2017-09-26, 17:20
Medlem
Matamoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Man får riktigt obehagliga vibbar av Hanna Wighs beteende. Känslan är en person som gått med i SD bara för att göra karriär (via sängen) men knappt vet något om deras politik. Nu anklagar hon SD för att "radikaliseras", men när Hahne/Kasselstrand blev uteslutna så var hon kritisk mot just det. Antagligen för att de var snygga unga gossar.

Hon verkar minst sagt psykiskt labil, som anklagar än den ena, än den andra, och hamnar i regelrätt slagsmål. Detta, och inkompetensen, har gjort att karriären inom SD tagit stopp trots att hon utnyttjat sängvägen till max. Då har hon blivit bitter, och så blev det så här.

Media (TV4/Kalla Fakta) som alltid gör allt för att skada SD hakar på Hannas lögner och hon fick säkert en slant för besväret. Där har ni nog essensen i denna historia i korthet

Kan bara hålla med. Hon verkar fullständigt labil. Märkte det redan för några år sen
Citera
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Jag vet inte, men när jag hör inspelningen (med justerad pitch) så tänker jag instintivt "Marcus Wiechel" ...

Usch, man är inte sann....sitter här och spekulerar som en skvallerkärring.
Och nu såg jag att det är en "skådespelare som läser in ..."
Slut på det roliga alltså.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Jag är rätt tveksam till att han sitter hemma med perfekt bakåtslick efter att ha haft ångest över denna ödesdag i en månads tid?

Fast han var på jobbet idag och då var han knappast rufsig i håret. Dessutom kom detta som en otrolig överraskning då ( om det är han) så han var knappast särskilt förberedd på det..
Citera
2017-09-26, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Gått vidare med det internt. Ingen blev informerad. Han sket i det. Jimmy Åkesson fick inget veta. Det stinker.

Självklart ska man inte riskera att försvåra en eventuell polisutredning med att sprida uppgifter om ett misstänkt brott.
Citera
Medlem
QUENIBUMs avatar
Kan ni som försöker koppla någon till röstet i Aftonbladets intervju snälla sluta med detta? Det står ju klart och tydligt att rösten i klippet är en skådespelare som återger det den intervjuade sa. Hur jävla svårt ska det vara att läsa det?
Citera
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
MENA-beteende av SD - toppen.
Citera
2017-09-26, 17:22
Medlem
Kycklingmedcurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orobanche
Om du hade varit observant hade du sett skylten som kom upp i vänster hörn: Det är en skådespelare som läser ...
Den skylten missade jag också isåfall. Kollade igen och såg den inte då heller

EDIT: En tredje koll så dök den upp i någon skund vid slutet.... Nu har man ödlsat en timme på spekulationer helt i onödan...
Senast redigerad av Kycklingmedcurry 2017-09-26 kl. 17:24.
Citera
Medlem
Utifrån det man läser i media så verkar hela saken lukta lång väg.
Hoppas att det så kallade "offret" får rätt om anklgelserna stämmer.
Likaså hoppas jag att den som blivit anklagar få upprättelse om man kommer fram till att detta inte stämmer. Kom ihåg alla att det bara snart är 11 månader kvar till val..sen får ni själva tänka ut resten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Lögn. Han rekomenderade inte polisanmälan utan försökte byta ämne.

Nej, det är mediebilden som inte ens gick att styrka med ett hårdklippt inslag men förhåller man sig till verkligheten så rekommenderade han polisanmälan.
Citera
Medlem
En annan sak som precis slog mig. I Aftonbladet-artikeln (http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation) går att läsa:

Citat:
"Jag har sökt hjälp för sömnsvårigheter och ångest långt innan jag visste att det här programmet ens skulle sändas. Nu kommer alla att koppla ihop de två sakerna. Men det är ingenting jag kan göra någonting åt."

UNT skrev för en dryg vecka sedan (http://www.unt.se/nyheter/omvarld/pavel-gamov-sjukskriven-ar-utbrand-4761955.aspx) om riksdagsledamoten P*vel G*mov. I artikeln går att läsa "Han förklarar att sjukskrivningen är ett resultat av utmattningssyndrom, och vill inte lämna några närmare detaljer."

Vad tror Flashback om detta?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Vi har nu fått förklaringen. Varför berättade inte Hanna att de haft en sexuell relation i många år😁 Patetisk tjej som nu får gå med svansen mellan benen..

Jag förstår inte varför den utpekade ickenegren nu säger att de har haft sexuell relation?

Det är ju lika irrelevant som om de gått tillsammans på badhuset för att simma en gång i veckan, eller om de brukade ta en kaffe ihop vid tiosnåret på onsdagar eller brukade byta recept på smulpajer.

Det är som ett udda svar när man blir anklagad inför hela Sverige att man våldtagit en riksdagsman. Vi har knullat till och från.

Jaha, men det var ju inte ett svar för fan. Vad är det för fel på den jävla ickenegern?
Citera
2017-09-26, 17:23
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Du får ta fram anmälan skrev jag och det betyder att något letande efter länkar till suspekt media inte är hållbart. Sluta upprepa om att läsa om något som inte är verifierat.

Sök själv i trådarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in