2017-09-26, 21:59
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonnieDarko
Lite info

Du behöver väl inte lägga ut bilder på hennes barn i den här sunktråden? Du är för övrigt visst en sverigedemokrat, det skiner så att säga igenom.
Citera
Medlem
0rganets avatar
Hmm fortfarande ingen bra identifikation av MGM, när folk säger FB var bättre förr så måste jag hålla med!

Linus Bylund känns inte som det är rätt person. En person med hans metrosexuella utseende skulle hålla på och knulla runt så där lösaktigt kan ju inte stämma, kan det tillkomma pojkar snart med samma anklagelser?

Det vi har är:
HW som gått ut offentligt med påståenden om att en person (hög i rang i SD) agerat med ett maktspråk grovt olämpligt och olagligt.

SD-topp som hävdar under anonymitet att de har haft en sexuell relation sedan 2012 (detta vägrar HW kommentera)

SD-toppen har tagit time out, har hår (begränsar skaran mycket)!

Dessa kan strykas:
Jeff Ahl (SD)
Per Klarberg (SD)
Då dessa tydligen snackade i riksdagen idag enligt talarlistan.
Citera
Medlem
WhatIsWrongWithMes avatar
Intressant läsning i denna tråd. I majoriteten av de andra brottstrådarna så är man jävligt snabb med att hänga ut den misstänkte gärningsmannen, det till och med uppmuntras. Men när det handlar om SD, ja då ska man sluta upp bakom MGM och försöka hyscha ner dennes identitet. Hyckleri?

Jag säger inte att HW talar sanning men det blir ändå uppenbart att många försöker dra det "så kallade" offret i smutsen genom diverse spekulationer och påhopp. Detta är en taktik som används flitigt av både muslimer samt icke muslimer då man vill tysta något som är obekvämt.

Det blir ganska genomskinligt..
Citera
2017-09-26, 22:00
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Tack!
Så då ljuger hon ju helt uppenbarligen. Om de nu haft en sexuell relation i 5 år och inte nämner detta saknar hennes version all trovärdighet. Speciellt vad hon med egna ord påstår han sade i samband med övergreppet - "att de borde träffas utanför riksdagen någon gång".

Det kan fortfarande vara våldtäkt om det har skett mot hennes vilja.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av javeliner
Du tänker inte längre än där lagtexten slutar.

I en potentiell rättegång är det självfallet av betydelse att de berörda parterna haft en sexuell relation under längre tid med varandra vilket försvaret kommer lägga stor vikt vid, är min gissning.

Självfallet skulle försvaret lägga fokus på att samtycke förelåg eller att i varje fall MGM trodde samtycke förelåg. Men det tidigare skribent gav uttryck för var att det är OK för att de hade en sexuell relation tidigare. Det är inte samma sak.
Citera
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Det är solklart att dom har stora problem med avskum som har noll respekt för kvinnor.
I dag hånar partiet HW på sociala medier och visar upp sitt rätta tryne.
Oseriöst patrask är vad SD är.
Du ljuger och har inget underlag på något förhållande öht. Återkom med underlag, och tills dess är det kvalificerat snömos.

Du ska inte snacka om underlag, du har fortfarande inte berättat hur du kan veta att någon tryckt upp Hanna mot en vägg. Att någon påstår det är inte samma sak som att det är fastslaget att så har hänt, så berätta, hur vet du?
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonnieDarko
Lite info :

Hanna Elin Erica Wig Mazeitaviciené

Är GIFT!

med byggaren Mantas Mazeitavicius

Hon visste att information om hennes otrohet skulle komma ut efter skandalen med maggan. Hon hittar på hela sexövergreppet för att hon mår inte mentalt bra. Hon är Bipolär(vilken suprise!) och har varit sjukskriven i omgångar för psykiska problem.

Källa tack och då vill vi ha ett läkarutlåtande först och främst och sedan orsaken till sjukskrivningarna.
När du ändå är igång kanske du kan specificera lite mer om förgående kultur inom partiet där just Linus Bylund skickar mail till en av de utpekade dräggen.

Citat:
Jag vaknar i ett rum som partiet hyrt i Almedalen. Min klänning är uppkavlad till midjan, han ligger bredvid. Jag känner värk i underlivet, säger hon.

Citat:
SD-ledning teg om sexlarmet
http://www.expressen.se/nyheter/sd-ledning-teg-om-sexlarmet/

Så att deras trovärdighet är ungeför 0,000000%.
Citera
2017-09-26, 22:01
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Du ska inte snacka om underlag, du har fortfarande inte berättat hur du kan veta att någon tryckt upp Hanna mot en vägg. Att någon påstår det är inte samma sak som att det är fastslaget att så har hänt, så berätta, hur vet du?

Ta det med åklagaren som startat en förundersökning och sen tittar du på tidigare avskum som fått lämna. Har du fler idiotfrågor?
Citera
2017-09-26, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Hmm fortfarande ingen bra identifikation av MGM, när folk säger FB var bättre förr så måste jag hålla med!

Linus Bylund känns inte som det är rätt person. En person med hans metrosexuella utseende skulle hålla på och knulla runt så där lösaktigt kan ju inte stämma, kan det tillkomma pojkar snart med samma anklagelser?

Det vi har är:
HW som gått ut offentligt med påståenden om att en person (hög i rang i SD) agerat med ett maktspråk grovt olämpligt och olagligt.

SD-topp som hävdar under anonymitet att de har haft en sexuell relation sedan 2012 (detta vägrar HW kommentera)

SD-toppen har tagit time out, har hår (begränsar skaran mycket)!

Dessa kan strykas:
Jeff Ahl (SD)
Per Klarberg (SD)
Då dessa tydligen snackade i riksdagen idag enligt talarlistan.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Linus_Bylund
Citera
2017-09-26, 22:03
Medlem
[quote=Moosky|61896939]Källa tack och då vill vi ha ett läkarutlåtande först och främst och sedan orsaken till sjukskrivningarna.
När du ändå är igång kanske du kan specificera lite mer om förgående kultur inom partiet där just Linus Bylund skickar mail till en av de utpekade dräggen.

Min källa kommer från ett annat parti som har kännedom i denna krets. Jag är inte Sd:are.
Citera
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Wigh är jäkligt instabil och ute efter hämnd det blev uppenbart nu. Ord står mot ord så polisanmälan är överflödig, jag får en måltavla på ryggen Vad fan hon får alltså inte en måltavla på ryggen genom att i nationell tv komma med anklagelser logiken någon? Den logiken återfinns i att hon hellre sätter sin dotter i koranskola för att muslimer respekterar kvinnor än låter dottern engagera sig i SDU.

TV4 såg ett scoop och valde att gå på scoopet allt för att fälla SD innan källan och historien kollas upp Det här är en lika stor om inte ännu större skandal än kvinnan som fick slöjan avdragen. Vem behöver alternativ media när msm gör jobbet.

http://www.friatider.se/hanna-wigh-skulle-hellre-s-tta-min-dotter-i-koranskola-n-i-sd
Citera
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAsparagus
Du menar att en misstänkt brottsling är en bra källa?
Titta på hela inslaget, t.ex. när hon blir konfronterad med påståendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in