Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Problemet är väl att hennes befintliga miljoner sitter och gottar till sig. Må hon vara inlåst jävligt länge och göra väldigt dåliga affärer via korkade fonder så det är slut den dagen hon klarar av en riskbedömning. De pengarna är åstadkomna via att hon trampat på många människor i sin s.k "företagsanda". Smutspengar.
Edit. Märkligt att hon inte ombesörjer sina barn med tanke på att de bett mormor om mer pengar?
Edit nr 2. JB hade hand om det andra kontot (tomt på drygt 3 månader) och det verkar vara rejält med lån på dåliga villkor som ska betalas av. Pengarna är nog slut den dag hon släpps ut?
Jag förstår egentligen inte varför de som missbrukat sitt uppdrag/förtroende som hon inte blir återbetalningsskyldiga till staten, åtminstone till en viss del av vad som tjänats in.
Hon placerade t.ex ett stort antal barn hos en skuldsatt person där alkohol, bråk osv förekom.
Sen flyktingsexet och all annan skit, som flyktingar boende hemma hos henne.
Hon har brustit i ansvar ungefär så mycket som det går, ändå ska våra skattepengar m.m hamna på hennes konto. Är sjukt fel.
Ja, det är märkligt att hennes barn behövde be mormor om pengar. Hon är inte bara empatistörd utan också gniden och snål. Barnen måste väl utföra visa "familje-tjänster" (hushållsnära tjänster hehe) för att erhålla sin fickpeng. Som att fixa med menedsvittnen, muta o.dyl.
OM pengarna tar slut, tar även JB:s och DB:s lojalitet slut? Det kan man undra.
Jag hoppas att pengarna är slut den dag hon släpps fri. Egentligen hoppas jag på att hon aldrig släpps fri, men det är ju att hoppas på för mycket.
Tar pengarna slut medan hon sitter inne så får hon ju sänka ribban lite när det gäller mutor, hot och trakasserier. Får väl in en och annan liten peng genom knyppling o.dyl på Hinseberg.
Då blir nivån mer så här:
JM: "Du får en tjuga om du krossar knäskålarna på bögvakten som jävlas med mig".
Annan intern: WTF? En tjuga? Det kan du fetglömma, psykkärring."