2017-09-26, 19:10
Medlem
linkebodabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfamiso
https://gyazo.com/963abc27bcde8289ca51462f3783ab8d

Tror kvinnan på bilden har kort hår (det är väl en kvinna?), och det som ser ut som något hästsvansliknande är skugga på plankväggen i bakgrunden. Den väggskuggan börjar redan framför hennes ansikte.
Jag tycker det snarare ser ut som att hon har satt upp sitt hår till en tofs/hästsvans baktill.
Citera
2017-09-26, 19:11
Medlem
Jag har inte ens aning om varför jag inte kan se bilden på denna "stallkvinna"

Skulle någon kunna lägga upp den på ngt vettigt ställe ?
Citera
2017-09-26, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linkebodabo
Just det är väl inte så osannolika om BO fortfarande levde medan MGM1 (EG) var i Borensberg och hon är GM som var kvar och vaktade, men flippade ur..
Det mest osannolika är ju tidpunkten på dygnet.
Har hon flippat ur så är det ännu mer osannolikt. Betänk att det är minst 400 meter att ta sig en söndageftermiddag mitt i ljusaste sommaren. Tror garanterat att någon skulle sett henne då.
Citera
2017-09-26, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alfamiso
https://gyazo.com/963abc27bcde8289ca51462f3783ab8d

Tror kvinnan på bilden har kort hår (det är väl en kvinna?), och det som ser ut som något hästsvansliknande är skugga på plankväggen i bakgrunden. Den väggskuggan börjar redan framför hennes ansikte.
Kan det vara en fet man? Det ser ut som byst- men en överviktig man kan väl se ut så från sidan i en tight skjorta??
Men det bör finnas bättre bilder-om personen gått runt så borde finnas spår på kranar osv.
Handtaget på stalldörren-
Citera
2017-09-26, 19:18
Medlem
linkebodabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomfuck
Har hon flippat ur så är det ännu mer osannolikt. Betänk att det är minst 400 meter att ta sig en söndageftermiddag mitt i ljusaste sommaren. Tror garanterat att någon skulle sett henne då.
Vi vet ju dock varken var eller vart hon har gått.
Vi vet ju bara att 2 har blivit brutalt mördade i närheten under just denna söndageftermiddag mitt i ljusaste sommaren.
Citera
2017-09-26, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Källa på att ingen känner igen henne? Denna kvinna var "helt täckt i blod" först i denna tråd.

Detta är veckor sedan.

Räcker det med att dom som äger stallet inte känner igen kvinnan och hon borde inte vara i deras stall?
Citera
2017-09-26, 19:30
Medlem
Vart kommer bilden på stalltjejen ifrån?

Någon på Flashback som trollar eller vad?
Citera
2017-09-26, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gottemor
Räcker det med att dom som äger stallet inte känner igen kvinnan och hon borde inte vara i deras stall?
ja det räcker
-hästarna var förmodligen ute-inte inne i stallet,
det finns ingen orsak för någon vanlig mänska att gå in i ett främmande stall-om hon varit intresserad av att klappa hästarna -skulle hon inte ha dragits till vattenkranarna-
men bilden är suddig och det har hela tiden sagt att det är en kvinna- men det skulle kunna vara en man ..
Konstig mänska ! Naken underkropp.
Önskar det fanns bilder från andra vinklar.
Citera
2017-09-26, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwart
Jag kollar på en förstorad bild i datorn och det ser absolut inte ut som det står någon i dörröppningen.
Det skulle kunna vara någon som står i dörröppningen med böjd arm i svart jacka. Eller så är det skuggor från den halvöppna dörren kanske? Men visst fan är bilden intressant! Kolla datum och klockslag! GM borde precis ha kommit tillbaka från Borensberg vid den tiden. Sen är det ju så också att Polisen går inte ut med allt man analyserar och tittar på. Om de fortfarande arbetar med bilden och identifiering så kan de mycket väl hålla på den informationen.
Citera
2017-09-26, 19:43
Medlem
Om vi antar att kvinnan har med brottet att göra. Vad är isåfall motivet att springa runt kring stall i närheten efter brottet. Får inte ihop det.
Citera
2017-09-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Jo, jag skrev att alla uppgifter utom färgen stämmer med vad som skrivits i tråden innan.

Antagligen fel bil. Kollade du alla första bokstäver eller gick du rakt på R för att den liknar H?
är det två olika-
Den mintgröna har H ?
Citera
2017-09-26, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Om vi antar att kvinnan har med brottet att göra. Vad är isåfall motivet att springa runt kring stall i närheten efter brottet. Får inte ihop det.
Kanske byter om från blodiga kläder till något annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in