2017-09-26, 17:03
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiteOnTile
För att en SD-topp kan i grunden aldrig ha fel varken i åsikt eller gärning enligt anhängarna. Det måste alltid finnas någon annan/annat att lägga skulden på. Enkelt.

Det är så hjärntvätt bedrivs.
Ungeför så, ja. Och minst (tyvärr) 17% av befolkningen har gått på och inte sett att kejsaren faktiskt är naken.
Citera
2017-09-26, 17:03
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Tror det är Bylund bara för han har varit helt tyst på twitter.
Citera
2017-09-26, 17:04
Medlem
Svartsjukegrej?
Hon har varit otrogen i ett förhållande.
Hennes pojkvän får veta, blir förbannad o trycker upp ett par fingrar i slampan.

En spekulation som alla andra här....
Citera
2017-09-26, 17:04
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Fan. Du kan ha rätt. När jag hör båda röster mot denna så lutar det mer åt Franssons.

Nej ?

http://sla.se/skovde/2017/09/26/det-ar-inte-min-bild-av-partiet
Citera
2017-09-26, 17:05
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigiFlax
Inte en chans att Bylund skulle ha våldtagit Wigh. Hon är bara ute efter att skada partiet nu. Kanske som hämnd för att hon petades från partiledningen eller för ekonomisk vinning på något sätt.
Hade det varit låt säga Paula Bieler som kommit med dessa anklagelser så hade jag köpt det rakt av. Men nu när det är Wigh känns det inte trovärdig alls. Nej jag köper inte denna storyn alls, nått annat ligger bakom som du skriver. Ska bli intressant att se hur denna soppa slutar.
Citera
Medlem
Kycklingmedcurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukeperry
Här finns en version av intervjun med lite justerad pitch. Kanske gör det lättare att höra vem det är:
https://dropfile.to/FXz2MAV

originalintervjun:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/O4Gkw/utpekade-sd-toppen-nekar-jag-ar-oskyldig--vi-hade-en-bra-relation

Hmm.. Detdär gjorde mig osäkrare. Nu lät det plötsligt som någon annan än L.B, om det pitchats rätt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Något att beakta:

Hanna Wigh berättar att hon varit öppen med sina mediciner, narkotikaklassade smärtmedicinen Citodon.

https://www.skovdenyheter.se/article/wigh-sjalvklart-ar-jag-sarad/

Jag har för mig men saknar källan att Hanna Wigh gått ut med att hon även tar olagliga mediciner på grund av sina smärtor. Är man hög på tabletter kan ett frivilligt sexmöte bli en våldtäkt som en ren efterhandskonstruktion fastän det stämmer i målsägandes hjärna.

Vilka tabletter tar Hannah? Eller vad brukar hon injicera för smärtstillande? Samma som Michael Jackson?

Vilka är bevisen för att dessa smärtstillande har den effekten? Det måste vara grymt kraftiga, typ såna som man får när man ska sövas inför operationer du pratar om.

Så, jag utgår från att du inte är någon som bara skulle häva ur dig vad som helst så jag ser fram emot dina svar angående dessa smärtstillande tabletter eller antagligen injektioner som du pratar om?
Citera
2017-09-26, 17:06
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
När förstod du detta?

När förstod du det själv?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monithor
Är också tveksam till Bylund, men va sägs om Oscar Sjöstedt?
MGM sägs vara en höjdare, Bylund är väl inte så stor?

En annan grej: Oscar Sjöstedt blev singel tidigare i år, enligt hans FB-profil, kanske som följd av att HW/Kalla Fakta började härja?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Ville hon skada partiet skull hon ju inte ha sökt hjälp internt först. Det är Jomshof som skadat partiet genom att inte vidta några åtgärder när han fick kännedom om vad som skett i våras. Han sket i det rätt och slätt.

Lögn. Hon sökte "hjälp" med dold kamera i samarbete med TV4. Och Jomshof sket inte i det utan rekommenderade polisanmälan.
Citera
2017-09-26, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monithor
Är också tveksam till Bylund, men va sägs om Oscar Sjöstedt?
MGM sägs vara en höjdare, Bylund är väl inte så stor?

Sjöstedt är ledamot i partistyrelsen. Den utpekade sade att han aldrig varit en del av partiledningen.
Citera
2017-09-26, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Än mer står det kalrt hon är en sociopat/borderline so mtar till vilka medel somhelst i sina "korståg". Min fiendes "fiende" är min vän...

I sina korståg?

Vad är det för korståg och vilka har hon dragit ner och med vilka medel? Nu verkar det komma fram en helt ny bild av Hannah? Hon blir liksom helt galen och allt mer psykopatisk för varje kvart som går på det här seklet. Var ska det sluta? Olof Palme?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in