2017-09-26, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av becknaren99
Är det ok är begå en våldtäkt mot någon man är i ett förhållande? Trodde bara araberna i Saudi tillöt sånt men där ser man. Även i SD går det bra
När blev ett finger i fittan våldtäkt? När hon dessutom inte säger ifrån eller gör motstånd? Och de har förhållande? Anser du att alla människor som har sex egentligen våldtar varandra?
Citera
2017-09-26, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Du behöver väl inte lägga ut bilder på hennes barn i den här sunktråden? Du är för övrigt visst en sverigedemokrat, det skiner så att säga igenom.

Jag är inte Sd:are. Se min historik. Information kommer från annat parti som är insatt i detta.
Citera
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Ta det med åklagaren som startat en förundersökning och sen tittar du på tidigare avskum som fått lämna. Har du fler idiotfrågor?

Nej jag tänker inte ta det med åklagaren, det var du som kom med påståendet, som att du vet att det har hänt. Och att ta upp andra fall är idiotiskt, då det inte behöver betyda att så har hänt här. Så once again, hur vet du? Var du där? Varför har du inte polisanmält isåfall?
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonnieDarko
Min källa kommer från ett annat parti som har kännedom i denna krets. Jag är inte Sd:are.

Och det är din källa utan verifierbara uppgifter? Då kan man konstatera att det inget finns.

Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Nej jag tänker inte ta det med åklagaren, det var du som kom med påståendet, som att du vet att det har hänt. Och att ta upp andra fall är idiotiskt, då det inte behöver betyda att så har hänt här. Så once again, hur vet du? Var du där? Varför har du inte polisanmält isåfall?

Nä, självklart eftersom du tycks inbilla dig att ställa en idiotfråga till. Men nu är det så sörru att åklagaren har tagit upp förundersökningen vilket talar för att man kommer utreda om brottsmisstanken.
Så för vanligt folk betyder det att det utreds, och med tidigare underlag som jag länkat in så är SD inte trovärdiga. Och din motfråga är skrattretande. Hon är hur trovärdig som helst, och hon är inte ensam.
Senast redigerad av Moosky 2017-09-26 kl. 22:07.
Citera
2017-09-26, 22:05
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Jag är inte Sd:are. Se min historik. Information kommer från annat parti som är insatt i detta.

Annat parti? Moderaterna då eller?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAsparagus
Du menar att en misstänkt brottsling är en bra källa?

MGM är redan dömd i ett brottsmål

Citat:
Sommaren 2002 dömdes Bylund till villkorlig dom för våld mot tjänsteman efter att han förgripit sig med våld mot två polismän i Stockholm genom att fatta ett smärtsamt grepp om den ena polismannens tumme.
Citera
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TajtKnullaren
Det finns flera metoder för en åklagare att fälla en brottsling i dessa fallen. Om inte brottsligen själv erkänner sina brott kan man fråga runt bland bekanta och använda indirekta bevis.

Det var det jag menade med "hörsägen".
Citera
2017-09-26, 22:06
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Lite info :

Hanna Elin Erica Wig Mazeitaviciené

Är GIFT!

med byggaren Mantas Mazeitavicius

Hon visste att information om hennes otrohet skulle komma ut efter skandalen med maggan. Hon hittar på hela sexövergreppet för att hon mår inte mentalt bra. Hon är Bipolär(vilken suprise!) och har varit sjukskriven i omgångar för psykiska problem.

Här har ni en trevlig mysbild med familjen. Kan tänka mig att Mantas är måttligt glad över hennes otrohet som sker gång på gång
Bild på myspys familjen med barn och husdjur
http://www.aretrunt.se/wp-content/uploads/2015/11/Familjen-Mazeitavicius-Wigh-700x497.jpg

Myspys artikel : http://www.aretrunt.se/nar-tussen-skulle-begravas-oppnade-han-ogonen/

Hon gillar uppmärksamhet helt enkelt i kombination med bipolär och SD + kvällstidning så slutar det i katastrof som alla kan räkna ut...

Inte första gången hon är med i denna snurran.

Se :
https://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab

Helt meningslöst att outa SD politikern det handlar om. Det är ingen gift person. Men ingen mening att han ska få sitt ansikte i kvällspressen för detta påhitt. Det är rent påhitt från hennes sida. OBS är ingen SD:are. Utan de hade utvisat mig. Detta kommer slå tillbaka på henne på det personliga planet att detta är komiskt Helt enkelt bipolär fruntimmer som lallar runt i kvällspressen. Haha kommer bli en klassiker detta!
Jag kunde inte hitta någon källa i dina länkar på att Hanna lider av bipolär sjukdom.
Missade du den?
Citera
2017-09-26, 22:07
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Kan möjligen ha ett samband med att om anklagelserna stämmer så sitter det en våldtäktsman i Sveriges riksdag och är en av de personer som styr Sverige, stiftar lagar osv...
Har Hanna sagt att hon blivit våldtagen av en partikollega i rikdagen och hållit tyst om det i två år och jobbat kvar i hans närvaro?

Eller överdrev du nyss våldsamt?

Vi har haft män i riksdagen (Waberi) som öppet förespråkar kvinnomisshandel utan någon större reaktion i MSM, med bara en axelryckning jämfört med denna enbart subjektivt påstådda händelse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
När blev ett finger i fittan våldtäkt? När hon dessutom inte säger ifrån eller gör motstånd? Och de har förhållande? Anser du att alla människor som har sex egentligen våldtar varandra?

Sedan högsta domstolen fastställde att all typ av ofrivillig penetration (fingrar, flaskhals you name it) utgjorde våldtäkt.

Hur de exakta omständigheterna rörande deras förhållande såg ut kan vi endast spekulera i och därför föreslår jag att vi låter bli.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Jag kan inte låta bli att undra hur Bieler ser på det här. Hon tycks ha varit god vän med Wigh men distanserat sig från henne på senare tid. Samtidigt har hon haft en del projekt ihop med just Bylund.
Citera
Medlem
Sunt-fornufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Ta det med åklagaren som startat en förundersökning och sen tittar du på tidigare avskum som fått lämna. Har du fler idiotfrågor?

Du verkar ha mycket substans samt verkar vara helt politiskt oberoende. Har Expo stängt sitt forum idag? Ingen vet vad som hänt än! Är alla vänsterpartister kommunister för att Ohly är det tex? Liksom att alla SD röstare skulle stödja typer av aktuell händelse?! Åk tillbaka till Södertörn. Troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in