2017-09-26, 17:17
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vad finns det för belägg för att Hanna och Linus skulle haft en relation?

Kolla skvallertråden om Linus Bylund, den är bara 10 sidor.
Citera
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Linus Bylund har alltid gelé.. och bakåtkammat hår.. här är en person som är rufsig i håret.. tveksamt om det är han..
Jag är rätt tveksam till att han sitter hemma med perfekt bakåtslick efter att ha haft ångest över denna ödesdag i en månads tid?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Frågan är väl varför ärendet får så stort utrymme i media?

En kvinna säger att hon blev trakasserad för fem år sedan utan att ens tala om vem som gjorde det. Klart det är dåligt men är hon i så fall den enda kvinna på den nivån som blivit trakasserad de senaste fem åren?

PK media är desperata och griper de halmstrån som finns
Citera
Medlem
Orobanches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukeperry
Tycker inte det här låter som vare sig fransson eller bylund

Om du hade varit observant hade du sett skylten som kom upp i vänster hörn: Det är en skådespelare som läser ...
Citera
2017-09-26, 17:18
Medlem
Precis som någon annan skrev så säger personen i inspelningen på Aftonbladet att han "inte varit inblandad i partiledningen". Vad menas egentligen med att vara "inblandad"? Att man inte suttit med där? Vilka sitter i så fall med där kan man anta? Partistyrelsen + talespersoner?

Samtidigt har jag hört/läst någon annanstans, minns just nu inte var, att personen ska ha varit högt uppsatt och jobbat nära partiledningen? Någon annan kanske kan fylla i med information här? I så fall står ju två uppgifter i total konflikt med varandra.

L*nus B*lund som det skrivits om är/var ju en av Jimmie Åkessons närmsta män. Man kan tänka sig att han skulle kunna varit "inblandad" i partiledningen kanske?

Jag har också förstått det som att Osc*r Sjöst*dt finns på listan över troliga personer. Han är ju ekonomiskpolitisk talesperson idag; så sitter han i partiledningen? Josef Fransson verkar så vitt jag vet inte ha några talespersonsuppdrag.

Vilka av riksdagsledamöterna kan man påstå inte varit "inblandade" i partiledningen?
Citera
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Jag vet inte, men när jag hör inspelningen (med justerad pitch) så tänker jag instintivt "Marcus Wiechel" ...

Usch, man är inte sann....sitter här och spekulerar som en skvallerkärring.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Något att beakta:

Hanna Wigh berättar att hon varit öppen med sina mediciner, narkotikaklassade smärtmedicinen Citodon.

https://www.skovdenyheter.se/article/wigh-sjalvklart-ar-jag-sarad/

Jag har för mig men saknar källan att Hanna Wigh gått ut med att hon även tar olagliga mediciner på grund av sina smärtor. Är man hög på tabletter kan ett frivilligt sexmöte bli en våldtäkt som en ren efterhandskonstruktion fastän det stämmer i målsägandes hjärna.

Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Läs artikeln "Kalle Anka".

Orsaken som angetts är att Karlsson är orolig för Hanna Wighs hälsa.

Till oss säger Hanna Wigh att beskedet kom överraskande, att hon själv inte uppfattat några tecken på vikande hälsa.

Citat:
Hanna Wigh berättar att hon varit öppen med sina mediciner, narkotikaklassade smärtmedicinen Citodon.

- Den har en snabb tillvänjningsprocess, konstaterar hon men har inte upplevt att hon vid något tillfälle uppfattats som drogad.

https://www.skovdenyheter.se/article/wigh-sjalvklart-ar-jag-sarad/

Dåså, var är studierna att Citodon har den bieffekten att man inbillar sig att man är våldtagen när man haft frivillig sex?

Påståendena i den här tråden är osannolikt galna. Och den här tråden kommer media att kunna ösa galenskaper om SD-sympatisörer. Det är ju helt otroligt galet.
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Man får riktigt obehagliga vibbar av Hanna Wighs beteende. Känslan är en person som gått med i SD bara för att göra karriär (via sängen) men knappt vet något om deras politik. Nu anklagar hon SD för att "radikaliseras", men när Hahne/Kasselstrand blev uteslutna så var hon kritisk mot just det. Antagligen för att de var snygga unga gossar.

Hon verkar minst sagt psykiskt labil, som anklagar än den ena, än den andra, och hamnar i regelrätt slagsmål. Detta, och inkompetensen, har gjort att karriären inom SD tagit stopp trots att hon utnyttjat sängvägen till max. Då har hon blivit bitter, och så blev det så här.

Media (TV4/Kalla Fakta) som alltid gör allt för att skada SD hakar på Hannas lögner och hon fick säkert en slant för besväret. Där har ni nog essensen i denna historia i korthet
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Gått vidare med det internt. Ingen blev informerad. Han sket i det. Jimmy Åkesson fick inget veta. Det stinker.

Sluta, någon visste kanske att de hade en sexuell relation. Rena påhitt är svårt att veta något om..
Citera
2017-09-26, 17:19
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Linus Bylund har alltid gelé.. och bakåtkammat hår.. här är en person som är rufsig i håret.. tveksamt om det är han..

Han kanske var lätt rufsig i håret vid intervjun. Pressad som han är tänker man knappast på frisyren.
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Kolla skvallertråden om Linus Bylund, den är bara 10 sidor.

Står det att han är tidigare dömd för våld mot tjänsteman?

Wiki
Citat:
Sommaren 2002 dömdes Bylund till villkorlig dom för våld mot tjänsteman efter att han förgripit sig med våld mot två polismän i Stockholm genom att fatta ett smärtsamt grepp om den ena polismannens tumme. Bylund uppmärksammades i media 2014 när han tog partikamraten Michael Hess i försvar efter en kontroversiell kommentar. Hess menade att det finns ett samband mellan våldtäkter i Sverige och antalet invandrare från Mellanöstern och norra Afrika.
Citera
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Lögn. Hon sökte "hjälp" med dold kamera i samarbete med TV4. Och Jomshof sket inte i det utan rekommenderade polisanmälan.

Lögn. Han rekomenderade inte polisanmälan utan försökte byta ämne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in