
Medlem
Efter att ha läst den här tråden rätt frekvent, så har trådskrivarna övertygat mig att jag inte ska rösta SD 2018.

Det är en sak och lyssna på Åkesson eller Mattias Karlsson mm , men "Sverigevännerna" i den här tråden visar sig enbart vara hatare bland annat av kvinnor.
Citera
2017-09-26, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Ser att Linus Bylund dras upp här i tråden ett flertal gånger, varföe misstänks han?

Tidigare dömd brottsling som dessutom passar in på beskrivningen och dessutom framstår han hos många som en väldigt pervers människa. Men främst för att han är dömd för ett grovt brott och samtidigt står och yllar om hur viktigt det är att straffa alla brottslingar hårt.
Citera
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Du missa en sak. Linus är redan dömd och det för våld. Och våld ingår i ordet Våldtäkt märkligt va?

Finns väl inget som pekar på att mgm skulle bli dömd, var är bevisen? Varför polisanmälde hon inte?
Hennes story har fler hål en en schweizerost.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Ser att Linus Bylund dras upp här i tråden ett flertal gånger, varföe misstänks han?

Enda beviset jag har sett är #2547 sida 213.

Edit: kom på att man kan länka direkt...

(FB) Hanna Wigh berättar om SD-kollegans sexövergrepp
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det där skulle vara intressant att gräva i. Hur mycket betalar Bonnier henne för storyn?

Hon har två barn, vet att hon inte kommer att sitta i riksdagen efter nästa val och är väl inte direkt ett kap på arbetsmarknaden (i likhet med de flesta politiker).

Fallet från riksdagen till att sitta i kassan på ICA är stort. Hur stor var judaspengen?

Sedan att hon horat med GM gör att hennes man kanske lämnar henne. Mindre inkomst då. Ingen anning men i dåtidens valuta nog en hel del och att Bonniers ägs av judemaffian så lär de vara riktigt tätta och kunna betala ut en redig summa.
Citera
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Du missa en sak. Linus är redan dömd och det för våld. Och våld ingår i ordet Våldtäkt märkligt va?

Bra tanke där! Så om jag är dömd för fortkörning så är nästa steg rattfylleri? Allt enligt din "logik"!

Idiot!

USCH, nej jag lägger ner - för mången imbecilla idioter i tråden - hugaligen vilket vänsterpatrask det finnes...
Senast redigerad av AutDisceAutDiscede 2017-09-26 kl. 23:04.
Citera
2017-09-26, 23:00
Medlem
And64luns avatar
Åkesson håller sig i bakgrunden och skickar fram andra som vanligt när det blåser. Kommer att bli intressant att se hur ovetande det här är och har varit för honom. Hoppas han kommer att få frågan av någon journalist den närmaste framtiden.

Skulle han vara helt ovetande är det något anmärkningsvärt med tanke på misstroende mot sittande regering och skandalerna i Transportstyrelsen?

Återrapportering inom SD är säkert anpassad efter hur det passar partiet på bästa sätt.

Samtidigt tror jag att den här skandalen kommer att gynna SD på samma sätt som alla andra skandaler drabbat SD.

Offerkoftan ligger aldrig långt ner i byrålådan när det gäller SD! Det är det många som köper rakt av som vanligt.
Citera
2017-09-26, 23:02
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jo, avslöjandet om deras mångåriga sexuella relation är ett stort bakslag för TV4 - Expressen - Aftonbladet - DN och SVT. TV4 inser vad klockan är slagen och erkände i Nyheterna att SD hanterat affären på rätt sätt.

Självfallet är uppgiften helt avgörande för polisens bedömning. Ord kommer stå mot ord. Dessutom brukade paret frekvent ha sex. Hanna agerade inte ett skvatt när händelsen med fingerpullandet skulle ha inträffat utan väntade i ett år då hon kontaktade media. Märk väl, vid en tidpunkt då hon gjort sig omöjlig i partiet, bl a genom att spöa en äldre dam på ett partimöte.

Hon har varit en minst sagt besvärlig person som varit delaktig eller stått för en hel del fadäser. Sen är det intressant att notera att flera tidningar visar "404 error" till tidigare artiklar om just Wighs drev.
Citera
2017-09-26, 23:03
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Enda beviset jag har sett är #2547 sida 213.

Edit: kom på att man kan länka direkt...

(FB) Hanna Wigh berättar om SD-kollegans sexövergrepp
Håller med men jag vet inte vem denna "karin" är eller ens @Flickalillas men det är det enda vi har just nu...
Citera
2017-09-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Hanna Wigh kom in 2014.. den sexuella relationen har varit i 5 år.. så den påbörjades långt innan hon kom in i riksdagen..

Det enda vi vet är att relationen påbörjades 2012. Således 5 år sedan.
Citera
2017-09-26, 23:04
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lattebarnet
Det är Linus Bylund. Finns ingen tvekan längre efter exet Karins långa "rant" på twitter.
Citat:
Ni anar inte hur innerligt starkt jag önskar att denna man åker dit nu, en gång för alla, för hur vidrigt han beter sig mot kvinnor.

Det här är intressant faktiskt att hans x är så arg.
Kan det vara så att hon vet exakt vad han går för? Att det handlar om välputsad fasad men att skenet bedrar. Nåja, alternativen är inte många, så det kryper väl fram så småningom. Men det var onekligen intressanta uppgifter. Kan inte hon twittra lite till.
Citera
2017-09-26, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Bra tanke där! Så om jag är dömd för fortkörning så är nästa steg rattfylleri? Allt enligt din "logik"!

Idiot!

fortkörning är inte våld. Försök tänka igen "Einstein".

Linus Bylund
och våld är redan bevisat i domstol.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Linus_Bylund
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in