2017-09-26, 19:52
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Det intressanta är då att feministiska Hanna Wigh har en sexuell relation med detta "svin"😁

Av vilken anledning skulle det vara intressant ?

Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Uppmärkelsehoran har alltså kommit på kant med sitt ligg hon haft sedan 2012 och väljer att anmäla denne för våldtäkt?

En typisk kvinna med hämndbegär och storhetsvansinne alltså.. förvånande.

Eftersom hon legat med hunken sedan 2012 bör den utpekade vara snygg, och ha koppling till Falköping.
Listan på potentiella kandidater borde med dessa detaljer minska drastiskt.

Hora, hämndbegär, storhetsvansinne, hunken, påstådd sexuell relation. Du visar solklart på den kvinnosyn som råder bland SD-slöddren. Du ska ha stort tack för din enfald
Citera
2017-09-26, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BnH
True. Kommer ej gå att bevisa varken till eller ifrån i detta fall då det är ord mot ord men MGM lär bli uthängd som väldtäktsman för resten av sitt liv.
Oerhört tragiskt oavsett sanningshalt

Varför SD går så hårt ut och kan även bero på att de vet att denne man är notorisk och kommer hans namn ut kan fler kvinnor slå sina kloka huvuden ihop och anmäla honom tillsammans. Det blir enklare att tysta ner om hans namn inte kommer ut. Jämför med Trump
Citera
2017-09-26, 19:53
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Varför ska Richard Jomshof polisanmäla? Wigh får väl anmäla om hon vill.

Jag har svarat på den frågan i inlägget du citerat.
Citera
2017-09-26, 19:53
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det tror du... Jag är bekymrad över din kvinnosyn. Om du har ett sexuellt förhållande med en kvinna är det då din rätt att fingerpulla henne när du vill? Mot hennes vilja? Kan du ge mig en enda anledning varför den här SD kvinnan skulle ha sökt hjälp hos Jomshof om hon hade tyckt om fingerpullandet eller åtminstone accepterat det även om hon inte varit med på det? Jag frågar främst med tanke på hon 2016 ändå var med på SD-tåget.

Svaret i frågan är att kvinnan är slug som en orm, antingen ville hon knulla Jomshof eller mer sannolikt var redan där inne på sina hämndplaner som hon nu landsatt på headlines i Aftonbladet.
Herregud, de har varit KK sedan 2012. Och du tror att hon ofrivilligt blivit pullad i ett hörne av riksdagshuset?
Citera
2017-09-26, 19:54
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Om det stämmer att Richard Jomshof valde att inte polisanmäla det påstådda övergreppet så ska han naturligtvis sparkas ut ur partiet. Visst, det kan ha varit så att han inte tog hennes uppgifter på allvar men det spelar ingen roll, en historia av det här slaget måste anmälas, om inte annat för att markera att partiet tar övergreppsanklagelser på allvar. Med tanke på detta så borde det ha saknat relevans för Jomshof att Wigh inte ville namnge någon eller göra en polisanmälan själv.

Jag tror inte Jomshof medvetet försökte mörka detta utan bara att han är helt inkompetent i rollen som partisekreterare. När MK manövrerade ut Söder och satte sin hantlangare på platsen som partisekreterare la han grunden för den här sorters skandaler.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag har svarat på den frågan i inlägget du citerat.
Vem skulle han polisanmäla?
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Varför ska Richard Jomshof polisanmäla? Wigh får väl anmäla om hon vill.

Precis för man kan inte anmäla åt någon annan, då säger polisen att offret måste göra anmälning om denne är vuxen. Så självklart att han sa åt henne att anmäla då hon är offret.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strommingen
Hanna själv sa i TV4 Nyheterna ikväll att inte heller ens sexpartner får begå övergrepp. Så förstod i alla fall jag det hon sa och då hon inte dementerade så blev det på ett sätt ett indirekt medgivande att hon och GM haft ihop det. Det gör också övergreppet enklare att förstå såtillvida att GM trodde att Hanna inte skulle misstycka. Hanna har det nog inte lätt nu med sitt liv och sina relationer. Men det finns såklart många framfusiga tuppar i toppolitiken och i alla partier. SD behöver se till sina.

I forumet " politik " i tråden " politiker " finns om HW. Där länkas till en Aftonbladetintervju där de talar med den utpekade SD - riksdagsmannen. Han berättar att de haft sexrelation sedan 2012. Än på hennes initiativ än på hans.

Är det fortfarande skandal som SD ska ta på sig? Hur ställer sig månne Kalla Fakta till denna bekännelse? Aftonbladet ger ut det så man kan lyssna på intervjun.

Jag anser HW har gjort bort sig, och därtill sensationsjournalistiken på TV 4.
Citera
2017-09-26, 19:55
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteibla

Vet du vad en partisekreterare har för roll i ett parti ? slå upp detta innan du ställer inte så intelligenta frågor.
Citera
2017-09-26, 19:56
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Av vilken anledning skulle det vara intressant ?

Hora, hämndbegär, storhetsvansinne, hunken, påstådd sexuell relation. Du visar solklart på den kvinnosyn som råder bland SD-slöddren. Du ska ha stort tack för din enfald

Verklighet min vän. Verklighet.
Jag håller varken till i SD kören eller andra politiska trångsyntheter, däremot är jag inte drabbad av den rådande epidemin i landet kallad "politisk korrekthet"
Verkligheten är jobbig för dig, jag förstår det.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Här är kvällens klipp från TV4 med Hanna Wigh.

http://www.tv4.se/nyheterna/klipp/sd-riksdagsman-utreds-f%C3%B6r-sexualbrott-3936351

Undra vad HWs sambo tycker efter det inslaget?
Citera
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteibla

JÖSSSES. Hon berättade för Jomshof om det inträffade inklusive vem det var men han var inte intresserad att lyssna. SUCK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in