2017-09-26, 22:43
Medlem
KiteOnTiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
[/b]

Vad hände med att man är oskyldig tills motsatsen bevisats?

Jo, det var ett fint sätt att se på brottsmisstänkta förr i världen innan s.k. Sverigevänner ansåg det överflödigt främst på diverse internetforum och senare även på sociala medier.
Citera
2017-09-26, 22:43
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Så tänker många. Media och "visselblåsare" vill gärna tro att sexskandaler skulle vara skadliga för partier men väljarna blir oftast bara kåta.

Jag tror att många som är intresserade av BDSM dras till SD, därav denna skandal.
Om man vänder på bokstäverna blir det M-SD-B. Det är antagligen ingen slump.
https://sv.wikipedia.org/wiki/BDSM
Citera
2017-09-26, 22:44
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Jag vet att hon är ett brottsoffer och att det finns en brottsmisstänkt och därför utreds också detta av åklagare. Jag tänker inte diskutera i andra termer eftersom det inte är skillnad på detta brottet eller andra brottsmisstänkta.
Nej, hon mobbas med alla tänkbara haranger som finns. Jag vet dessutom att hon och andra hotats av avskummet. Det är från partiet och inte bara väljare man mobbar och hånar. Äckligt är det.
Vad bra att veta att du är antidemokrati och frihetshatare, och antagligen kommer långt, långt härifrån där västerländsk lag och ordning ej råder.

Välkommen till verkligheten, jävla kommunistsvin.
Citera
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Jag vet att hon är ett brottsoffer och att det finns en brottsmisstänkt och därför utreds också detta av åklagare. Jag tänker inte diskutera i andra termer eftersom det inte är skillnad på detta brottet eller andra brottsmisstänkta.
Nej, hon mobbas med alla tänkbara haranger som finns. Jag vet dessutom att hon och andra hotats av avskummet. Det är från partiet och inte bara väljare man mobbar och hånar. Äckligt är det.
Hon vet alltså att hon mobbas av denna karl som är ett avskum. Och ändå går hon ensam ut för att röka tillsammans med detta avskum. Och låter honom komma in under hennes trosor, utan att värja sig eller åtminstone skrika. Nä...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Så här ser våldtäkt ut
https://www.google.se/search?q=elin+krantz&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved =0ahUKEwi9g-z32sPWAhUBMJoKHd5EDKUQ_AUICigB&biw=1366&bih=652#im grc=-uStJ4Ud0QkC1M:

Så när en neger kör upp fingrarna i fittan på din flickvän så är det inte våldtäkt menar du?
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Ungefär så. Det håller liksom inte att då komma lååångt efteråt och babbla om våldtäkt.
Hennes beteende blir mer o mer avskyvärt ju mer jag får veta om detta.

Att kvinns som helt på eget bevåg stannar kvar i förhållandet istället för att säga upp det ska inte kunna komma långt efteråt och lipa över något som helt plötsligt blivit till ett "övergrepp" för att de vill ha pengar, köra utpressning, hämnas, är svartsjuka, rädda sitt eget skinn eller något annat skit.

Vi har sett att Hanna har skinn på näsan och självklart hade hon gjort något DÅ när detta hände om det störde henne så mkt.

Ja men samtidigt har det blivit kvinnologik med dagens diagnos feminism. Men klart står det att hon dikterat ihop mycket eller allt. Tom tv4 reportern var ställd när hon explicit sa hon inte tycker polisen och åklagaren ska utreda fallet för att för att citera Wigh "Är slöseri med resurser". Jovisst är det slöseri med resurser på falskanmälningar.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J39
Jag vet inte om det HW säger är sant eller inte men jag tror att den hon anklagar är Linus Bylund

Hanna Wigh kom in 2014.. den sexuella relationen har varit i 5 år.. så den påbörjades långt innan hon kom in i riksdagen..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Jaså inte? Är det för att det är en partikollega som är våldtäktsman den här gången? Du känner till att han redan är dömd i rätten och därmed kriminell?

Har öht inget med saken att göra.
Citera
2017-09-26, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Nej, glöm Linus!

Ja Jimmy Åkesson kan glömma Linus nu. Kriminella kan man ju inte ha med i SD det går ju inte
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Ja men samtidigt har det blivit kvinnologik med dagens diagnos feminism. Men klart står det att hon dikterat ihop mycket eller allt. Tom tv4 reportern var ställd när hon explicit sa hon inte tycker polisen och åklagaren ska utreda fallet för att för att citera Wigh "Är slöseri med resurser". Jovisst är det slöseri med resurser på falksanmälningar.

JA, det är ihopdiktat!!
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Och att partikollegan, som hon anklagar för sexövergrepp, uppger att de haft en relation är också ett sätt för partiet att smutskasta henne, anser hon.
– De vill visa alla kvinnor vad som väntar om man slår larm om övergrepp, säger Hanna Wigh till Aftonbladet.

Citat:
Partiet har inte polisanmält av omsorg för mig. Det är spel för galleriet.Det vet att det kommer att läggas ned i brist på bevis. Det är för att de ska kunna gå ut och säga att ”se, det var inget som låg bakom det här”.
Övergreppet hon anklagar partikamraten för inträffade i mars förra året – strax efter att hon i Expressen berättade om hur partiets dåvarande säkerhetschef förbjöd kvinnor att berätta om sextrakasserier i partiet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6xn1o/wigh-ytterligare-ett-satt-for-partiet-att-smutskasta-mig

Så var det alltså att det är ren smutskastning enligt HW. Ett spel för galleriet om SD egen anmälan.
Tänkte väl det.
Citera
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Så här ser våldtäkt ut
https://www.google.se/search?q=elin+krantz&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved =0ahUKEwi9g-z32sPWAhUBMJoKHd5EDKUQ_AUICigB&biw=1366&bih=652#im grc=-uStJ4Ud0QkC1M:
De allra flesta våldtäkter idag är snarare åt hållet att kvinnan ångrar samlaget i efterhand för att hon är sur på killen och får honom fälld ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in