2017-09-26, 17:07
Medlem
Det är ju väldigt intressant det här att än en gång när en kvinna träder fram och berättar om ett sexuellt övergrepp mot henne så är det till 95% i denna tråd hon som skuldbeläggs. Det är hon som ska hålla käften. Det är hon som är en hora. Det är hon som bara är ute efter att sabotera. Om hon nu eventuellt råkade ut för det hon beskriver så förtjänade hon det säkert. Hon ska ge fan i att försöka skada partiet.

Det finns ingen som tycker att idioten som gjorde detta mot henne har någon som helst skuld i det hela? Inte ens lite?

Om vi nu utgår från att det hon beskriver är sant - vilket inte är orimligt med tanke på andra vittnesmål som kommit fram är i samma linje - varför är det så få som lägger skulden på den som verkligen förtjänar det? Varför är det ingen som klandrar våldtäktsmannen?

Fundera på det och säg sedan att det inte förekommer en manskultur bland SD-anhängare.
Citera
2017-09-26, 17:07
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Något att beakta:

Hanna Wigh berättar att hon varit öppen med sina mediciner, narkotikaklassade smärtmedicinen Citodon.

https://www.skovdenyheter.se/article/wigh-sjalvklart-ar-jag-sarad/

Jag har för mig men saknar källan att Hanna Wigh gått ut med att hon även tar olagliga mediciner på grund av sina smärtor. Är man hög på tabletter kan ett frivilligt sexmöte bli en våldtäkt som en ren efterhandskonstruktion fastän det stämmer i målsägandes hjärna.

Lägg av. Den idioten som antastade henne har gått hem enligt Åkesson och det gör man inte frivilligt om man inte har lik i lasten.
Jag tror inte detta är specifikt för SD, utan det finns säkert rötägg i alla partier.
Men tjejen i går på TV verkade väldigt trovärdig, och att blanda in mediciner i detta är väl verkligen att smutskasta partiet om det är så ont om folk att man måste anlita tablettmissbrukare till hennes uppgifter.
Som sagt, alla partier har rötägg, men jag har en känsla av att SD ligger i topp där.
Citera
2017-09-26, 17:08
Medlem
Sopphjonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Svartsjukegrej?
Hon har varit otrogen i ett förhållande.
Hennes pojkvän får veta, blir förbannad o trycker upp ett par fingrar i slampan.

En spekulation som alla andra här....

Kan du sluta vara så tröttsamt pubertal... suck
Citera
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopphjonet
Det hörs på Josef Fransson att han är från Skövde, det gör det inte på personen i Aftonbladets intervju.

Två saker som talar emot Linus Bylund: läspar han inte lite? Det tycker jag inte mannen i Aftonbladet gör.
Och varför skulle HW tacka för hans stöd i Wordpress för att i nästa andetag peka ut honom?
Stödet gällde de tidigare trakasserierna av Håkan Borg som sedemera fick kicken från sd.
Citera
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Vilka tabletter tar Hannah? Eller vad brukar hon injicera för smärtstillande? Samma som Michael Jackson?

Vilka är bevisen för att dessa smärtstillande har den effekten? Det måste vara grymt kraftiga, typ såna som man får när man ska sövas inför operationer du pratar om.

Så, jag utgår från att du inte är någon som bara skulle häva ur dig vad som helst så jag ser fram emot dina svar angående dessa smärtstillande tabletter eller antagligen injektioner som du pratar om?

Läs artikeln "Kalle Anka".

https://www.skovdenyheter.se/article/wigh-sjalvklart-ar-jag-sarad/

Citat:
Orsaken som angetts är att Karlsson är orolig för Hanna Wighs hälsa.

Till oss säger Hanna Wigh att beskedet kom överraskande, att hon själv inte uppfattat några tecken på vikande hälsa.

Citat:
Hanna Wigh berättar att hon varit öppen med sina mediciner, narkotikaklassade smärtmedicinen Citodon.

- Den har en snabb tillvänjningsprocess, konstaterar hon men har inte upplevt att hon vid något tillfälle uppfattats som drogad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lukeperry
Här finns en version av intervjun med lite justerad pitch. Kanske gör det lättare att höra vem det är:
https://dropfile.to/FXz2MAV

originalintervjun:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-en-bra-relation

Tycker inte det här låter som vare sig fransson eller bylund
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Läs om, läs rätt. En polisanmälan gjordes då och polisen la ner det eftersom det inte fanns något att gå efter. Samma läge, bara ord.

Ja jag klar nästa år med min utblidning. Du kan få 10% rabatt sen när du behöver besöka kliniken jag ska jobba på.

Bra då¨tar du fram den anmälan och belägger det påståendet. För du vet att nyheter i dag är ingen som helst trovärdig källa. Och jag tror inte Samhall har några kliniker då det gäller psykiatriska diagnoser.
Citera
2017-09-26, 17:09
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Vi har nu fått förklaringen. Varför berättade inte Hanna att de haft en sexuell relation i många år😁 Patetisk tjej som nu får gå med svansen mellan benen..
Återigen den bedrövliga kvinnosynen inom SD med sympatisörer. Men nä då det är invandrarna som beter sig illa
Citera
2017-09-26, 17:10
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Man kan bara konstatera att vilken tjej som helst kan komma till riksdagen i ett parti som törstar efter kvinnliga riksdagsledamöter. Synd att SD hittade ett knarkande vrak från Falköping.
Kallar du snubben, Mikael Wiehes yngre kopia till utseendet, från Sölvesborg också för ett knarkande vrak? Han knaprade säkert också och i allra högsta grad nere i skiten när han sjukskrev sig för depression och sitt svåra spelmissbruk. Man ska inte skämta om människor sjukdomar, men det är något som är fel när det blir okej att någon hålögt sitter och spelar bort sin lön - medborgarnas skattepengar.
Citera
Medlem
Orobanches avatar
Aftonbladet har en längre intervju med den utpekade mannen som har haft ett längre förhållande med HW och som han säger själv: alltid stått vid hennes sida.
Förhållandet orsakade HW skilsmässa och därefter har den utpekade mannen involverat sig med en annan kvinna. Han nekar bestämt till alla anklagelser och lovar att till fullo samarbeta med åklagaren.

Är HW en hämndgalen ratad kvinna?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-bra-relation
Citera
Medlem
Med tanke på att HW är psykiskt labil, så är det kanske inte så konstigt att ingen i SD har reagerat på anklagelserna. Man får ju inte glömma att HW faktiskt själv tagit initiativ till sex med den påstådde gärningsmannen under tidigare tillfällen i deras sexrelation.
Det är väl bara en önskedrömmande PK media som sätter hela sin tillit till psykfallet.
Citera
2017-09-26, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Tror det är Bylund bara för han har varit helt tyst på twitter.

Linus Bylund har alltid gelé.. och bakåtkammat hår.. här är en person som är rufsig i håret.. tveksamt om det är han..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in