2017-09-26, 17:11
Medlem
KiteOnTiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Något att beakta:

Hanna Wigh berättar att hon varit öppen med sina mediciner, narkotikaklassade smärtmedicinen Citodon.

https://www.skovdenyheter.se/article/wigh-sjalvklart-ar-jag-sarad/

Jag har för mig men saknar källan att Hanna Wigh gått ut med att hon även tar olagliga mediciner på grund av sina smärtor. Är man hög på tabletter kan ett frivilligt sexmöte bli en våldtäkt som en ren efterhandskonstruktion fastän det stämmer i målsägandes hjärna.

Olagliga mediciner åsidosatt men vet du vad som krävs i Sverige för att ett preparat ska bli narkotikaklassat? Citodon... pyttsan, en dubbel Alvedon med lite kodein.
Citera
2017-09-26, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Jomshof sket inte i det utan rekommenderade polisanmälan.

En partisekreterare skiter i det om inte alarmklockorna går igång utav bara helvete när det det handlar om sexuella övergrepp i sitt eget parti. Utfört av en partiets riksdagsmedlemmar. Det är helt makalöst.

han lallar bara vidare som om inget hänt. Äsch det var bara en av grabbarna, Säger sig inte berätta det vidare till någon. Va?
Citera
Bannlyst
Vad finns det för belägg för att Hanna och Linus skulle haft en relation?
Citera
Medlem
När kommer filmen? "Häradsbetäckaren och kaninkokerskan nattjobbar i riksdagen"
Citera
2017-09-26, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orobanche
Aftonbladet har en längre intervju med den utpekade mannen som har haft ett längre förhållande med HW och som han säger själv: alltid stått vid hennes sida.
Förhållandet orsakade HW skilsmässa och därefter har den utpekade mannen involverat sig med en annan kvinna. Han nekar bestämt till alla anklagelser och lovar att till fullo samarbeta med åklagaren.

Är HW en hämndgalen ratad kvinna?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation

Ja, det är hon.. kolla hela hennes partihistoria så är den röda tråden.. en tjej som ställer till problem för partikamrater när hon inte får som hon vill.. Fruktansvärt att anklaga någon för sådant här.. när man haft en närra, sexuell relation.
Citera
2017-09-26, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
En partisekreterare skiter i det om inte alarmklockorna går igång utav bara helvete när det det handlar om sexuella övergrepp i sitt eget parti. Utfört av en partiets riksdagsmedlemmar. Det är helt makalöst.

Och vad menar du att han skulle gjort? Lösa det som man gör i Angered eller som man normalt gör i civiliserade länder, anmäla till polisen.
Citera
2017-09-26, 17:15
Medlem
DesperateSourZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Linus Bylund har alltid gelé.. och bakåtkammat hår.. här är en person som är rufsig i håret.. tveksamt om det är han..

Skulle du tänka på frisyren om du "varit med" i kalla fakta kvällen innan?

Bylund är ett svin.
Citera
2017-09-26, 17:15
Medlem
kuntakinte55s avatar
Frågan är väl varför ärendet får så stort utrymme i media?

En kvinna säger att hon blev trakasserad för fem år sedan utan att ens tala om vem som gjorde det. Klart det är dåligt men är hon i så fall den enda kvinna på den nivån som blivit trakasserad de senaste fem åren?
Citera
2017-09-26, 17:16
Bannlyst
Jag vill bara upplysa er om att det står i slutet av Aftonbladet-filmen att det är en skådespelare som har läst in sd-ledamoten
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Och vad menar du att han skulle gjort? Lösa det som man gör i Angered eller som man normalt gör i civiliserade länder, anmäla till polisen.

Gått vidare med det internt. Ingen blev informerad. Han sket i det. Jimmy Åkesson fick inget veta. Det stinker.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DesperateSourZ
Skulle du tänka på frisyren om du "varit med" i kalla fakta kvällen innan?

Bylund är ett svin.

Han var ju på jobbet idag.,
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Läs om, läs rätt. Länkar finns redan i trådarna.

Du får ta fram anmälan skrev jag och det betyder att något letande efter länkar till suspekt media inte är hållbart. Sluta upprepa om att läsa om något som inte är verifierat.

Citat:
Förundersökning inledd om misstänkt uppmärksammat sexualbrott

2017-09-26
Chefsåklagare Maria Sterup vid Särskilda åklagarkammaren har inlett en förundersökning med anledning av medieuppgifter om sexualbrott mot en kvinna i riksdagen. En polisanmälan om sexuellt ofredande har inkommit.

Citat:
Nu kommer jag att vidta utredningsåtgärder för att säkra bevisningen i målet. Vi behöver komma i kontakt med målsäganden för att kunna erbjuda henne stöd i form av ett målsägandebiträde, säger Maria Sterup.
https://www.aklagare.se/nyheter-press/pressmeddelanden/?newsId=00C50A73F7125474
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in